You are here

Japoniškas „Mitsubishi Galant AMG“ su vokiškais prieskoniais

„Mitsubishi“ ir AMG – ką tai turi bendro? Dar tuomet, kai AMG nebuvo „Mercedes-Benz“ nuosavybė, vyko įdomių dalykų ir šie tiuningo specialistai tobulino ne tik „Merso“ ženkliuką dėvinčius automobilius.

Taigi 1989 metais Vokietijos tiuningo kompanija modifikavo japonišką, šeštos kartos „Mitsubishi Galant“. Tai buvo ribotos serijos modelis „Galant AMG“ - dabar šis derinys skamba keistai, bet istorijos nepakeisi.

„Galant AMG“ turėjo 2,0 litrų švelniai AMG specialistų patobulintą variklį, generuojantį 170 AG ir 191 Nm galią. Didesnė galia buvo pasiekta variklio suspaudimo laipsnį pakėlus nuo 9:1 iki 10,4:1. Taip pat jis gavo AMG vožtuvus, jų spyruokles bei turėjo naują išmetimo kolektorių. Variklio galia buvo siunčiama į priekinius varomuosius ratus per 5 laipsnių mechaninę greičių dėžę. Pagreitis iki 100 km/h truko 8,1 sek.

Be galingesnio variklio, japoniškas sedanas dar gavo kitokį išorės apipavidalinimą, naujus ratlankius bei pilnai odinį interjerą.

„Mitsubishi Galant AMG“ buvo skirtas tik Japonijos rinkai.

Tiesa, tai nebuvo pirmas „Mitsubishi“ ir AMG projektas – 1986 metais šios kompanijos bendradarbiavo kuriant „Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG“.

Kategorijos: 
Automobiliai: