You are here

Luko „VW Golf Mk6 GTI“ - vienintelis toks Lietuvoje?

Lukas vairuoja šeštos kartos „VW Golf“, paženklintą trimis ypatingomis raidėmis. Visi nesunkiai jas atspėsite – tai GTI.

„Standartinis buvo neilgai, šiuo metu variklis generuoja 350 AG ir 500 Nm“,- iškart kozirį metė automobilio savininkas.

Šį automobilį Lukas turi jau beveik 4 metus ir su juo važinėja kasdien. Vos tik pasibaigus gamintojo garantijai, į Lietuvą jis buvo pargabentas iš Vokietijos.

Ilgai nelaukęs jis užsisakė coiloverius, nes tuo metu buvo linkęs į Stance automobilių kultūrą, po itin ilgų paieškų buvo rasti išsvajotieji ratlankiai - „BBS CH“. Bet netrukus teko su jais atsisveikinti, kadangi atsirado pirkėjas. Galiausiai buvo nupirkti kiti - „3SDM“ ratai.

„Kurį laiką su tokiu setup'u ir važinėjau. Važinėjant su šypsena veide, pamažu prasidėjo investavimas į važiuoklę bei variklio skyrių“,- pasakojo Lukas.

Taigi buvo sumontuoti storesni, reguliuojamo kietumo stabilizatoriai, įdėtas „Eurojet“ 76 mm išmetimo sistema, „Unitronic“ šalto oro įsiurbimo sistema.

Tačiau 2017 metų pradžioje Lukas nusprendė, kad grožio jam gana – norisi dar daugiau variklio galios. Taigi prasidėjo senų komponentų išpardavimo ir naujų dalykų pirkimo procesai. Buvo parduoti ratai ir coil'ai, prasidėjo turbokompresoriaus paieškos.

Radus gerą variantą Lenkijoje ir sumontavus turbo, buvo apsilankyta „1nsane“ dirbtuvėse, kur atlikus programavimo darbus buvo rasa 350 AG ir 500 Nm galia. Išriedėjęs iš gamyklos šis automobilis standartiškai turėjo 211 AG ir 280 Nm galią.

Tiesa, automobilį Lukas naudoja ne tik kasdieninėse savo kelionėse, bet ir yra dalyvavęs „Honda Trackday“ renginyje bei keliuose greituminiuose slalomuose.

VW Golf Mk 6 GTI“ modifikacijų sąrašas:

- Turbokompresorius nuo „Audi S3“

- Turbokompresoriaus radiatorius nuo „Audi S3“

- Uždegimo ritės nuo „Audi R8“

- „034 Motorsport“ variklio bei greičių dėžės pagalvės

- „H&R“ priekinis stabilizatorius (reguliuojamas kietumas). Skersmuo 26 mm.

- „Whiteline galinis stabilizatorius (reguliuojamas kietumas). Skersmuo 24 mm.

- „Eurojet“ 76 mm pilna išmetimo sistema

- „Unitronic“ pilna oro įsiurbimo sistema

- Diskatorius nuo „Audi TT-RS“

- Sankabos diskas nuo „VW Golf Mk 6 TDI“

Kokie ateities planai? „Tolimesni planai – toliau važinėtis šiuo automobiliu su šypsena veide, o šiaip tai laikas parodys šio automobilio likimą“,- su šypsena veide pokalbį užbaigė Lukas ir išreiškė padėką visiems, pridėjusiems ranką prie šio projekto, o labiausiai Artūrui Š. ir Tomui Z.

Ar toks „Golf Mk6 GTI" vienintelis toks Lietuvoje?

Galbūt jūs irgi turite įdomų, išskirtinį ar vienetinį automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Papasakokite apie jį. Susisiekite su mumis el. paštu: info@98.lt arba parašykite žinutę į Facebook'ą

Kategorijos: 
Automobiliai: