You are here

Optimalus universalas - „Kia Optima Sportswagon“

  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
  • Kia Optima/Gamintojo nuotrauka
    Kia Optima/Gamintojo nuotrauka

Pasirodė pirmosios oficialios produkcijai skirto „Kia Optima Sportswagon“ universalo nuotraukos. Pats automobilis debiutuos 2016 metų Ženevos automobilių parodoje.

Kia Optima/Gamintojo nuotrauka

Produkcijai skirta versija neatrodo taip agresyviai kaip „Sportspace“ konceptas, pademonstruotas 2015 metais. Tačiau automobilis atrodo gana patraukliai ir išlaiko „Optima“ stilių.

„Šis modelis yra labai svarbus visai „Kia“ kompanijai Europoje. Jis padidins mūsų galimybes šiame ypač svarbiame segmente. Vidutinės klasės universalai užima tris ketvirtadalius pardavimų įmonėms šioje klasėje, taigi „Optima Sportswagon“ vaidins labai svarbų vaidmenį pritraukiant tiek naujus privačius klientus, tiek kompanijas. Šis modelis turėtų sutvirtinti „Kia“ pozicijas rinkoje“, - pridūrė M.Cole.

„Optima Sportswagon“ pirkėjai turės plačias galimybes rinktis ekonomiškumu pasižyminčius benzininius ir dyzelinius variklius arba tiesiog neatsispirs galingajai GT versijai. „Optima Sporstwagon“ galės pasiūlyti naujausias saugumo technologijas ir pramoginę įrangą bei užtikrins saugią, malonią ir patogią kelionę.

Prekybos salonus Europoje šis modelis pasieks ketvirtąjį šių metų ketvirtį.

Pirmasis „Kia“ D segmentui priklausantis šeimyninis universalas

Prieš metus Ženevos automobilių parodos lankytojus žavėjusio „Kia SPORTSPACE“ koncepcinio modelio įkvėptas „Optima Sportswagon“ yra pirmasis „Kia“ populiariajam D segmentui priklausantis šeimyninis universalas. Patogioms ir nerūpestingoms kasdienėms kelionėms sukurtas „Optima Sportswagon“ yra vienas stilingiausių savo klasės atstovų, išdidžiai demonstruojantis liekną ir dinamišką profilį. „Sportswagon“ išsaugojo tokius pat matmenis, kaip ir sedanas (plotis – 1860 mm, ilgis – 4855 mm), tik vardan didesnės bagažinės „ūgtelėjo“ 5 mm (1470 mm).

Naujasis „Optima Sportswagon“ pasižymi tokiomis pat aštriomis linijomis iš išbaigtumu, kaip ir kiti naujausi „Kia“ modeliai. Nors priekis iš pirmo žvilgsnio primena „Optima“ sedaną, jo stiprūs, nuožulnūs „pečiai“ ir švelniai besileidžiančios kėbulo linijos neleis suabejoti, kad tai tikras šeimos automobilio profilis. Prailgintas automobilio galas vizualiai suteikia automobiliui masyvumo, kuris elegantiškai užmaskuojamas švelnia stogo linija. Šis dizaino sprendimas leidžia modeliui atrodyti visuomet pasitempusiam ir atletiškam. Ypač šiame konservatyviame segmente.

Platūs LED galiniai žibintai subtiliai apgobia kėbulo kampus. Po galiniu bamperiu slepiasi vienas ovalo formos išmetamasis vamzdis su integruotu difuzioriumi, kuris paryškina sportišką modelio dvasią.

Būsimieji „Optima Sportswagon“ pirkėjai Europoje galės rinktis iš 9 kėbulo spalvų, o siūlomi ratlankių dydžiai - nuo 16 iki 18 colių.

Aukštos kokybės interjeras bei „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ sistemos

Naujasis „Kia Optima“ pirkėjų širdis tirpdys siūlydamas aukščiausia kokybe ir dėmesiu vairuotojui pasižymintį interjerą. Šis modelis taip pat gali pasigirti aukštesnės klasės automobiliams būdingomis technologijomis.

Platus prietaisų skydelis padeda sukurti išskirtinį erdvumo ir modernumo jausmą, o medžiagų kokybė ir dizaino elementai primena „Optima“ sedaną. Interjero kokybę galima pajusti ne tik akimis, be ir rankomis – gamintojai pasirūpino puikia minkštų, malonių liesti medžiagų kokybe, natūralių spalvų tekstilės ir odos apdaila ir skoningais metalo akcentais. Puiki garso izoliacija apsaugo nuo nuovargio ilgų kelionių metu arba važiuojant nelygiu keliu. Pirkėjai galės rinktis vienos (juodos) arba dviejų spalvų (tamsiai ir šviesiai pilkos) interjero derinį, tekstilės arba odos apdailą. Centrinę konsolę puošia blizgios juodos spalvos ir chromo akcentų apdaila.

„Optima Sportswagon“ modelis aprūpintas naujausia „Kia“ audiovizualine navigacine (AVN) sistema, turinčia 7.0 arba 8.0 colių lietimui jautrų ekraną. „Kia“ AVN sistema palaiko Europos rinkoje itin populiarią DAB skaitmeninio radijo funkciją.

Automobilio standartinės įrangos sąrašui priklauso pramoginė sistema, turinti lietimui jautrų ekraną bei 6 garsiakalbius. Reiklesni melomanai taip pat galės rinktis galingą 590 vatų „Harman Kardon Premium Sound“ sistemą su 8 garsiakalbiais, išoriniu stiprintuvu, žemų dažnių garsiakalbiu bei „Clari-Fi MP3“ technologijomis.

„Optima Sportswagon“ savo šeimininkus džiugins nauja belaide mobiliųjų prietaisų įkrovimo sistema. 5W kroviklis leis pakrauti telefoną ar kitą įrenginį bet jokio laido tiesiog važiuojant automobiliu.

Praktiška ir talpi (553 l) bagažinė

Naująjį „Optima Sportswagon“ galima pagrįstai vadinti praktiškiausiu kada nors sukurtu „Optima“ modeliu. Turėdamas universalią ir itin talpią erdvę bagažui jis yra pasiruošęs bet kokiai kelionei ir reikliausių šeimininkų įgeidžiams.

Būtent šeimyniniams automobiliams būdingas erdvumas ir 553 l talpos bagažinė leidžia šiam modeliui pretenduoti į praktiškiausių savo klasės automobilių gretas. Jis yra 48 l talpesnis už savo „brolį“ „Optima“ sedaną.

Ergonomiški krovinių vežimo sprendimai suteikia šiam modeliui daugiau praktiškumo ir leidžia išsiskirti iš kitų D segmento atstovų. Vieni tokių – apsauginis, bagažo skyrių nuo galinių sėdynių skiriantis tinklas bei lagaminams neleidžiantys slysti bėgeliai. Žemas ir platus slenkstis bei automatiškai bagažinę atidaranti „Smart Power Tailgate“ funkcija padeda patogiau sukrauti didelius ir sunkius krovinius.

Sumanus, kroviniams skirtą vietą 40:20:40 proporcijomis padalijantis inžinerinis sėdynių nulenkimo sprendimas priklauso standartinės įrangos paketui. Dėl šio sprendimo galima vežti ilgus daiktus (slides, snieglentes), netrukdant patogiai sėdėti galiniams keleiviams.

Dinamiškas valdymas ir pasirenkama elektroninė pakaba

Kuriant šį modelį buvo lygiuojamasi į naujojo „Optima“ sedano komfortabilumą, stabilumą važiuojant dideliu greičiu bei patrauklias valdymo savybes. Taigi inžinieriai pasistengė naujajam „Optima Sportswagon“ parūpinti vibracijoms bei smūgiams atsparią ir dinamišką valdymą galinčią užtikrinti pakabos sistemą.

Visiškai nepriklausomą pakabą naujajam „Optima Sportswagon“ padovanojo jo „brolis“ „Optima“ sedanas. Žinoma, amortizatoriai, spyruoklės ir reguliavimo parametrai buvo pritaikyti daugiau sveriančiam ir didesnes proporcijas turinčiam šeimyniniam automobiliui.

Tobulindami „Kia Optima“ pakabą, „Sportswagon“ inžinieriai pakabos priekinius ir galinius pakabos tvirtinimo taškus perkėlė šiek tiek arčiau krašto, kad automobilis riedėtų tolygiau net ir nelygia kelio danga. Visi inžinieriniai sprendimai lėmė greitesnę reakciją į vairuotojo komandas, geresnį sukibimą įveikiant posūkius ir didesnį stabilumą važiuojant nelygia kelio danga.

Galinė naujojo modelio pakaba turi didesnes dvigubas svirtis. Jos tvirtinimai yra didesni ir patvaresni. Taigi, naujasis „Sportswagon“ gali pagrįstai didžiuotis sklandesniu valdymu ir geresnėmis kelio nelygumų įveikimo galimybėmis.

Naujasis „Optima Sportswagon“ turi naują elektroninę vairo stiprintuvo sistemą (R-MDPS). Europos rinkai skirtuose modeliuose su 1,7 l CRDi varikliu ir GT serijos modeliuose ji priklauso standartinės įrangos sąrašui. Šios sistemos privalumai – geriau juntamas ir tikslesnis valdymas bei vieno iš geriausiai valdomų D segmento automobilių titulas.

Itin reiklūs savo automobiliui pirkėjai gali rinktis elektroninę pakabos sistemą su vidiniais vožtuvais (ECS). ECS atsižvelgiant į vairavimo režimą valdo kiekviename amortizatoriuje esančius vožtuvus. Ši sistema yra sujungta su G (perkrovų) sensoriais ir variklio valdymo kompiuteriu. Abiejuose priekiniuose ratuose sumontuota po vieną G sensorių. Naudodamasi šiais jutikliais, ECS sistema analizuoja vairo pasukimus, akseleratoriaus pedalo poziciją bei kelio sąlygas ir parenka pakabos kietumo lygį – kietesnį sportišką arba minkštesnį komfortišką. Nuo pat prekybos pradžios modeliai su 2,0 l T-GDI varikliu ir GT serijos modeliai turės šią sistemą standartinės įrangos sąraše. Ji taip pat galės būti derinama su modeliais, turinčiais 1,7 l CRDi dyzelinį variklį.

Plačios variklių ir transmisijų sistemų pasirinkimo galimybės

Europoje parduodamo priekiniais ratais varomo „Optima Sportswagon“ modelio šeimininkai galės rinktis „Euro 6“ standartus atitinkančius benzininius ir dyzelinius variklius. Įprastas „Optima Sportswagon“ gali būti komplektuojamas su 1,7 l CRDi dyzeliniu arba 2,0 l CVVL benzininiu varikliu, o GT versija aštresnių pojūčių mylėtojus džiugins naujuoju „Kia“ 2,0 l benzininiu varikliu su turbokompresoriumi ir tiesioginio degalų įpurškimo sistema.

Patobulintas ir atnaujintas „Optima“ sedanuose montuojamas ir beveik nepakitęs į „Sportswagon“ perkeltas 1,7 l CRDi dyzelinis variklis greičiausiai taps populiariausiu Europos pirkėjų pasirinkimu. Šis variklis dabar gali didžiuotis dar didesne galia ir sukimo momentu bei mažesniu emisijų lygiu. 139 AG/340 Nm 1,7 l dyzelinis variklis yra ne tik ekologiškesnis, bet ir gerokai taupesnis.

Taupus ir gyvybingas 1,7 l CRDi variklis derinamas su šešių pavarų mechanine arba naujausia „Kia“ septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija. Šis derinys leidžia tikėtis sportiškesnio valdymo ir greitesnio pavarų perjungimo.

Naujojo „Optima Sportswagon“ gerbėjai taip pat galės rinktis 2,0 l CVVL benzininį variklį, pasižymintį kintama vožtuvų pakėlimo technologija, kuri lemia 160 AG galią ir puikią akseleratoriaus reakciją. Šis variklis galės būti derinamas su 6 pavarų mechanine arba automatine transmisija. GT linijos versijai numatytas naujasis „Kia“ 2,0 l T-GDI benzininis variklis bei šešių pavarų automatinė transmisija.

Kia Optima Sportswagon“ pardavimai presidės netrukus

Prekybos salonus Europoje naujasis „Optima Sportswagon“ pasieks ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Jis turės unikalią kompanijos 7-erių metų 150 000 km garantiją. Europos rinkai skirtas modelis bus gaminamas „Kia“ Hwasung gamykloje Korėjoje.

Kategorijos: 
Automobiliai: