You are here

„Lancia Medusa“: Skaitmeninis laikrodis vaire ir daugiau nei 20 mygtukų

  • Lancia Medusa
    Lancia Medusa
  • Lancia Medusa
    Lancia Medusa
  • Lancia Medusa
    Lancia Medusa
  • Lancia Medusa
    Lancia Medusa
  • Lancia Medusa
    Lancia Medusa
  • Lancia Medusa
    Lancia Medusa
  • Lancia Medusa
    Lancia Medusa
  • Lancia Medusa
    Lancia Medusa

„Lancia Medusa“ - tai 1980 metais Turino automobilių parodoje pristatytas konceptas, kuris buvo ypatingas tuo, kad turėjo puikias aerodinamines savybes ir būdamas sedanu, variklį slėpė ne priekyje, o galinėje dalyje.

Tuo metu šio automobilio kūrėjas Giorgetto Giugiaro sumanė sportišką „Lancia Montecarlo“ kupė modelį su varikliu priešais galiniais ratais transformuoti į keturių durų sedaną „Medusa“.

Lancia Medusa

Tai buvo neeilinis sprendimas šeimyniniam automobiliui, kurio kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas taip pat buvo neeilinis – 0.263 Cd.

Priešais galinius ratus buvo sumontuotas tas pats variklis, kurį turėjo ir „Montecarlo“ modelis, tai 2,0 litrų, keturių cilindrų agregatas su 120 AG ir 170 Nm. Visa tai buvo perduodama į galinius varomuosius ratus per penkių laipsnių mechaninę greičių dėžę.

„Medusa“ išorė nebuvo itin įspūdinga ir per daug iššaukianti, tačiau viduje buvo galima rasti įdomių dalykų: vairas su daugiau nei 20 mygtukų bei vairo centre sumontuotas skaitmeninis laikrodis. Be to, priekinės sėdynės atrodė taip, lyg patys komfortiškiausi foteliai, stovintys namuose.

Lancia Medusa

Automobiliai: