You are here

„Mercedes-Benz SL73 AMG“: Po variklio dangčiu monstriška jėgainė

„Mercedes-Benz SL73 AMG R129“ gali pasigirti tuo, kad po variklio dangčiu slepia net 7,3 litro darbinio tūrio V12 jėgainę, kuri generuoja 525 AG ir 750 Nm galią. WOW!

Be to, tai yra paskutinis „AMG“ modelis, turėjęs „73“ žymą ir, žinoma, tokį variklį. Iš viso buvo pagaminta vos 85 vienetai „SL73“ modelių 1999-2001 metų laikotarpyje.

Norint turėti tokį modelį, reikėjo įsigyti „SL600“ modelį ir patikėti jį „AMG“ specialistams, kurie už savo darbą prašė 50 000 JAV dolerių. Standartiškai „SL600“ turėjo 394 AG galią, tačiau standartinio 6,0 litrų V12 variklio (M120) darbinis tūris buvo ženkliai pakeistas „AMG" inžinierių. 7,3 litro - tai beprotiškai didelis skaičius, kalbant apie europinių automobilių variklius.

525 AG ir 750 Nm galia leido šiam „Mersui“ iki 100 km/h greitį pasiekti per 4,8 sek., o maksimaliai jis galėjo įsibėgėti iki 300 km/h.

Be variklio patobulinimų, „AMG“ šiam automobiliui atnaujino stabdžius bei važiuoklę.

Įdomu tai, kad vėliau tas pats variklis buvo naudojamas ir 2002 metų „Pagani Zonda C12S“ superautomobilyje. Čia V12 išspaudė 555 AG. Vėliau 2005 metais AMG dar patobulino šią jėgainę, kuri buvo sumontuota į „Pagani Zonda F“ modelį. Variklio galia siekė 602 AG ir 759 Nm.

Klausytis šio variklio garso galima iki negalėjimo. Štai nuostabus „Mercedes-Benz SL73“ garso takelis.

Kategorijos: 
Automobiliai: