You are here

Lexus LC500: Tai ne konceptas! Tai geriausias kelionių draugas

  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500
  • Lexus LC500
    Lexus LC500

Sakote, kad „Ferrari“ ar „Lamborghini“ gatvėje gali sukelti didelį aplinkinių susižavėjimą? Esate šimtu procentų teisūs. Šie automobiliai neliks nepastebėti, neliks kieno nors nenufotografuoti ir dar palydėti ilgesingais žvilgsniais.

Konceptas? Tikrai ne!

O ar galėtumėte patikėti, kad tokio pat ar net dar didesnio dėmesio gatvėje gali sulaukti „Lexus“ markės automobilis? Patikėkite – gali. Tereikia sėsti prie galingo, prabangaus ir išskirtinai atrodančio „LC500“ kupė modelio vairo ir prasukti vieną ar kitą ratuką aplink miestą. Aplinkiniai nuo šio automobilio negalės atitraukti akių, fotografuos, mojuos, spoksos, kels į viršų nykščius, o dalis jų iš vis galbūt nesupras, kas tai per automobilis pasirodė gatvėje.

Lexus LC500

Tik pažiūrėkite, kiek šiame automobilyje įvairių linijų, kokios išskirtinės formos priekiniai ir galiniai žibintai.

Galima būtų pagalvoti, kad tai tiesiog konceptas, pristatytas pasauliui ir iš parodos ekspozicijos salės nužengęs tiesiai į gatvę. Tiesos šiame sakinyje yra labai daug.

Jeigu atsimenate, tai dar 2012 metais „Lexus“ pademonstravo „LX-LC“ konceptą, kurio labai panašią kopiją dabar matote prieš savo akis. Skirtumai minimalūs, nes gamintojas po automobilio pristatymo sulaukė didelio susidomėjimo šiuo kūriniu, todėl planas buvo produkcijai paruošti bene identišką versiją. Žinant tai, kad „Lexus“ mėgsta drąsius sprendimus – nenuostabu, kad štai toks įspūdingas automobilis išriedėjo ir į gatves.

Lexus LC500

V8 „atmosferikas" su 477 AG

Pagal automobilio išvaizdą, atitinkama ir jėgainė. Galinius „LC500“ ratus suka 5,0 litrų V8 atmosferinis variklis su 477 AG ir 540 Nm. Visa tai perduodama į ratus per 10 laipsnių automatinę greičių dėžę, kuri veikia labai gerai ir visuomet patiekia tą pavarą, kurios reikia vairuotojui.

Beveik dvi tonas sveriančio automobilio pagreitis iki 100 km/h trunka 4,7 sek., o maksimalus greitis siekia 270 km/h.

Pasakysime tik vieną - atmosferinio variklio garso galima klausytis ir klausytis, jis taip smagiai riaumoja, įvairiame sūkių diapazone pateikdamas vis skirtingą melodiją, kad net aukščiausio lygio „Harman Kardon“ garso sistemą galima palikti neįjungtą.

Žinoma, kokybiškos muzikos mėgėjams – tai privalu padaryti, ypač lėtai šiuo automobiliu riedant miesto gatvėmis.

Ir sportiškas, ir komfortiškas

„Lexus LC500“ pavergia ne tik savo išvaizda, varikliu, bet ir komfortišku ir prabangiu interjeru. Nesvarbu, ar su šiuo automobiliu važiuojama lėtai, ar greitai – pojūtis toks, lyg būtų važiuojama su limuzinu. Tačiau sportiški šio automobilio genai nepradingsta komforto jūroje. Žinoma, reikia nepamiršti, kad tai nėra grynakraujis sportininkas, tai „Gran Turismo“ klasei priskiriamas automobilis, tinkantis ilgoms kelionėms.

Lexus LC500

Tikslus vairo mechanizmas, ypatingas valdomumas, geras pagreitis, variklio riaumojimas, itin staigi akceleratoriaus reakcija į kojos prisilietimus, gerai veikianti pavarų dėžė – visa tai priverčia vairuotojo širdį plakti smarkiau. Be viso to, šis automobilis garantuoja ir visišką tylą bei harmoniją, tačiau norint tai pajusti, reikia atsiduoti ramiam važiavimui.

Tai automobilis, kuris tuo pačiu leis pasijausti išdykusiu vaikėzu bei subrendusiu džentelmenu.

Pasvajokime

Dabar akimirkai užsimerkite ir pasvajokite: ryškus „Lexus LC500“, jūs su antrąja puse, keletas pačių būtiniausių daiktų bagažo skyriuje (čia jų telpa ne itin daug – 197 litrai), fotoaparatas ir tūkstančiai kilometrų įspūdingiausiais Europos keliais, besidriekiančiais pakrantėmis ar kalnais, o prie viso to dar apsilankymas ir Niurburgringo žiede. Būtų tobulas planas vasarai, ar ne?

Lexus LC500

Verta atminti tik viena, kad šis automobilis nėra skirtas šlifuoti greitus ratus lenktynių trasoje, bet savo malonumui ir automobilio galimybių pajautimui, pasportuoti su juo tikrai galima. Juk viso 477 „arklių“ pajėgumo gatvėse neįmanoma patirti, o maksimaliu greičiu ar pagreičiais įvairiame diapazone pasimėgauti pavyks nebent Vokietijos greitkeliuose.

Automobilis kenčia nuo per didelio svorio, tuščias sveria beveik dvi tonas, bet su visais tais kilogramais sugeba susitvarkyti ir į kelią laikosi tvirtai įsikibęs. Jis stabilus, jis prognozuojamas, jis neiškrės kvailystės posūkyje, jis perduos visą informaciją vairu į rankas precizišku tikslumu. Tai keliui subalansuotas japoniškas kūrinys.

Lexus LC500

Interjeras

„Lexus LC“ interjeras sukurtas taip, kad jame nėra nė menkiausios vietos kritikai. Čia dominuoja itin kokybiškos medžiagos, kruopščiai sujungtos detalės – tai kaip taisyklė „Lexus“ markės automobiliams.

Viduje, ir puikiai šios markės gerbėjams pažįstamas meniu bei jo valdymas specialiu baksnojamu padu (kiti modeliai turi „pelytę") , kuris kartais priverčia išeiti iš komforto zonos, norint tiksliai pataikyti žymeklį į norimą vietą ekrane. Tokia jau ta išskirtinumo kaina.

Dėl šios priežasties neretai tenka ir ilgiau užsižiūrėti į ekraną, nors jo raiška puiki, grafika taip pat, tačiau į kelią žiūrėti yra nepalyginamai geriau. Iš tikrųjų, kad ir koks „Lexus“ modelis bebūtų, jis visuomet susilauks kelių kritikos strėlių į multimedijos sistemos valdymą ir meniu labirintus. Viskas padaryta tikrai suprantamai ir iš draugiškos pusės į vartotoją, tačiau visuomet sėdus prie „Lexus“ automobilio vairo, tenka ties viena ar kita funkcija užtrukti kiek ilgiau. Žinoma, jei šį automobilį tektų vairuoti kasdien, visos meniu subtilybės būtų žinomos kaip trys kart keturi.

Degalų sąnaudos

Kokios degalų sąnaudos? Nuo maždaug 12 litrų iki virš 25 litrų šimtui kilometrų kelio. Priklausomai nuo to, kaip bus važiuojama.

Lexus LC500

Gamintojas V8 jėgainei deklaruoja 11,5 litro vidutines degalų sąnaudas. Važiuojant ramiu režimu, tai tikrai turėtų būti įmanoma pasiekti.

Tuo tarpu silpnesnė hibridinė versija iš vis yra alergiška degalams ir gamintojo teigimu vidutiniškai naudoja 6,4 litro benzino šimtui kilometrų kelio. Puikus rodiklis 359 „arkliams".

Kaina

Kainuoja „Lexus LC500“ nuo 105 560 eurų. Bandyto modelio kaina buvo 113 700 eurų. Už tiek pinigų - vokiškos alternatyvos lyg ir nėra.

Kaip įprasta „Lexus" stovykloje, galima rinktis ir hibridinę „LC500h“ versiją su 3,5 litro V6 varikliu, suporuotu su CVT transmisija. Hibridas turi 359 AG ir 348 Nm, o tai jam leidžia 100 km/h greitį pasiekti per 5 sekundes. Maksimalus greitis – 250 km/h. Jo kaina startuoja nuo tos pačios sumos.

Ar spėjote įsimylėti šį automobilį? Dar ne? Pažvelkite į jį dar kartą!

Lexus LC500

Kategorijos: 
Automobiliai: