You are here

„Lexus UX“: Uuuch, koks žavus kompaktiškas krosoveris

  • Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus UX
    Lexus UX

„Lexus“ savo gamoje iki 2018 metų turėjo du padidinto pravažumo automobilius – tai „RX“ ir „NX“. Tačiau 2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje gamintojas pristatė įspūdingai atrodantį „UX“ konceptą, kuris 2018 metų Ženevos automobilių parodoje jau atrodė taip, kaip gamintojas jį paruošė išriedėjimui į gatves.

Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Taigi prie dviejų SUV'ų prisijungia trečias, dar kiek mažesnis modelis - „UX“, kuris parodos metu sulaukė itin didelio susidomėjimo.

Kompaktiškas miesto visureigis „UX“ yra kiek santūresnis už konceptą, tačiau atrodo irgi nuostabiai.

Japonas prisijungia prie vokiškos trijulės: „Audi Q3", „BMW X1" ir „X2" bei „Mercedes-Benz GLA", ir bandys rasti savo pirkėjų būrį.

„UX" yra sukurtas ant naujos GA-C platformos, kuri naudojama „Toyota Prius", „C-HR" ar „Avensis" modeliams. „Lexus" čią kompaktišką platformą naudoja pirmą kartą.

„UX" yra 4495 mm ilgio, o jo ratų bazė sudaro 2640 mm. Automobilio apsisukimo spindulys yra vos 5,2 metro ir tau yra geriausias rodiklis klasėje.

Kompaktiškas krosoveris bus siūlomas dviejų versijų: „UX 200" su 2,0 litrų 168 AG varikliu ir CVT transmisija bei hibridas „UX 250h" su 176 AG pajėgumu. Tai bus visais ratais varomas modelis, kurio galinius ratus suks elektros motoras.

Lexus UX/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: