You are here

Jaguar F-Pace: Emocijos ne vien už gražias katės akis

  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
    Jaguar F-Pace

„Jaguar F-Pace“ - pirmasis britų visureigis, kuris vos tik pasirodęs, iškart gavo vieną didžiausių pripažinimų – jis buvo karūnuotas 2017 metų Pasaulio automobiliu. O tai reiškia, kad gamintojas įvesdamas į savo modelių gamą tokį automobilį – neprašovė. Už ką jam tokie nuopelnai? Tikrai ne vien už gražias laukinės katės akis!

Jaguar F-Pace

Emocija Nr. 1

Taip, šio automobilio akys labai gražios ir viliojančios. Žavesio jam netrūksta, aplinkinių dėmesio taip pat. O tai iškart pradeda generuoti pirmas teigiamas emocijas – juk automobilio pasirinkimą tai nulemia gana dažnai.

Ir nors šį automobilį jau gana seniai galima sutikti Lietuvos keliuose, tačiau kiekvieną kartą jį pamačius, sunku nuo jo atitraukti akis. Išraiškingas priekis ir ryškūs LED žibintai leidžia pajusti jo charakterį, nestokojantį sportiškumo genų. Nenuostabu, nes dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš sportiškojo „F-Type“ modelio.

Jaguar F-Pace

Ar yra tokių, kuriems „F-Pace“ atrodo negražiai? Tikriausiai ne.

Emocija Nr. 2

Kas įdomaus interjere? Jis tikrai patogus, ergonomiškas, erdvus, gražus, kokybiškas, bet norėtųsi kiek minkštesnių prietaisų skydo paviršių – čia kietoka.

Tačiau nepaisant to, čia irgi išlieka tos pačios geros emocijos, kurias „F-Pace“ sugeneravo vos tik jį išvydus.

Jaguar F-Pace

Spalvotas meniu veikia greitai, nė akimirkai „nestabdo“ ir pateikia norimą informaciją akimirksniu. Žemiau centrinio ekrano – klimato kontrolės sistema bei šildomų sėdynių mygtukai. Šalia neįprastos pavarų perjungimo svirties, būdingos „Jaguar“ ir „Land Rover“ - važiavimo režimų kontrolė, „Start/Stop“ ir antipraslydimo sistemų aktyvavimo/deaktyvavimo mygtukai.

Viskas išdėstyta vietoje, suprantama ir greitai atrandama.

Tiek vairuotojas, tiek keleiviai gale jaučiasi patogiai ir komfortiškai – erdvu visur. Bagažinės skyrius gali pasigirti 650 litrų erdve. Tiesa, bandomas automobilis bagažo skyriuje turėjo pilno dydžio atsarginį ratą. Po specialiu dangčiu patalpintas 22 colių, 9 stipinų ratlankis su 264/40 dydžio padanga – užėmė jis net gi dalį kroviniams skirtos erdvės.

Emocija Nr. 3

Pradėjus važiuoti su „Jaguar F-Pace“ - tos pačios, pradžioje paminėtos emocijos niekur nedingsta. Tai automobilis, kurį malonu vairuoti sulig kiekvienu vairo pasukimu. Jis reaguoja tiksliai.

Ši „katė“ ant kelio stovi stabiliai, važiuoklė kieta, barškėjimų nesijaučia, automobilis rieda maloniai, tačiau kartais važiuoklė dirba kiek nervingai, išduodama savo sportišką prigimtį.

Jaguar F-Pace

„Jaguar F-Pace“ Lietuvoje siūlomas su 2,0 ir 3,0 litrų dyzeliniais varikliais bei 2,0 ir 3,0 litrų benzininiais varikliais. 2,0 litro jėgainė generuoja 180 AG ir 430 Nm galią (dar yra versijos su 163 AG ir 380 Nm, 240 AG ir 500 Nm), 3,0 litro dyzelis turi 300 AG ir 700 Nm. Benzininis 3,0 litrų variklis turi 340 AG ir 450 Nm galią, o mažesnio litražo jėgainė - 250 AG ir 365 Nm. Taip pat galima ir galingesnė „380 S/C S“ versija su 380 AG ir 450 Nm.

Testuotas buvo modelis su 2,0 litrų dyzeline jėgaine, kuri suporuota su 8 laipsnių automatine greičių dėže.

Užmiestyje „F-Pace“ naudojo 6-7 litrus degalų šimtui kilometrų, o mieste kuro sąnaudos sukosi ties 12 litrų žyma.

Ir nors variklis nėra itin galingas, o pats automobilis sveria kiek daugiau nei 1,7 tonos, tačiau jo pagreitis iki 100 km/h trunka 8,7 sek. Tuo tarpu 3,0 litrų versija su 300 AG leidžia būti tikru sprinteriu ir pirmą šimtą pasiekti vos po 6,2 sek.

Stipriau užmynus pedalą, greičių dėžė akimirką nori pagalvoti, tačiau važiuojant normaliu režimu – viskas vyksta sklandžiai ir be priekaištų. Greičių dėžė prisitaiko prie važiavimo stiliaus ir parenka optimaliausius pavarų perdavimus.

Jaguar F-Pace

Apibendrinant, „Jaguar F-Pace“ neturi rimtų dalykų, prie kurių būtų galima prisikabinti. O smulkmenas niekais paverčia ta ypatinga emocija tiek žiūrint į šį automobilį, tiek būnant jo viduje, tiek jį vairuojant.

Kaina

Kainuoja „Jaguar F-Pace“ nuo 45 200 eurų – tai tik galiniais ratais varoma versija. Keturiais ratais varomų modelių kainos startuoja nuo 50 300 eurų.

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias bazines prabangių krosoverių kainas salonuose (2017 08):

Automobilis Bazinė kaina, EUR Pasiūlymai svetainėje MotorSniper.lt
Audi Q5 44 900 Pasiūlymas su 17 % nuolaida
BMW X4 47 151 -
Jaguar F-Pace 45 200 -
Lexus NX 42 670 -
Mercedes-Benz GLC 45 472 -
Porsche Macan 56 386 -
Volvo XC60 48 100 3 pasiūlymai su 20 ir daugiau % nuolaida (parduota)

 

Jaguar F-Pace

Kategorijos: 
Automobiliai: