You are here

Lexus LS 500h: Samdyti vairuotoją ar vairuoti jį pačiam?

  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h
  • Lexus LS 500h
    Lexus LS 500h

Įsivaizduokite situaciją: perkate visiškai naują „Lexus LS 500h“ sedaną su visais įmanomais privalumais tiek vairuotojui, tiek gale sėdintiems keleiviams (ypač tam keleiviui, kuris sėdi gale, dešinėje). Klausimas: vairuotumėte jį patys ar labiau norėtumėte prabangiai įsitaisyti ant tos galinės dešinės sėdynės?

Negalvokite, kad šį automobilį neįdomu vairuoti. Važiuoti „Lexus LS 500h“ yra vienas malonumas, tiksliau, ne važiuoti, o prabangiai plaukti gatvėmis ar greitkeliais.

Lexus LS 500h

Prie vairo ar gale?

Atsisėdus į jo galą, komfortas ir prabanga niekur nedingsta. Priešingai, įdomybių atsiranda gal net daugiau. Bėda tik viena, kad sėdint gale – vairuoti nepavyks. O jeigu norisi abiejų šių dalykų? Kaip visa tai suderinti? Vieno atsakymo nėra, o rebuso sprendimo būdų tikrai yra ne vienas ir ne du. Jie pagal poreikius, norus, galimybes ir pan.

Vienas benzingalvis visuomet daužydamas kumščiu į širdį rėkte rėks: „Aš noriu vairuoti šį automobilį!“, tačiau kitam – juo bus be galo smagu keliauti patogiai įsitaisius ant galinės sėdynės, visu ilgiu ištiesus kojas ir pasinėrus į septynių masažų programą su penkiais intensyvumo lygiais, ausyse skambant mėgstamiausiai muzikai. Dar kitas - tikriausiai norės ir vairuoti pats, ir kartais būti vežamas.

Lexus LS 500h

Įdomu, kaip 1989 metais jautėsi pirmos kartos „Lexus LS“ pirkėjai, ar jiems irgi tuomet kilo panašių klausimų. Atmintyje yra įstrigusi ta akimirka, kuomet 2007 metais ketvirtos kartos „LS 460“ modelis buvo pademonstruotas Vilniuje vykusioje automobilių parodoje. Atsisėdus į galinę šio automobilio dalį, buvo galima jaustis kaip karaliumi. Tada ten nebuvo tiek gėrybių, kiek jų yra naujajame, penktos kartos sedane, tačiau to meto automobilis, pagal tuomet vyravusias interjero madas, buvo nuostabus.

Taigi, kodėl naujasis „Lexus LS 500h“ patiks jo pirkėjui, nesvarbu, ar jis nuspręs automobilį vairuoti pats, ar pasamdyti asmeninį vairuotoją?

Išvaizda - vienas pagrindinių akcentų

Visų pirma, tai išvaizda. „LS“ visiškai nepanašus į savo pirmtaką, jis išlaiko šiuolaikinių „Lexus“ modelių filosofiją. Yra aštraus, elegantiško dizaino, už kurio užkliūna net ir didžiausio skeptiko akis. Tikrų tikriausias japonas!

Jau matau, kaip sutinkate su teiginiu, jog „Lexus LS“ yra išskirtinis automobilis. Ginčytis būtų neverta. Tos pačios klasės „Audi“, BMW, „Mercedes-Benz“ yra taip pat labai gražūs automobiliai, tačiau jie negali pasigirti japono išskirtinumu. „LS“ tiesiog neįmanoma nė mažiausią akimirką sumaišyti su kitu to paties gamintojo modeliu…

„Lexus LS“ žymiai dažniau bus praeivių nufotografuotas gatvėje, nei kažkuris vokiškos trijulės atstovas.

Lexus LS 500h

Išvaizda – yra vienas pagrindinių šio automobilio akcentų. Fotografuoti šį automobilį skirtingose lokacijose būtų galima visą dieną, visą savaitę ir gal net visus metus. Jo išvaizda tikrai neturėtų atsibosti, o visuomet kažkuo nustebinti.

Prabanga. Kokybė. Komfortas.

Antra, prabanga, kokybiškos medžiagos, išbaigtumas, įmantrios apdailų linijos ir komfortas viduje. Apie tai net nebūtina plėstis, nes tas pats per tą patį kalbama ir apie kitus „Lexus“ automobilius. Žinoma, „LS“ visa tai turi dar aukštesniame lygyje.

Bet kol „Lexus“ savo modeliuose nepakeis informacinės sistemos valdymo (žinote apie ką aš), tol tas pats akmuo, tokiu pačiu tonu skries į japonišką daržą.

Lexus LS 500h

Jeigu persikelsime į galinę automobilio dalį, ten visų funkcijų valdymas apgalvotas daug paprasčiau: centriniame porankyje įmontuota planšetė, kuria visiškai nesunkiai galima atlikti įvairius dalykus. Reguliuoti garso sistemą, keisti interjero apšvietimo intensyvumą, pasirinkti vieną iš devynių siūlomų masažų, kurie atpalaiduoja vis skirtingas raumenų grupes, o esant norui ir priekyje nesėdint keleiviui, sustumti pastarojo sėdynę tiesiog po priekiniame skyde esančia daiktadėže, atlošti galinę sėdynę į gulėjimo pozą ir visu ilgiu ištiesti kojas. Ne gana to, galima susikurti dar ypatingesnę aplinką, nuleidus šoninių galinių ir galinio stiklo užuolaidas. Jaukumas, komfortas ir patogumas garantuoti!

Komfortą užtikrina pneumatinė važiuoklė, neleidžianti pajausti kelyje tykančių nelygumų.

Lexus LS 500h

Kelyje

Vairuoti „LS“ hibridą taip pat malonu. Jo ratus suka 3,5 litro V6 variklis, prie kurio savo indėlį dar prideda ir du elektros motorai. Bendrai hibridinė sistema generuoja 359 AG. Sukimo momentas siekia 500 Nm. Visa tai į keturis varomuosius ratus perduoda CVT transmisija (su keturiomis pakopomis), kuri sugeba dirbti lyg tradicinė automatinė greičių dėžė, sukurianti vairavimo su 10 pavarų transmisija įspūdį.

Visa tai tik dėl komforto, kad nei vairuotojas, nei tuo labiau keleiviai nejaustų, kuomet vyksta pavarų perjungimas. Žinoma, užspaudus akceleratoriaus pedalą maksimaliai, akimirką teks luktelėti, kol tinkamai įvyks visi transmisijos procesai, tuomet variklis triukšmingai užriaumos ir spurtuos. Optimaliausiai variklis ir transmisija veikia tuomet, kai akceleratorius yra spaudžiamas elastingai.

2,3 tonos sveriantis, daugiau nei 5,2 metro ilgio sedanas iki 100 km/h gali įsibėgėti vos per 5,4 sek. Puikus rodiklis!

Įdomu tai, kad esant iki 140 km/h greičiui elektros motorai gali dirbti atskirai nuo benzininio variklio ir taip užtikrinti ekonomišką kelionę verslo klase.

Važiuojant prabangiu sedanu užmiestyje vidutinės degalų sąnaudos siekia iki 8 litrų šimtui kilometrų, tuo tarpu mieste, jos kyla maždaug iki 10 litrų. Važinėjant agresyviau, naudojant vien tik Sport režimą, galima turėti 15 ir daugiau litrų degalų sąnaudas.

Lexus LS 500h

Nors jis apipintas komfortu, tačiau rasime jame ir sportiškumo genų. Įveikiant posūkius automobilis nesikraipo į šonus, yra stabilus ir paklusnus. Pakaba apie savo darbą stengiasi nepranešti vairuotojui.

Žavingas kūrinys

Taigi, kaip bežiūrėsi, penktos kartos „Lexus LS“ savyje turi labai daug žavesio – tai nuostabus japonų kūrinys. Žinoma, erdvės kritikai yra, bet ties tuo nereikėtų užsiciklinti. Tai puikus ir stiprus atsakas vokiškai trijulei.

Kainuoja „Lexus LS 500h“ nuo 97 700 eurų, o testuotas modelis su „Luxury“ komplektacijos lygiu kainavo 130 000 eurų.

Taip pat gamintojas siūlo ir „LS 500“ versiją, be elektros motorų. 3,5 litro V6 variklis čia generuoja 415 AG ir tai perduoda į visus varomuosius ratus per 10 laipsnių automatinę greičių dėžę. Kainuoja jis nuo 104 300 eurų.

Taigi, klausimas jums: Samdytumėte vairuotoją ar vairuotumėte „LS" sedaną patys, o gal rintkumėtės kitą automobilį?

Lexus LS 500h

Kategorijos: 
Automobiliai: