You are here

Lexus RX 450h: Subtilūs, bet sveikintini atnaujinimai

  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Lexus RX“ rinkoje yra jau nuo 1998 metų, o nuo 2005 metų „RX“ buvo pradėtas siūlyti ir kaip hibridas ir už tai yra tituluojamas pirmuoju pasaulyje prabangiu savaime įsikraunančiu hibridu.

Lietuvoje antros bei trečios kartos „RX“ hibrididiniai modeliai yra itin populiarūs ir juos nuolat galima sutikti gatvėse.

2015 metais pristatytas ketvirtos kartos modelis taip pat vis dažniau atranda naujų pirkėjų ratą arba automobilius tiesiog atsinaujina lojalūs modelio mylėtojai.

Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Atnaujinta ketvirta karta

2019 metų gegužės mėnesį „Lexus“ pristatė atnaujintą ketvirtos kartos modelį. Tiesa, kardinalių pokyčių automobilio išorėje ir viduje neatsirado, tačiau naujovės visuomet yra sveikintinos, ypač kai tai yra kalbama apie saugumą. Būtent atnaujintas modelis buvo aprūpintas nauju „Lexus Safety System Plus 2.0“ saugumo paketu, kuriame vienas iš elementų -  pėsčiųjų tamsiu paros metu atpažinimo sistema patobulėjo 24 metrais ir pėsčiuosius pastebi 56 metru atstumu nuo automobilio.

Automobilio išorėje pagrindinis atnaujinimas – siauresni priekiniai žibintai bei priekinio bamperio apačioje įkomponuoti naujo dizaino rūko žibintai, o taip pat ir naujo dizaino radiatoriaus grotelės – pagrindinė „Lexus“ modelių vizitinė kortelė.

Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Šiek tiek pakito ir galinio bamperio formo, o atšvaitai buvo perkelti taip pat į žemesnę poziciją.

Automobilis dar gavo naujo dizaino ratlankius bei pora naujų spalvų į paletę.

Nors atnaujinimai itin subtilūs, tačiau „RX“ tapo dar elegantiškesnis.

Viduje esminis atsinaujinimas yra naujas, lietimui jautrus, integruotas 12,3 colio ekranas, kurio pozicija buvo pakeista.  Jis perkeltas artyn, todėl jį patogiai pasiekti gali ne tik vairuotojas, bet ir keleivis. Taip pat sugrįžo ir vadinamasis „pelės padas“, kuris pakeitė prieš tai buvusį informacinės ir pramogų sistemos valdiklį.

Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Taip pat „Lexus“ atnaujino ir multimedijos programinę įrangą, todėl pagaliau užtikrinta sklandi sąsaja su išmaniaisiais telefonais per „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“. Centrinėje konsolėje atsirado speciali ertmė mobialiajam telefonui, kurį galima įstatyti šalia puodelių laikiklių. Žinoma, visai šalia dar taip pat yra ir belaidė įkrovimo vieta.

Atnaujintas „RX“ modelis buvo aprūpintas „BladeScan” adaptyviąja tolimųjų šviesų sistema, kuri tamsiuoju paros metu pagerina matomomą ir leidžia vairuotojui iš didesnio atstumo pamatyti pėsčiuosius bei kelio ženklus.

Gamintojas dar patobulino ir „RX“ pakabą, kuri suteikia automobiliui daugiau stabilumo, o taip pat mažina triukšmą ir vibracijas nuo kelio.

Kaip ir visuomet, „Lexus“ savo modeliuose sugeba išlaikyti aukštą kokybę bei naudoja geras medžiagas, todėl prie vairo-  jauku ir malonu.

Vienintelis

Lietuvoje siūlomas vienintelis „Lexus RX 450h“ hibridinis modelis po variklio dangčiu turi tą patį 3,5 litro V6 variklį, kuris kartu su dvejais elektros motorais generuoja 313 AG. Visais ratais varomas automobilis iki 100 km/h greitį pasiekia per 7,7 sek.

Gamintojas deklaruoja, kad vidutinės jo degalų sąnaudos pagal WLTP ciklą yra 7,6 l/100 km.

Kainuoja „RX“ hibridas nuo 67 750 eurų. Taip pat galima rinktis ir septynvietį, 110 mm ilgsnį „RX L“ modelį, kurio kaina prasideda nuo 74 750 eurų.

Lexus RX 450h/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: