You are here

Super limuzinas - „Brabus 7.3 S"

Įsivaizduokite 1990-uosius metus. Ar tuomet užtektų turimo prabangaus ir galingo sedano „Mercedes-Benz S600“? Žmonės visais laikais norėjo turėti ką nors geresnio – automobiliai buvo ne išimtis. O kuomet yra paklausa, atsiranda ir paklausa.

Todėl, kad ir koks prabangus ir galingas pro gamyklos vartus išriedėjo „Mercedes-Benz S600“, turintis 400 AG ir 570 Nm galią, jo vairuotojų noras buvo turėti šį bei tą išskirtinio ir dar galingesnio, o būtent tokius norus galėjo išpildyti tiuningo kompanija „Brabus“.

Taip 1991 metais „Brabus“ pristatė itin prabangų ir labai galingą S klasės (W140) sedaną - „Brabus 7.3 S“.

Pavadinimas išduoda, kad po variklio dangčiu slypėjo 7,3 litro 12 cilindrų variklis, pakeitęs 6,0 litrų jėgainę. 1,3 litro darbinio tūrio prieaugį gavęs motoras turėjo 582 AG ir 772 Nm galią. To užteko, kad šis didžiulis, limuzino klasės automobilis iki 100 km/h greitį pasiektų vos per 4,5 sek. Maksimalus jo greitis buvo net 310 km/h, o tai leido įžengti į superautomobilių zoną. Net ir šiais laikais tokie skaičiai atrodo verčiantys iš koto.

Po variklio dangčiu atsiradus papildomai galiai prireikė ir naujos stabdžių sistemos, kuri būtų pajėgi sustabdyti 2,2 tonos sveriantį prabangųjį limuziną. „Brabus“ pasirūpino ir tuo. Be to, automobilio važiuoklė taip pat buvo modifikuota.

Tiuningo specialistai pasirūpino ir puikia automobilio garso izoliacija, ir nauja įranga. „Brabus 7.3 S“ savininkai galėjo džiaugtis dviejų zonų klimato kontrole, šaldytuvu, masažuojančiomis sėdynėmis, video kasečių grotuvu, kurio pagalba sėdintys gale galėjo mėgautis filmais.

„Brabus 7.3 S“ gamyba trūko net septynerius metus, tačiau niekas nežino, kiek tokių automobilių buvo pagaminta. Žinoma, tik kaina – 1993 metais norintys įsigyti šią nuostabią transporto priemonę turėjo pakloti net 422 000 Vokietijos markių sumą.

Kategorijos: 
Automobiliai: