You are here

Jeep Wrangler Rubicon: Visiška laisvė ir jokių kompromisų

  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon
  • Jeep Wrangler Rubicon
    Jeep Wrangler Rubicon

Laisvė – taip vienu žodžiu galima apibūdinti naująjį „Jeep Wrangler Rubicon“. Kodėl laisvė? Nes su šiuo automobiliu galima važiuoti beveik bet kur ir mėgautis kiekviena akimirka, kiekvienu patiriamu nuotykiu. Jį vos per dešimt minučių galima paversti kabrioletu, o taip pat išimti ir visas keturias duris bei nuleisti stiklą, važiuoti per vandenį, pačius įvairiausius bekelės ruožus, taip pat mieste, greitkelyje. Visur, kur yra kelias, ir ten, kur jis neegzistuoja.

Jeep Wrangler Rubicon

Iš tikrųjų, tai su šiuo automobiliu net ir nesinori važiuoti asfaltu. Bekelė yra jo pašaukimas. O ten neretai tenka susidurti su faktu, kad iš automobilio vidaus baugiai atrodančios vietos, „Wrangler“ atrodo visiškai juokingai ir jis jū net nejaučia. Šis visureigis verčia iš naujo suprasti, kas yra bekelė.

Čia būtų galima dėti tašką, peržiūrėti nuotraukas, video reportažą ir pasvajoti apie vietas, kur būtų galima nuvažiuoti su naujuoju, ketvirtos kartos „Wrangler’iu“.

Kur su juo pirmiausia norėtumėte nuvažiuoti jūs?

O mes „Wrangler Rubicon“ testo metu išpildėme vieną savo norą ir su šiuo visureigiu nusprendėme įveikti daugeliui visureigių entuziastų žinomą, stačią įkalnę Vilniuje, kuri skirtingu metu gali pateikti siurprizų ir nelengvų iššūkių.

Jeep Wrangler Rubicon

Šįkart įkalnės pradžioje sniegas jau buvo nutirpęs ir kibias, specialiai bekelei skirtas, 32 colių skersmens „Wrangler Rubicon“ padangas pasitiko purvas. Kopiant aukštyn ratai sutiko sniegą ir ledą. Taigi kopimo į patį viršų sąlygos tapo kiek sunkesnės, nors visureigis beveik nejuto pasipriešinimo iš šio kalno. Važiavimas į viršų atrodė gana lengvas, o ir viršūnė buvo jau čia pat, todėl paskutinę akimirką buvo nuspręsta kiek pasunkinti situaciją ir dešinės pusės ratais kabinti puresnio, nesuplukto sniego plotą. Kairieji ratai liko ant apledėjusio paviršiaus. „Wrangler“ sustojo ir nuotykis prasidėjo.

Verta paminėti, kad pirmuoju bandymu buvo važiuojama įjungus palėtintos pavaros 4L režimą.

Stovint stačioje įkalnėje, netoli jos viršaus ir dviem ratais remiantis į sniegą, o dviem į ledą – pajudėti iš vietos šansų praktiškai nebuvo. Dar bandėme užblokuoti abu diferiancialus, bet buvo tiesiog per statu ir per slidu. Vien iš savo svorio visureigis tiesiog pats slydo ledu žemyn. Dar keli mėginimai parodė, kad pajudėti iš šios vietos viršaus link nepavyks. Nusileidus kiek žemiau, kur nebebuvo taip slidu, pavyko atlikti žemą startą ir pajudėti, tačiau itin nelygus ir slidus pavirčius „išspjovė“ visureigį iš numatytos trajektorijos ir teko vėl sustoti. Buvo priimtas sprendimas leistis atbulomis žemyn ir pakartoti viską iš pradžių.

Antras bandymas buvo atliekamas važiuojant su 4H Auto režimu, kuris automatiškai pagal sukibimo lygį paskirsto galią į ratus. Dar galima rinktis 4H Part Time režimą, kuris galią į abi ašis paskirsto 50:50 santykiu.

Jeep Wrangler Rubicon

Šįkart viskas vyko sklandžiai ir „Wrangler Rubicon“ į patį viršų užropojo kaip greitaeigis voras. Žemyn leidomės su leidimos įkalne kontrolės sistema. Trečias važiavimas į įkalnę taip pat buvo idealus. Taigi, kalnas užkariautas - toliau pasukom kitais keliais.

Važiuojant rimta bekele, „Wrangler Rubicon“ dar leidžia ir automatiškai išjungti skersinį stabilizatorių, važiuojant 4L režimu, kai greitis yra ne didesnis nei 30 km/h. Tuomet priekiniai ratai „nukrenta“ ir prisispaudžia iki 25 proc. labiau, kad įveiktų net sudėtingiausią paviršių. Taip pat padidėja jų eiga. Be to, „Rubicon“ versiją neturi slenksčių, kad klampojant bekelėje jie netrukdytų.

Štai video reportažas iš kalno užkariavimo. Juk geriau kartą pamatyti, nei tris kartus perskaityti:

 

Kiti keliai – tai miško keliukai, padengti sniegu. Kaip ir buvo minėta, asfaltu su šiuo automobiliu važinėti neįdomu, nes tą atlikti galima ir su kitais automobiliais. Turint rankose tokio visureigio vairą, norisi jį sukti tik ten, kur nėra kelio ir atrasti jo pravažumo ribas bei išnaudoti pagal paskirtį. Aišku, galimybių ribų neatradome, nes tada bet kokiu atveju būtų tekę ieškoti dar ir traktoriaus, stovint kur nors pelkės viduryje.

Leidome „Wrangler Rubicon“ pabūti ir ant asfaltuoto kelio, kur jis jaučiasi kiek nervingai dėl masyvaus protektoriaus, bekelei skirtų padangų. „Wrangler Sahara“ modelis, apautas standartinėmis padangomis, rieda juo be jokių trukdžių. Bet tiek viena, tiek kita „Wrangler“ versija turi kiek laisvoką vairo mechanizmą ir „plaukioja“ po kelią, todėl važiuojant asfaltu tenka nuolat vairą laikyti tvirtai ir šiek tiek vairuoti net važiuojant tiesiai.

Vos tik „Jeep Wrangler“ buvo pristatytas Vilniuje, socialinė erdvė pradėjo burgzti, kad jo variklis per silpnas. 2,2 litro dyzelis, 200 AG ir 450 Nm – tai testuoto „Rubicon“ duomenys. Ant popieriaus tai nėra dideli skaičiai, žinant, kad visureigis sveria daugiau nei 2 tonas. Tačiau jis tikrai traukia gerai, dinamiškumo jam pakanka. Maksimalus jo greitis 156 km/h, bet tai juk nėra greičio visureigis, kaip kad „Bentley Bentayga“.

Jeep Wrangler Rubicon

Netikite, kad „Wrangler“ yra dinamiškas? Pamėginkite pavairuoti versiją su 2 litrų benzininiu varikliu, turinčiu 270 AG ir 400 Nm. Iškart nuomonė pasikeis, nes 100 km/h greitį visureigis su šiuo varikliu pasiekia vos per 7,5 sek. Yra daugybė iš išorės dinamiškau atrodančių automobilių, kuriems norint pasiekti 100 km/h tenka sugaišti kiek daugiau laiko.

Dyzelinis variklis maksimalų sukimo momentą įgauna jau nuo 2000 aps./min. Sujungtas jis su nauja 8 pavarų automatine greičių dėže, kuri stipriau ją provokuojant kiek vėluoja.

„Wrangler“ nėra itin ekonomiškas. Testo metu vidutinės degalų sąnaudos sudarė 16,9 l/100 km (dyzelio). Žinoma, čia įskaitytas ir važinėjimas kalnais ir snieguotais miško keliukais.

O čia video iš pasivažinėjimo vingiuotu miško keliuku:

 

Lyginant su senuoju „Wrangler“, naujasis neprarado pravažumo savybių ir tapo dar lankstesnis. Senąjį pirko entuziastai, nes visureigis buvo gana nerangus, sunkiai valdomas, o šis yra kardinaliai pasikeitęs ir trokštantis išmaišyti ne tik visas bekeles, bet ir leisti vairuotojui juo mėgautis važiuojant tiek miesto, tiek užmiesčio keliais. Tiesiog – naudoti jį kasdien. Pravažumo bekelėje galimybės nėra gautos komforto sąskaita, todėl kasdien naudojant šį automobilį, jis nevargins.

Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“ yra šiuolaikiškas ir savo vidumi, tačiau išsaugojęs savo dvasią. Mygtukai čia dideli, kad juos būtų galima užčiuoti net ir su pirštinėmis. Naudojamos medžiagos yra kokybiškos.

Jeep Wrangler Rubicon

Jeigu taip jau atsitiktų, kad interjeras išsipurvintų (taip juk ir atsitinka, kuomet lendi į bekelę) – jį galima plauti su žarna nesibaiminant, kad kažkas po to nebeveiks. Vandenį galima išleisti pro specialiai tam gamintojo numatytas angas. Vienintelė jautri vieta yra multimedijos ekranas, tačiau jį galima uždengti specialiu „Wrangler“ komplektacijoje esančiu guminiu uždangalu.

„Wrangler“ siūlomas su trimis įrangos lygiais: „Sport“, „Sahara“ ir „Rubicon“. Visi komponuojami su dviejų ir ketverių durų („Unlimited“ versijos) kėbulais, o praktiškumą bekelėje užtikrina nuleidžiamas priekinis stiklas bei keliais lengvais judesiais išimamos durys. „Wrangler“ yra kabrioletas, o klientai turi pasirinkimą net iš trijų stogo konfigūracijų: elektra valdomas „Sky One-Touch“ nuleidžiamas bei pakeliamas vienu mygtuko paspaudimu, „Zipperless Premium Sunrider“ yra atidengiamas rankomis, o „Freedom Top“ – nuimamas kietas trijų dalių stogas.

Kietą stogą galima nuimti vos per 10 minučių. Visam tam reikalui yra specialiai skirtas atsuktuvų komplektas. Taip pat galima išimti ir visas duris bei iš rėmo išimti priekinį stiklą ir nulenkti jį ant variklio dangčio.

Galiausiai iš „Wrangler“ liks tik „griaučiai“ ir tai suteiks dar daugiau laisvės bei leis patirti dar kitokių įspūdžių.

Kiek gi kainuoja toks bekompromisis laisvės pojūtis? Nuo 45 990 eurų. „Rubicon" versijos kaina prasideda nuo 51 990 eurų.

Jeep Wrangler Rubicon

Kategorijos: 
Automobiliai: