You are here

1967 metų „Lamborghini Marzal“ konceptas su stiklinėmis durimis

  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Lamborghini Marzal“ konceptas buvo pristatytas 1967 metų Ženevos automobilių parodoje. Po daugiau nei 50 metų, 2018 metų parodoje jis vėl buvo pademonstruotas. O svarbiausia, kad įspūdingai ir gal kiek keistai atrodantis itališkas konceptas sulaukė nemažai dėmesio.

Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Marzal“ autoriais buvo Niccio Bertone ir Marcello Gandini. Įdomiausi dizaino sprendimai, tai į viršų atsidarančios, beveik visiškai stiklinės durys, kurias atidarius buvo galima patekti tiek į priekį, tiek į galą. Stogas taip pat buvo stiklinis. Iš viso automobilyje stiklas sudarė net 4,5 kvadratinio metro.

Ferruccio Lamborghini apie stiklines duris turėjo savo nuomonę. Jis manė, čia nebelieka visiškai jokio privatumo, o moters kojos bus matomos kiekvienam.

Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Konceptas taip ir liko vienetinis, gaminti jis nebuvo pradėtas, o gamintojas keletą idėjų įgyvendino kurdamas „Espada“ modelį.

„Marzal“ konceptas po variklio dangčiu slėpė 2,0 litrų, 6 cilindrų, 175 AG variklį, sujungtą su 5 laipsnių mechanine greičių dėže, kuri galią perdavė į galinius varomuosius ratus.

Įdomu tai, kad šis konceptas yra pilnai funkcionuojantis ir su juo buvo važinėjama. Be to, jis neužima vietos „Lamborghini“ muziejuje. Už 1,350 mln. eurų 2011 metais jis buvo parduotas aukcione privačiam kolekcionieriui.

Lamborghini Marzal/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Automobiliai: