You are here

Pats pirmasis kada nors pagamintas „Koegnigsegg“ modelis - „CC"

Nors švedų automobilių gamintojo „Koenigsegg“ vardas yra puikiai žinomas., tačiau pirmasis gamintojo automobilis pasaulį išvydo vos 1996 metais. Pačią kompaniją Christiano Von Koenigsegg įkūrė dviem metais anksčiau – 1994.

Pirmasis prototipas

Pirmasis automobilis buvo pavadintas „CC“ vardu, ir tai buvo tik prototipas. Ir nors tai buvo pirmasis modelis, tačiau „Koenigsegg“ su juo iškart žengė į superautomobilių pasaulį ir rengėsi visus nustebinti.

Buvo pagaminti keli „CC“ prototipai, turėję 4,2 litro 8 cilindrų motorą, pasiskolintą iš „Audi“. Šešių laipsnių pavarų dėžė taip pat buvo paimta iš šio Vokietijos automobilių gamintojo.

Įdomu tai, kad „Koenigsegg“ įkūrėjęs prie pirmojo savo modelio dirbo gana ilgai – jį vis tobulindamas. Taigi produkcijai skirtas modelis buvo pristatytas tik 2002 metais.

Prie automobilio tobulinimo prisijungti norėjo ne vienas, nes visiems buvo įdomu, kad superautomobilis „gimsta“ Švedijoje. Kjell Nilsson, „Electrolux“ vice-prezidentas buvo pirmasis prisijungęs prie projekto, jis dirbo nemokamai ir tiesiog „norėjo pažiūrėti, kas gausis“. Christian von Koenigsegg teigia, kad būtent šis žmogus „atvėrė jiems daug durų“.

„Saab“ inžinieriai taip pat prisidėjo prie šio projekto variklio srityje, o „Volvo“ leido naudotis savo vėjo tuneliu ir testų trasa.

1998 metais norinčių prisidėti buvo begalė. Iš 160 tiekėjų daugiau nei 120 buvo švedų kompanijos.

Pirmasis produkcijai skirtas modelis

Palyginus prototipą ir gamybai paruoštą „CC8S“ modelį, matosi nemažas skirtumas.

„CC8S“ po variklio dangčiu slėpė naują širdį, tai buvo 4,7 litro aštuonių cilindrų „Ford“ suprojektuotas motoras, turintis 655 AG ir 750 Nm galią, kuri buvo perduodama į galinius ratus per 6 laipsnių „Cima“ pavarų dėžę – tokią pačią, kaip ir naudojama „Pagani“

„CC8S“ nuo 0 iki 100 km/h greitį galėjo pasiekti vos per 3,5 sek., o maksimalus jo greitis siekė 390 km/h.

Pirmasis produkcijai skirtas „CC8S“ modelis 2002-2003 metais buvo parduotas vos 6 vienetų tiražu, tačiau „Koenigsegg“ neteko dėl to bankrutuoti ir jis tapo puikiu ir visų mėgstamu superautomobilių gamintoju, sugebančiu visuomet nustebinti įdomiais technologiniais sprendimais ir milžiniškomis variklių galiomis.

Kategorijos: 
Automobiliai: