You are here

Įmantraus dizaino „Toyota C-HR Hy-Power" konceptas

  • Toyota C-HR Hy-Power
    Toyota C-HR Hy-Power
  • Toyota C-HR Hy-Power
    Toyota C-HR Hy-Power
  • Toyota C-HR Hy-Power
    Toyota C-HR Hy-Power
  • Toyota C-HR Hy-Power
    Toyota C-HR Hy-Power
  • Toyota C-HR Hy-Power
    Toyota C-HR Hy-Power
  • Toyota C-HR Hy-Power
    Toyota C-HR Hy-Power
  • Toyota C-HR Hy-Power
    Toyota C-HR Hy-Power

Toyota Europos dizaino studijos (ED2) dizainerių komanda sukūrė koncepcinį Toyota C-HR Hy-Power modelį. Tai nauja visureigio interpretacija, išsiskirianti efektinga išvaizda ir nauju galingesniu hibridiniu galios agregatu.

Toyota C-HR Hy-Power

Nuo pat pasirodymo pradžios 2016 m. pabaigoje Toyota C-HR lydėjo didžiulė sėkmė. Toyota įsiveržimas į vidutinio dydžio visureigių rinką su įspūdingo dizaino modeliu, sukonstruotu ant naujos modulinės Toyota platformos (TNGA), lemiančios puikias važiavimo charakteristikas, iškart susilaukė atgarsio. Naujausios kartos Toyota hibridinė technologija taip pat labai išpopuliarėjo: hibridiniai modeliai sudarė didžiąją dalį Europoje parduotų automobilių (daugiau nei 75 proc.).

Serijinis modelis įkvėpė Toyota dizainerius ištirti galingesnės hibridinės versijos, įvilktos į dar patrauklesnį ir labiau jaudinantį rūbą, galimybes. Taip gimė nauja Toyota C-HR Hy-Power koncepcija, debiutuojanti 2017 m. Frankfurto automobilių parodoje.

Koncepcija

Toyota išsikėlė uždavinį patobulinti Toyota C-HR stilių, sukuriant ypač patrauklų automobilį, kuris savo stiliumi ir įkvepiančiomis važiavimo charakteristikomis sužadintų dar didesnį individualiu skoniu ir gyvenimo būdu išsiskiriančių pirkėjų susidomėjimą. Toliau serijinio modelio deimanto struktūros temą plėtojanti naujoji koncepcija sutelkta į kokybiškus apdailos sprendimus ir gerai apgalvotas detales. Dizainas taip pat priderintas prie galingesnio hibridinio galios agregato, pristatančio tolesnės Toyota hibridinių technologijų programos plėtros tendencijas.

Išorė

Savo dėmesį dizaineriai sukoncentravo į tolesnį serijiniam automobiliui būdingo dizaino plėtojimą, naujoviškais būdais pritaikydami spalvas, apdailos variantus ir detales. Iš tiesų koncepciniam modeliui panaudotas toks pat lakštinis metalas, iš kurio pagamintas ir ekspozicinis automobilis.

Plačiau patyrinėję deimanto temą, kuria pagrįstas Toyota C-HR dizainas, ED2 dizaineriai susidomėjo gamtos jėgomis, paverčiančiomis anglį deimantais, ir procesais, kaip kietoje uolienoje gali glūdėti karštas išsilydęs branduolys.

Toyota C-HR Hy-Power

Remiantis šiais pamąstymais, buvo pritaikyti nauji sidabriniai matiniai Dark Carbon dažai, išryškinantys aštrių automobilio formų ir reljefiškų paviršių sąveiką. Šį efektą sustiprina panaudoti blizgūs juodi elementai, įskaitant žemą priekinį aptaką, zoną virš Toyota ženklelio automobilio priekyje ir ratų arkų apdailą. Tokią pat funkciją atlieka ir tamsaus chromo elementai. Ši apdaila būdinga priekiniams žibintams, langų rėmams ir 20 colių lengvojo lydinio ratlankiams.

Ryškų kontrastą sudaro efektinga anodizuota Burning Orange priekinių statramsčių bei durelių veidrodėlių korpuso apdaila ir dekoratyvinė priekinių žibintų juosta. Spalvos akcentas taip pat panaudotas siekiant išryškinti juodas apatines groteles su deimanto rašto tinkleliu.

Spalvos, tekstūros ir formos derinys sukuria išraiškingesnio koncepcinio automobilio stogo įspūdį. Visą paviršių dengia unikali „deimantinio pjovimo“ plėvelė su daugiabriaunio kristalo raštu, pereinančiu nuo tamsiausios juodos spalvos gale iki žvilgančios anodizuotos oranžinės priekyje ir sujungiančiu kontrastingas matines ir blizgias briaunas.

Vidus

Siekiant sustiprinti efektingo koncepcinio modelio dizaino įvaizdį, automobilio viduje toliau plėtojamos išorės temos: salone kontrastingai derinami juodi apmušalai bei apdaila su Burning Orange detalėmis.

Toyota C-HR Hy-Power

Automobilyje įrengtos patogios juodos odos sėdynės su oranžiniais galvos atlošais bei šoninėmis atramomis. Sėdynių atlošai ir sėdimosios dalys išsiskiria unikaliu asimetrišku dygsniavimo raštu, sudarytu iš daugybės deimanto formos elementų. Jis sukurtas naudojant oranžinius (Burning Orange) siūlus. Toks pat raštas būdingas ir vidinių durelių panelėms su oranžiniais porankiais. Oranžinė apdaila taip pat puošia prietaisų skydelį ir apgaubia Toyota Touch® 2 multimedijos sistemos jutiklinį ekraną.

Interviu su vyriausiuoju Toyota ED2 dizaineriu Lance Scott

Lance Scott vadovavo Toyota C-HR Hy-Power koncepciją kūrusiai dizainerių komandai. Jis papasakojo, kaip buvo įgyvendinamas šis projektas.

Koks ED2 dizaino centro indėlis kuriant serijinį Toyota C-HR?

Mes dalyvavome ankstyvuosiuose išorės ir vidaus dizaino kūrimo projekto etapuose. Mūsų sukurtas originalus koncepcinis išorės dizainas pasirodė 2014 m. Paryžiuje. 2015 m. Frankfurto automobilių parodoje pademonstravome atnaujintą jos versiją, supažindindami su pagrindinėmis išorės dizaino temomis. Kalbant apie vidaus dizainą, konkurso etape buvo pasirinktas mūsų pasiūlymas, kurio pagrindu buvo kuriamas serijinis modelis.

Serijinio modelio dizainas jau dabar yra ryškus ir ypatingas. Kokios įtakos jis turėjo kuriant dar efektingesnę koncepcinio Hy-Power automobilio išorę?

Jau projekto pradžioje žinojome, jog nesiimsime jokių didelių viso dizaino permainų. Mes tenorėjome išgryninti ir sutelkti unikalias Toyota C-HR vertybes ir išsiaiškinti, kaip galėtume jas dar labiau išryškinti pasitelkdami naujas unikalias spalvas ir vidaus apdailos sprendimus.

Ar modelio statusas ir sėkmė turėjo įtakos jūsų požiūriui į projektą?

Toyota C-HR yra pagrindinis neseniai pristatytas ir didelę paklausą turintis modelis. Todėl buvo akivaizdu, jog kurdami demonstracinį modelį, negalime padaryti jokių liapsusų. Svarstydami, kaip išryškinti dizainą, nenukrypstant nuo originalios koncepcijos, mes atsigręžėme į pradinę idėją ir tikslinę klientų kategoriją.

Toyota C-HR Hy-Power

Su kokiais iššūkiais susidūrėte ir kokios galimybės atsivėrė kuriant demonstracinio automobilio dizainą?

Pagrindinis uždavinys buvo ne nutolti nuo Toyota C-HR nusakančių ypatybių, bet atgaivinti jas nauju originaliu būdu. Pavyzdžiui, mes norėjome išsaugoti serijinio automobilio kokybę, todėl ištyrėme įvairius vidaus unikalumo išraiškos būdus. Pasitelkdami kokybišką odą ir unikalius siūlus bei dygsniavimo raštus, mes galėjome pagyvinti pagrindines vidaus aplinkos ypatybes.

Kaip interpretavote Toyota C-HR deimanto dizaino temą?

Deimanto tema paskatino mus pasigilinti į anglies virtimo deimantu procesą. Pati anglis turi įdomių savybių. Todėl mes sukūrėme naują salono anglies spalvą, kuri nėra nei matinė, nei blizgi. Tai savo ruožtu paskatino mus pamąstyti apie išlydytas medžiagas, tokias kaip lava, kuri išsiskiria ryškiu kontrastu tarp vėsaus viršutinio paviršiaus ir iki raudonumo įkaitusio skysto centro. Ši tema tapo įkvėpimo šaltiniu kuriant stogo spalvą ir dinamišką raštą, pereinantį nuo ryškios raudonos iki juodos spalvos.

Automobiliai: