You are here

Kaip skiriasi dyzelinio „VW Jetta“ variklio galia įjungus ir išjungus „sukčiavimo“ prietaisą?

„Dieselgate“ skandalo pristatinėti jau nebereikia – apie jį tikriausiai žino net ir tie, kurie nesidomi automobiliais.

Šįkart apie į skandalą pakliuvusius dyzelinius automobilius buvo pažvelgta kitaip.

„TFLCar“ padarė reportažą užkėlę dyzelinį „VW Jetta“ ant galios matavimo stendo, kuriame patikrino, kokio galingumo automobilis būna su įjungtu emisijos rezultatus iškreipiančiu įrenginiu, ir kiek „arklių“ jis turi tuomet, kai šis įrenginys yra išjungtas.

Testo metu buvo naudojamas galios matavimo stendas, skirtas automobiliams su visų keturių varančiųjų ratų pavara. Taigi tokiu būdu „VW Jetta“ buvo „apgautas“ - atliekant šį testą automobilis galvojo, kad buvo važiuojama normaliu keliu.

Taigi pažiūrėkite, kokie rezultatai buvo gauti. Kiek „arklių“ turi „VW Jetta“, kai važiuoja normaliu keliu, ir kiek, kai būna testuojama.

 

Automobiliai: