You are here

„Mercedes 300E AMG Hammer“: sedanas, lekiantis kaip „Ferrari“

Dvidešimto amžiaus devintajame dešimtmetyje „AMG“ divizija patobulino „Mercedes-Benz 300 E (W124)“ ir pavadino jį „Hammer“ vardu.

Po variklio dangčiu vietoj 3,0 litrų šešių cilindrų motoro šiam automobiliui buvo patalpinta V8 jėgainė, pasiskolinta iš „560 SEC“ modelio. Variklio darbinis tūris buvo pakeltas nuo 5,6 litro iki 6,0 litrų, o jo galingumas siekė 375 AG ir 566 Nm. Galia į ratus buvo perduodama per keturių laipsnių automatinę greičių dėžę, pasiskolintą iš S klasės modelio. Ratams į pagalbą dar atėjo ir „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas.

Tais laikais nė vienas 4 durų sedanas negalėjo prilygti „Hammer“ galimybėms. Nuo 0 iki 100 km/h greitį jis galėjo pasiekti vos per 5 sekundes. O maksimalus greitis siekė apie 305 km/h. Taigi šis sedanas buvo pajėgus varžytis su „Ferrari Testarossa“.

„Hammer“ gavo dar ir specialią „AMG“ važiuoklę su trumpesnėmis spyruoklėmis ir kietesniais amortizatoriais. O į kelią šis sedanas rėmėsi 17 colių ratlankiais, apautais 215/45 dydžio padangomis priekyje ir 235/45 dydžio – gale.

Papildomi aerodinaminiai elementai leido pasiekti 0.25 Cd aerodinaminį koeficientą, kuris buvo sumažintas nuo 0.29 Cd.

Sunku pasakyti, kiek „Hammer“ versijos automobilių buvo pagaminta, remiantis įvairiais šaltiniais turėtų būti apie 30 vienetų. Be to, kiekvienas užsakymas buvo individualus, todėl skyrėsi ir patobulintų automobilių charakteristikos, ir kėbulo tipai, nes buvo ir patobulintų kupė, ir universalų.

„AMG“ už šio automobilio tobulinimą „ėmė“ didžiulius pinigus. Pirmiausia, 17 000 JAV dolerių kainavo „560 SEC“ variklis ir jo pakeitimas, dar beveik 40 000 „žaliųjų“ reikėjo pakloti už jo darbinio tūrio pakėlimą (buvo galima palikti ir nedidinti darbinio tūrio), greičių dėžę bei „blokiruotę“, dar 14 000 už važiuoklę ir ratus, o dar išorės ir interjero patobulinimai.. Iš viso reikėjo turėti maždaug 160 000 dolerių, norint turėti tokį įspūdingą sedaną.

Kategorijos: 
Automobiliai: