You are here

Maserati MC20: Superautomobilis su 630 AG ir 730 Nm

  • Maserati MC20
    Maserati MC20
  • Maserati MC20
    Maserati MC20
  • Maserati MC20
    Maserati MC20
  • Maserati MC20
    Maserati MC20
  • Maserati MC20
    Maserati MC20

Prieš daugiau nei šimtą metų „Maserati“ vieni pirmųjų pasaulyje vairuotojams pasiūlė unikalią greičio ir prabangos kombinaciją. Gamintojo prioritetų pastovumą įrodo specialaus renginio „MMXX: Time to be audacious“ (liet. „MMXX: Laikas būti drąsiu“) metu pasauliui pristatytas „Maserati MC20“. Naujasis sportinis kupė įkūniją visą gamintojo sukauptą patirtį bei modernias šių laikų technologijas.

Maserati MC20

Prioritetas dinaminėms savybėms ir aerodinamikai

„Maserati MC20“ buvo kuriamas taip, kad galėtų šturmuoti lenktynių trasas, bet tuo pačiu užtikrinti patogų, saugų ir dinamišką važiavimą kelyje. Todėl išskirtinis dėmesys buvo skirtas šio automobilio varikliui. Tai visiškai naujas, „Nettuno“ vardą gavęs, V formos, 6 cilindrų benzininis variklis su dviem turbinomis. Šio variklio išskirtinė savybė yra inovatyvi uždegimo sistema, turinti ne tik pagrindinę, bet ir papildomą, prieš uždegiminę kamerą. Ši technologija naudojama ir „Formulės-1“ boliduose montuojamuose varikliuose. Tai leidžia „Nettuno“ būti pačiu pažangiausiu šiuo metu į automobiliu montuojamu vidaus degimo varikliu.

Naujausios, aukščiausio lygio technologijos naujajam 3,0 litrų V6 varikliui leidžia pasiekti net 630 arklio galių bei 730 Nm, o tai užtikrina pavyzdines „MC20“ dinamines savybes. Nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 2,9 sekundės, o įsibėgėti nuo 0 iki 200 km/val. prireiks tik 8,8 sekundės. Maksimalus „Maserati MC20“ greitis siekia 325 km/val. Bet tai dar ne viskas. Į naują gyvavimo šimtmetį ir naujausios technologinės pažangos olimpą „Maserati“ žengia pristatydami ir elektra varomą „MC20“ versiją.

„MC20“ yra ypač lengvas automobilis, sveriantis mažiau nei 1 500 kg, o dėl 630 AG siekiančios galios, jis šių dviejų rodiklių santykiu išsiskiria savo klasėje. Tai pasiekta naudojant pasirinktas kokybiškas medžiagas ir išnaudojant visas anglies pluošto galimybes be jokio aukojimosi dėl komforto. Prie puikių dinaminių savybių prisideda ir iki smulkmenų ištobulinta automobilio aerodinamika. Kuriant „Maserati MC20“, daugiau nei du tūkstančiai valandų buvo praleista „Dallara“ vėjo tunelyje, o dar daugiau nei tūkstantį valandų specialistai praleido dirbdami su CFD (Skaičiuojamosios skysčių dinamikos) technologija. Visa tai leido sukurti ne tik išskirtinio dizaino, bet ir ypač aerodinamiškai efektyvų automobilio kėbulą.

Orientuotas į vairuotoją

Kad naujasis „Maserati MC20“ sukurtas patirti geriausias emocijas vairuojant, demonstruoja šio automobilio interjeras, kurio dizainas buvo kuriamas taip, kad būtų kaip įmanoma funkcionalesnis ir neblaškantis vairuotojo. Dėl to, viduje naudojamos paprastos formos, turinčio tik keletą aštrių kampų. Norint vairuotojui sukelti kuo mažiau trukdžių, „MC20“ interjere naudojamos tamsios spalvos medžiagos, taip išvengiama blaškančių atspindžių ant priekinio stiklo. Prietaisai išdėlioti, kaip lenktyniniame automobilyje, todėl jais naudotis paprasta, taip pat jie ir lengviau pastebimi vizualiai.

Maserati MC20

Nepamirštas ir vairuotojų poreikis naujausioms technologijoms, todėl „MC20“ aprūpintas naujausia „Maserati“ multimedijos sistema MIA. Ji naudoja galingą „Android Automotive“ operacinę sistemą, kuri siūlo visiškai naują, novatorišką ir našesnę naudojimo patirtį, orientuotą išskirtinai į vairuotojo poreikius.

Viduje automobilis turi du ekranus – vienas centrinėje konsolėje, kitas prietaisų skydelyje. Abu ekranai 10,25 colio įstrižainės. Toks sprendimas leidžia vairuotojui greičiau persiorientuoti nuo vieno ekrano prie kito ir užtikrina dar geresnį funkcionalumą. Ekranai padengti specialiu sluoksniu, kuris informaciją leidžia aiškiai matyti net ir tuo metu, kai į juos krenta tiesioginiai saulės spinduliai, taip pat leidžia išvengti blaškančių atspindžių. Maloni smulkmena – kai ekranai išjungti, jie yra visiškai juodi ir puikiai susilieja su kitais interjero elementais.

„Maserati MC20“ vairuotojai galės rinktis vieną iš penkių važiavimo režimų. Specialaus valdiklio pagalba, bus galima pasirinkti WET (šlapiai kelio dangai), GT (įprastas) arba SPORT režimus. Norint pasirinkti važiavimui lenktynių trasoje skirtą CORSA režimą, valdiklį reikės paspausti ir palaikyti dvi sekundes, o norint išjungti stabilumo ir sukibimo kontroles – penkias sekundes. Toks principas pasirinktas dėl to, kad vairuotojas vieno iš šių režimų nepasirinktų atsitiktinai.

Naujasis „MC20“ bus gaminamas atnaujintoje Viale Ciro Menotti gamykloje Modenoje. Automobilis pirmuosius savininkus pasieks 2021 metų balandžio mėnesį, jį užsisakyti galima jau dabar. Kaina - nuo maždaug 200 000 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: