You are here

Itin reto „Mercedes-Benz 260 D Pullman Limousine“ restauracija

  • Mercedes-Benz 260 D Pullman Limousine/Retro Cars LT nuotrauka
    Mercedes-Benz 260 D Pullman Limousine/Retro Cars LT nuotrauka
  • Mercedes-Benz 260 D Pullman Limousine/Retro Cars LT nuotrauka
    Mercedes-Benz 260 D Pullman Limousine/Retro Cars LT nuotrauka
  • Mercedes-Benz 260 D/Daimler AG nuotrauka
    Mercedes-Benz 260 D/Daimler AG nuotrauka
_

1938 metais pagamintas „Mercedes-Benz 260 D Pullman Limousine“ (W138) arba tai kas iš jo liko užsuko į Šiauliuose įsikūrusias „Retro Cars LT“ dirbtuves.

Šį automobilį čia atvežė vienas lietuvis, „Mercedes-Benz“ automobilių entuziastas, kuris užsibrėžė tikslą, atkurti šį automobilį į autentišką tų laikų „Mersą“.

„Nors puikiai suprantame, kad realiai iš automobilio nėra nieko likę, tačiau apsiėmėme šį iššūkį ir bandysime atkurti šį automobilį su visa savo istorija“, - sakė „Retro dirbtuvių“ projekto autorius Gintaras Raugalas.

Jis pažymėjo, kad projektas bus ilgalaikis, kadangi automobilio rėmas pagamintas ne tik iš metalo, bet sutvirtintas ir mediniais rėmais. Iš medžio pagamintas šio limuzino dugnas, durų rėmai, kėbulo sutvirtimai.

Mercedes-Benz 260 D Pullman Limousine/Retro Cars LT nuotrauka

„Dažniausiai užduodamas klausimas kiek laiko truks projektas? Atsakymas labai paprastas. Tiek, kiek reikės“, - juokiasi G. Raugalas. „Mūsų rankose istorija tapusio automobilio griaučiai, todėl paversti jį automobiliu bus ganėtinai sudėtinga, bet specialistų rankoms įmanoma“, - pridūrė jis.

Šio projekto laukia ne tik kėbulo restauracija, bet ir originalaus variklio bei važiuoklės restauracija ir surinkimas. Panašu, kad prieš patenkant į restauracijos meistrų rankas, važiuoklė buvo tiesiog nuo „Volgos“.

Dalių tokiam automobiliui gauti praktiškai neįmanoma, todėl kai kurias jų teks gamintis patiems ar prašyti tam tikrų meistrų pagalbos. Lengva nebus. Paklausėme, ar verta imtis tokio projekto.

„Žinoma! Ne kiekvieną dieną sutiksi ir turėsi galimybę prie tokio eksponato prisiliesti, o kai išriedės į gatves - žinosi, kad tai vienas iš tavo nuopelnų“, - sakė Gintaras Raugalas.

Štai kaip atrodo pirminiai restauracijos reikalai:

 

„Mercedes-Benz 260 D“ buvo vienas pirmųjų pasaulyje masiškai gaminamų keleivinių automobilių su dyzeliniu varikliu. 2,6 litro, 4 cilindrų variklis turėjo 45 AG ir galėjo pasiekti 95 km/h maksimalų greitį. Šimtui kilometrų kelio vidutiniškai reikėjo 9,5 litro dyzelino.

Iš viso nuo 1936 iki 1940 metų buvo pagaminti 1967 tokie „Mercedes‘ai“, turėję įvairius kėbulo tipus. „Pullman Limousine“ buvo pagaminta apie 200 vienetų.

Mercedes-Benz 260 D/Daimler AG nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: