You are here

„Lexus ES 300h“: Nesikeičianti vizitinė kortelė ir tradicijos

  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h
  • Lexus ES 300h
    Lexus ES 300h

Prabngūs sedanai „Lexus GS“ ir „Lexus ES“ savo gyvavimą pradėjo atitinkamai 1991 metais ir 1989 metais. Pirmasis iki 2015 metų turėjo keturias kartas, o antrasis ne tik pradėjo savo „karjerą“ nuo pat gamintojo atsiradimo, bet per tą patį laikotarpį sulaukė šešių kartų ir 2018 metų balandį gavo žalią šviesą septintajai kartai.

Naujasis „ES“ modelis paveldėjo savo pirmtakų, nuo seno garsėjančių komfortu, rafinuotumu ir prabanga, privalumus.

Lexus ES 300h

Pirmoji šio teksto pastraipa leidžia suprasti, kad „GS“ modeliui buvo uždegta raudona šviesa ir jį Europoje pakeitė septintos kartos „ES“ modelis. Ir tai yra pirmas kartas, kuomet „ES“ yra skiriamas Europos rinkai. Debiutas! Gana juo džiaugtis tik amerikiečiams ar azijiečiams. Verta paminėti tai, kad „Lexus ES“ daugiau nei penkiolika metų buvo geriausiai parduodamas „Lexus“ sedanas JAV. Ar tokiu jis taps ir Europoje? Pagyvensim – pamatysim.

Užbėgant įvykiams už akių, galima pasakyti, kad naujasis „ES 300h“ hibridas pranoko lūkesčius ir maloniai nustebino. Jo charakteris labai netikėtas. Reikia tiesiog šį automobilį pavairuoti, kad tai suprasti.

Faktai

Galiniais ratais varomą „Lexus GS“ keičiantis „ES“ modelis yra varomas priekiniais ratais. Sukurtas jis ant platformos, kurią turi naujasis „Toyota Camry“, „Avalon“ bei „RAV4“.

Tradicijų „Lexus“ nelaužo – variklių asortimentas čia itin menkas. Europa gauna tik vieną hibridinę versiją „ES 300h“ - 2,5 litro, 4 cilindrų benzininis variklis yra suporuotas su elektros motoru ir sistema bendrai generuoja 218 AG bei 202 Nm. JAV dar galės pasidžiaugti ir V6 varikliu su 302 AG.

Galia į ratus yra perduodama per e-CVT transmisiją.

Lexus ES 300h

Pagreitis nuo 0 iki 100 km/h trunka 8,9 sek., o maksimalus greitis siekia „tik“ 180 km/h. Taip, mūsų šalyje ir pas artimiausius kaimynus toks greitis keliuose nėra leistinas, taigi bėdos kaip ir nėra. Nebent automobilio savininką gali slėgti koks nors silpnumo jausmas, jog jo automobilis negali skrieti 200 ar didesniu greičiu.

„Lexus ES“ yra beveik 5 metrų ilgio – 4975 mm. Jo plotis 1865 mm, aukštis – 1445 mm, o ratų bazė sudaro 2870 mm.

Automobilis savo erdve niekuo nenusileidžia dar prabangesniam „Lexus LS“ modeliui. Žinoma, pastarasis gale turi begalę mandrų žaislų ir opciją, kuri leidžia priekinę sėdynę „suvynioti į bardačioką“ ir sėdint gale poniškai ištiesti kojas.

Tradicijos

Tradiciškai „Lexus“ automobilių interjerai yra kokybiškai surinkti ir alsuoja prabanga, todėl ne kitaip yra ir su naujuoju „ES“. Dar viena japoniška tradicija – multimedijos valdymas vedžiojant ir baksnojant pirštu į specialių padą prie pavarų svirties. Ne itin patogu, ne visada iškart pavyksta pataikyti, ten kur norima, bet galbūt ilgainiui priprantama. Juk nelabai dažnai ten ir reikia baksnoti.

Lexus ES 300h

Taip pat „Lexus“ modeliai yra siūlomi ir su „F-Sport“ paketu, kuris suteikia automobiliui papildomo žavesio, papildomų stilingų elementų bei adaptyvią pakabą.

„Lexus ES 300h“ hibridas keliu rieda komfortiškai, patogiai ir stabiliai, nesvyruodamas į šonus. Vairo mechanizmas tikslus. Pakaba gerai sugeria nelygumus. Ji tuo pačiu pasižymi ir standumu, ir komfortiškumu. Harmoniškumą papildo dar ir puiki garso izoliacija.

Vairuotojas prieš akis mato skaitmeninį prietaisų skydą, turintį judantį ciferblatą, kurio spalva kinta priklausomai nuo pasirinkto režimo. Aktyvuojant „Sport“ ar „Sport+“ jis pasikeičia grafiškai, o spaudžiant akceleratorių iki dugno atsiranda ir papildomos animacijos. Skydelyje baltos spalvos tachometro skalė tampa oranžine. Gana gražu. Verta paminėti, kad „Sport+“ režimo metu sustandėja pakaba, o vairas tampa „sunkesnis“ - visai taip pat, kaip ir kituose „Lexus“ modeliuose (su „F Sport“ paketu) aktyvavus šį režimą.

Lexus ES 300h

Automobilio išorė taip pat atitinka visą „Lexus“ filosofiją. Dizainas išraiškingas, aštrus, elegantiškas ir tuo pačiu dinamiškas. Nepastebėti šio automobilio gatvėje tiesiog neįmanoma. Tiek priekinė, tiek galinė hibrido dalis iškart atkreipia akį ir leidžia identifikuoti, kad pro jus važiuoja „ES“ sedanas.

Kaina

„Lexus“ automobiliai visuomet išsiskyrė iš kitų išraiškingu dizainu, labai siaura variklių gama (kartais tam tikroms rinkoms būna tik viena hibridinė versija) bei keliais komplektacijos lygiais, kurie neišpučia kainos.

Komfortas, kokybė, harmonija, prabanga, gerai skambanti muzika, jaukumas – visa tai „Lexus“ tradicijos ir vizitinė kortelė, kurią jo būsimam vairuotojui įteiks ir naujasis „Lexus ES 300h“ hibridas.

Kainuoja jis nuo 45 300 eurų, o testuoto modelio kaina siekė 56 700 eurų.

Lexus ES 300h

Kategorijos: 
Automobiliai: