Juliaus „BMW E34“ su priekaba – projektas diplominiam darbui
Tokį projektą, kuomet prie automobilio yra prikabinta štai tokia priekaba, Lietuvoje matome bene pirmą kartą. Tai Juliaus „BMW E34“ sedanas su „E34“ universalo kėbulą turinčia priekaba.
Įdomu tai, kad ši projekto idėja kilo ne šiaip sau. Bet apie viską nuo pradžių. Julius šį „BMW 525“, liaudyje vadinamu „plytą“, įsigijo prieš tris metus. Tai buvo visiškai „plikas“ ir vidumi „pilkas“ bei nuobodus automobilis. Vaikinui teko daug investuoti, kad automobilis atrodytų taip, koks jis yra dabar.
Jo „E34“ gavo pilną odinį saloną su elektra (gale sudėtas stumdomas salonas iš „E32 Long“ versijos), klimato kontrolę, visas užuolaidėles, telefoną, elektra valdomus langus. Važiuoklėje visi sailentblokai pakeisti poliuretanu, įdėtas LSD reduktorius, sudėti „E39“ coil'ai.
Kasmet modifikacijų vis daugėjo, automobilis gražėjo, tačiau atėjo ta diena, kai iš vienos pusės atrodė, kad nebėra ką tobulinti, o iš kitos pusės – norint įgyvendinti rimčiausius sumanymus, reikėjo didelių finansų.
Julius yra Automobilių mechanikos studentas, taigi nenumaldomai artėjant trečiam kursui reikėjo kažkokio baigiamojo darbo. Taigi jis nusprendė padaryti kažką tokio, ko dar niekas nebuvo daręs. Taip jo baigiamuoju darbu tapo šis BMW savadarbės priekabos projektas.
2017 metų gegužės mėnesį, dar būdamas antro kurso studentu, Julius pradėjo domėtis savadarbei priekabai reikalingais matmenimis, svoriais, įstatais ir kitais dalykais.
Vykdant darbus didelių sunkumų neiškilo, tačiau dėl informacijos internete trūkumo (pagrinde tik vaizdinė informacija, nuotraukos), buvo sunku nuspręsti, kaip viską atlikti paprasčiau ir geriau.
Kaip pasakoja Julius: „Virinimas buvo lengvoji dalis, bet estetikos pasiekimas pareikalavo daug špakliaus, nervų ir laiko. Norėjosi turėti tvarkingą ir lygų kėbulą, be to jį teko perdažyti. Vis dėl to šis projektas nėra toks pigus ir paprastas, kaip daugelis turbūt galvoja, kad užtenka perpjauti kėbulą, užvirinti, nudažyti ir viskas baigta. Norėjosi ir praktinės dalies. Nuo pat pradžių planas buvo pagaminti tokią priekabą, kuri būtų patogi kelionėje. Todėl universalo kėbulas buvo pasirinktas neatsitiktinai. Ši priekaba taps kemperiu su dvejomis miegamomis vietomis, garso aparatūra, o jeigu pavyks viską suderinti – net ir su mini kino teatru.“
Pirmieji darbai buvo baigti rugpjūčio pabaigoje, vos keletą savaičių prieš „Memel Motor Fest“ vasaros sezono uždarymo renginį. Priekabos vidus dar nėra įrengtas – tai antras šio projekto planas, kurį Julius tikisi įgyvendinti iki 2018 metų pavasario ir visa tai pristatyti kaip diplominį darbą baigiant studijas birželio mėnesį.
Šaunu! Sukeldamas intrigą, pokalbio pabaigoje Julius skėlė dar vieną kozirį: „Automobilis dar laukia vienos modifikacijos, bet tam reikia ne mažos investicijos. Visa tai turbūt išvysite taip pat netikėtai, kaip ir šią priekabą, kuri buvo gana kruopščiai slepiama visą vasarą“.
Galbūt jūs irgi turite įdomų, išskirtinį ar vienetinį automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Papasakokite apie jį! Susisiekite su mumis el. paštu: info@98.lt arba parašykite žinutę į Facebook'ą