You are here

„Jaguar XE SV Project 8“ privers pamiršti kitus automobilius

  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8
  • Jaguar XE SV Project 8
    Jaguar XE SV Project 8

Tai koncerno „Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations“ (SVO) padalinio pats galingiausias, vikriausias ir ekstremaliausias kūrinys – „Jaguar XE SV Project 8“.

Vidutinės klasės sedanas XE turi visų varančiųjų ratų važiuoklę ir klasikinį „Jaguar“ V8 kompresorinį 5 litrų darbinio tūrio variklį, ištreniruotą iki 600 AG. Tai leido jam iškart peršokti į į superautomobilių kategoriją pagal savo dinamines savybes: XE iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,3 sekundės ir pasiekia 322 km/h greitį.

Jaguar XE SV Project 8

Tai jau antrasis SVO padalinio sukurtas ribotos serijos „Jaguar“ modelis – 2014 metais padalinys sėkmingai debiutavo su „F-TYPE Project 7“. Sukurtas tikriems vairavimo entuziastams, „XE SV Project 8“ išsiskiria savo sprogstamąja galia, vikrumu bei visų varančiųjų ratų teikiamu nepriekaištingu sukibimu su keliu. Nepamiršta ir gilaus, grėsmingo variklio riaumojimo, tarsi primenančio automobilių pasaulio džiunglėms, kad šis jaguaras yra alkanas ir labai pavojingas. Planuojama pagaminti tik 300 „XE SV Project 8“ automobilių.

Baltijos šalims skirta kvota – 3 „Project 8“ automobiliai. Visi jie užsakyti.

„Jaguar XE SV Project 8“ – tai speciali daugybę apdovanojimų laimėjusio „XE“ versija. Tarp daugybės patobulinimų labiausiai išsiskiria naujausia kruopščiai sukalibruoto 5 litrų darbinio tūrio 600 AG kompresorinio V8 variklio versija, rankiniu būdu reguliuojamas važiavimo aukštis, „Intelligent Driveline Dynamics“ režimas, skirtas vairavimui žiedinėje trasoje, bei lengvo aliuminio ir anglies pluošto lydiniais patobulinta „XE SV Project 8“ išorė, leidžianti pasiekti geresnių rezultatų trasoje.

Jaguar XE SV Project 8

Šiame modelyje „Jaguar“ pirmą kartą panaudojo naują „Carbon Ceramic“ stabdymo sistemą. Be to, pirmą kartą keliams skirtų automobilių istorijoje panaudoti „Formulėje 1“ naudojami silikono nitrido keraminiai guoliai.

Variklyje montuojama dujų išmetimo sistema „Titanium Variable Active Exhaust“, visų varančiųjų ratų „Jaguar All-Wheel Drive“ (AWD) sistema bei iš automobilių lenktynių sporto pasiskolinti aerodinaminiai sprendimai.

„Jaguar XE SV Project 8“ montuojama 8 laipsnių pavarų dėžė su galimybe pavaras perjungti už vairo esančiomis lengvojo aliuminio rankenėlėmis arba pirmą kartą tokiame automobilyje montuojama centrine „Pistolshift“ pavarų svirtimi.

Naujasis superautomobilis yra lengviausias V8 jėgainę turintis „Jaguar“ šeimos atstovas. Fundamentaliai našumą didinančios „XE SV Project 8“ savybės taip pat apima anglies pluošto bamperį su padidintomis vėdinimo angomis, ventiliuojamą anglies pluošto variklio dangtį, 20 colių lengvojo aliuminio lydinio ratlankius, reguliuojamą priekinį skirstytuvą, plokščią apatinį automobilio aptaką, galinį anglies pluošto bamperį, galinį difuzorių bei reguliuojamą galinį aerodinaminį sparną.

Didžiausi vairavimo entuziastai gali pasirinkti specialią „Track Pack“ automobilio versiją, turinčią dvi žiedinių lenktynių reikalavimus atitinkančias sportines sėdynes, leidžiančias sutaupyti 12,2 kg automobilio svorio.

Automobilio kainos Didžiojoje Britanijoje prasideda nuo 149 tūkst. 995 svarų sterlingų. Laimingi savininkai komplektuodami automobilį, skirtingoms detalėms galės pasirinkti spalvas iš net 10 tūkstančių įvairių atspalvių.

Kategorijos: 
Automobiliai: