You are here

Hyundai Kona: Ar tai optimaliausias „Hyundai“ kūrinys?

  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    Hyundai Kona

Kaip apibūdintumėte šių laikų automobilių mados šauksmą? Tai iš pilkos masės išsiskiriantis krosoveris. Būtent tokią formulę naudojo ir „Hyundai“, kuomet kūrė naująjį savo padidinto pravažumo automobilį, pavadintą „Kona“.

Hyundai Kona

Tai stilingas, madingas, išskirtinis, pastebimas, kitoks, įdomus, priverčiantis atsisukti, kritikuojamas, trokštamas, giriamas, nesuprantamas krosoveris – bet būtent taip ir yra mados pasaulyje. Ir nesvarbu, ar kalbame apie drabužius, ar automobilius, ar baldus. Kad ir koks madingas, išskirtinai nuostabus dalykas bebūtų – vieniems jis patiks, kitiems ne, o treti galbūt visai neturės nuomonės.

Madingas dizainas

Taip yra ir su naujosios „Kona“ dizainu. Visus kitus dalykus apie šį automobilį galima būtų nuspėti su juo net nepradėjus važiuoti. „Hyundai“ automobilius gamina teisingai, tai iškart neabejojant galima drąsiai tikėti tuo, kad šis kūrinys taip pat yra padarytas gerai.

Žvelgiant į „Kona“ išorę, iškart kyla sąsajos su „Citroen C3 AirCross“ automobiliu – panašumų tarp jų yra, ypač žibintų išdėstymo srityje.

Hyundai Kona

Kaip ir „Citroen“, taip ir „Hyundai“ jų priekyje turi po tris eiles – dienos šviesos LED žibintai, artimųjų/tolimųjų šviesų LED žibintai ir rūko žibintai. Atrodo įdomiai, kitaip, madingai. „Kona“ priekinė dalis tikrai gali ne vieną priversti pagalvoti, ar jam toks vaizdas patinka, tačiau ne vienas net negalvojęs sakys, kad tai tobulas dizainas.

Mums „Kona“ dizainas taip pat patinka. Žvelgti į šį automobilį per fotoaparato akutę buvo taip pat labai įdomu, o automobilis privertė ieškoti jo charakterį atitinkančių vietovių.

Galinė dalis taip pat įdomi – čia daug įvairių detalių. Dvi eilės žibintų, daug įvairių apdailų.

Hyundai Kona

Spalva – dar vienas svarbus akcentas. Testuotas „Kona“ buvo nudažytas mandarino „Tangerine Komet“ spalva ir ji be galo jam tiko. Sunku gatvėje nepastebėti tokio ryškaus automobilio tiek spalvos, tiek dizaino aspektais. Automobilio spalvų paletėje yra ir dar keletas ryškių spalvų.

Pažįstamas interjeras

Viduje oranžinės spalvos akcentų taip pat yra. Visa tai kontrastingai dera su juodomis medžiagomis. „Kona“ interjere kažkokių išskirtinumų atrasti nepavyko – tai daugiau-mažiau tradicinis naujųjų „Hyundai“ modelių interjero formatas. Naudojamų medžiagų kokybė – gera.

Schema paprasta: labai mažai mygtukų, ekranas su iš kitų „Hyundai“ modelių atpažįstamu meniu bei vairas su įvairias funkcijas atliekančiais mygtukais. Viskas sudėliota ergonomiškai, greitai randama ir lengvai naudojama. Tiesa, meniu galėtų būti bent šiek tiek greitesnis.

Hyundai Kona

Vos tik pradėjus pažintį su „Kona“, iškart maloniai nustebino jos raktelis, kuris maloniai jaučiamas delne. Tas pats jausmas apima, kuomet prisiliečiama ir prie „Kona“ vairo. Vairas nėra plonas, neslidus – jis labai patogus, jį gera laikyti ir su juo vairuoti.

„Kona“ aprūpintas saugumo sistemomis (aklosios zonos stebėjimo sistema, eismo juostų palaikymo asistentas su automobilio korekcija, grąžinant jį į trajektoriją, susidūrimo išvengimo sistema), o komplektuojant automobilį, jame galima turėti daugybę įvairių privalumų, tarp kurių ir gera garso sistema „Krell“, bevielis išmaniųjų telefonų įkroviklis, projekcinis ekranas ir kt.

Paaukštintas „i30“

Apskritai, „Kona“ būtų galima apibūdinti taip: paaukštintas naujos kartos „Hyundai i30“ su išskirtine išore, keliančia diskusijas. Įdomumo dėlei, priklausomai nuo variklio „i30“ turi 31-36 mm žemesnę prošvaisą nei „Kona“.

O žinant tai, kad „i30“ yra labai geras automobilis, tai „Kona“ dar be viso to yra ir madingas.

Patogiai čia jaučiasi tiek vairuotojas, tiek keleiviai. Erdvės bene tiek pat, kaip ir minėtame hečbeke. Tiesa, priekinių sėdynių galinė dalis yra kietoka ir į ją remtis keliams būtų nelabai malonu. „Kona“ ratų bazė yra 50 mm trumpesnė už „i30“. Į bagažo skyrių telpa 361 litras krovinių.

Hyundai Kona

Vienas litras

Važiuoja „Kona“ smagiai, turi gerą valdymą, kietoką važiuoklę, tačiau greičiau įlekiant į posūkius – mėgsta pakrypti į šonus.

Testuotas „Kona“ turėjo 1,0 litro, 3 cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi ir mechaninę 6 laipsnių greičių dėžę. 120 AG ir 172 Nm turintis variklis dirba gana gyvybingai, tačiau spurtuojant stipriau jis turi norą šiek tiek pridusti ties pavarų perjungimo momentu.

Degalų sąnaudos mieste sudarė 8,2 l/100 km, o važiuojant magistrale, paprastais keliais ir kelis kilometrus pažliugusiu žvirkeliu – sąnaudos siekė 6,9 l/100 km.

Optimalus „Hyundai“

„Kona“ būtų galima vadinti pačiu optimaliausiu „Hyundai“ modeliu. Jis nėra didelis, bet nėra ir mažas. Maždaug „i30“ dydžio, tik iškeltas. O iškeltas yra gerai, nes dabar tokia mada.

Hyundai Kona

Dizainas padarytas taip, kad šį automobilį norės turėti daugelis. Skeptikai sakys: „Nebesvaikit!“, bet jūs tik pažiūrėkite, kiek „Nissan Juke“ ar „Toyota C-HR“ važinėja gatvėse. Žmonės juk nori vairuoti išskirtinius automobilius, taigi „Kona“ tikrai turėtų būti labai sėkmingai parduodamu krosoveriu. Tikimės, kad savo ryškiomis spalvomis šis automobilis nuspalvins mūsų šalies gatves.

Kaina

Kiek pinigų? „Hyundai Kona“ kaina prasideda nuo 16 990 eurų. Tai dviem ratais varoma „Kona“, o norintys gali rinktis ir visus varančiuosius ratus turinčią versiją su 1,6 litro varikliu (177 AG ir 265 Nm) ir 7 laipsnių automatine greičių dėže. Viso to kaina prasideda nuo 21 990 eurų.

Verta paminėti, kad keturiais ratais varoma „Kona“ turi ir šiek didesnę prošvaisą: 177,5 mm prieš 171 mm.

Hyundai Kona

Mėgstantiems dyzelį – teks palaukti iki 2018 metų vasaros, kuomet „Hyundai“ pasiūlys dvi šiais degalais varomas jėgaines.

Elektra varoma „Kona“

O kad gamintojas su šiuo modeliu pasiruošęs kalnus nuversti įrodo ir tai, kad 2018 metų Ženevos automobilių parodoje ruošiama vien tik elektra varoma „Kona Electric“ premjera.

Šis elektromobilis bus siūlomas dviejų versijų. Bazinis modelis turės 135 AG elektros motorą ir 39,2 kWh talpos baterija, kuri leis įveikti iki 300 km atstumą.

Antroji versija bus aprūpinta 204 AG elektros motoru ir net 64 kWh talpos baterija, kas leis įveikti 470 km atstumą.

Silpnesnioji versija iki 100 km/h greitį pasieks per 9,3 sek., o galingesnioji – per 7,6 sek. Maksimalus abiejų „Kona Electric“ greitis – 167 km/h.

Taigi, kaip teigia pats gamintojas - „Kona“ yra sukurtas moderniems ir aktyvų gyvenimą mėgstantiems žmonėms.

Įsidėmėkite šį vardą - „Kona“!

Hyundai Kona

Kategorijos: 
Automobiliai: