You are here

„Mercedes-Benz" modelių bandymų poligonas

Rugsėjo 21-22 dienomis Vilniuje vokiečių automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ pristatė naujausius modelius. Dvi dienas trukusiame renginyje „Star Experience“ apmokyti instruktoriai iš Vokietijos demonstravo naujas saugumo ir komforto pagalbines sistemas ir naujųjų modelių išskirtinumus, o po jų pakviesti svečiai galėjo patys išbandyti naujausius šio gamintojus modelius Vilniaus gatvėse ir specialiai paruoštose slalomo bei bekelės trasose.

Video reportažas iš renginio:

Ne pirmą kartą tokio tipo renginį organizuojanti „Mercedes-Benz“ atstovė Lietuvoje įmonė „Silberauto“ suteikė galimybę daugiau nei 200 žmonių visapusiškai susipažinti su visiškai naujais modeliais, kurie dar visai nesenai buvo pristatyti pasaulinėse premjerose.

Slalomas

Pirmoje renginio dalyje koncerno „Daimler“ instruktoriams pristačius bandomus automobilius, svečiai slalomo trasoje galėjo išbandyti „Mercedes-Benz C 450 AMG", „C 400", „A 45 AMG", „CLA 45 AMG Shooting Brake OrangeArt Edition" automobilius. Uždaroje ir šlapioje trasoje svečiai susipažino su automobilių traukos, sukibimo ir įvairiomis pagalbinėmis kontrolės galimybėmis. Sportiškiems ir geriausiai slalomo trasoje atrodžiusiems „AMG" modeliams nenusileido ir kiti komfortiški, tačiau taip pat greiti ir puikų sukibimą demonstravę modeliai.

Išbandžius visus šiuos automobilius slalomo trasoje, galima pasakyti, kad smagiausiai čia jautėsi „CLA 45 AMG" ir „A 45 AMG". Šių automobilių valdymo ir stabilumo savybės pasakiškos. Ekstremaliai įvekiant sudarytos slalomo trasos vingius ant šlapios dangos šių automobilių priekis visiškai nepasidavė slydimui, o pradėjęs slysti galas greitai grįždavo į savo vietą. Ypač jaukiai slalomo trasoje jautėsi didesnių gabaritų „CLA 45 AMG", kuriuo kiekvieną kartą norėjosi vis ekstremaliau įveikti trasą.

Kaip ir minėta anksčiau, C klasės modeliai taip pat įrodė savo stabilumą, tačiau persėdus nuo karštųjų „CLA 45 AMG" ir „A 45 AMG", jautėsi, kad C klasė yra visiškai kitoks automobilis - galintis važiuoti ekstremaliai, bet esantis toliau nuo sportiškųjų brolių.

Nors važiavimų su visais skirtingais automobiliais ir nebuvo begalė, tačiau pavyko pajausti kiekvieno jų charakterį ir įvertinti galimybes ekstremalesnėse sąlygose.

Road trip

Antroje dalyje susirinkusieji persėdo į naujuosius SUV tipo automobilius „GLE 63 AMG", „GLE 400 Coupe", „GLC 250 d", „GLE 350 d Coupe" ir išbandė juos realiomis sąlygomis – važiavo sudarytu maršrutu Vilniaus gatvėmis. Tai leido pajusti tikrą vairavimo malonumą, susipažinti su naujausiomis pagalbinėmis sistemomis bei gyvai įvertinti „Mercedes-Benz“ išlaikomą pastarųjų metų dizaino liniją.

Trumpoje kelio atkarpoje išbandę šiuos keturis modelius, vienareikšmiškai keliam nykščius už „ML 63 AMG", kuris dabar turi „GLE 63 AMG" vardą. Jame dera viskas: standi važiuoklė, dinamiškumas bei komfortas ir patogumas. 5,5 litro variklio garsas užburia ausis, o 558 AG galia stveria šį sunkų automobilį staigiai į priekį. Žinoma, visiškai pajausti šį automobilį - reikėtų su juo įveikti daugiau kilometrų.

„GLE 400 Coupe" modelis taip pat įdomus - tačiau važinėdami juo kasdien rinktumėmės „Sport+" režimą, kuris maksimaliai sustandina važiuoklę, pagyvina variklį ir vairo mechanizmui suteikia tvirtumo. Automobilis esant šiam režimui kelyje jaučiasi stabiliai, o 3,0 litrų 258 AG galios variklis yra žvalus ir jautriai reaguoja į akceleratoriaus paspaudimus. „Comfort" režimas taip pat nėra blogas, tačiau įjungus jį - automobilis lyg ir plaukioja, daugiau siūbuoja posūkiuose bei vairas nėra toks informatyvus. Paprastas „Sport" režimas situaciją pakeičia, bet „Sport+" ją padaro visiškai puikią.

Naujasis „GLC" modelis taip pat paliko įdomų įspūdį. Jis yra kompaktiškas, komfortiškas bei maloniai rieda keliu. Jo charakteris visiškai kitoks nei „GLE" modelio.

Pravažumo galimybės

Taip pat specialioje ekspozicijoje buvo demonstruojamos „Mercedes-Benz“ G klasės bei „GLE" pravažumo galimybės. Visa tai leido pasijusti kaip atrakcionų parke.

Žinoma, iš šių dviejų automobilių, pravažumo rungtyje geriau jautėsi G klasės „Mersas", tačiau ir „GLE" modelio pirkėjai gali būti ramūs - pravažumu šis automobilis nesiskundžia ir gali įveikti tikrai sunkiai įveikiamus ruožus. Taigi, nors iš pažiūros „GLE" ir atrodo kaip parketinis padidinto pravažumo automobilis, tačiau tas padidintas pravažumas nėra tik „ant popieriaus" - realiai šis automobilis įrodo visa tai.

Renginį „Star Experience“ organizavo „Mercedes-Benz“ atstovas Lietuvoje „Silberauto“, suteikdamas puikią progą susipažinti su itin plačiu „Mercedes-Benz" modelių asortimentu, pajausti kiekvieno automobilio skirtumus bei galimybes.

Kategorijos: 
Automobiliai: