You are here

„Mitsubishi Pajero Evolution“: Pagamintas dėl noro dalyvauti Dakaro ralyje

Visureigis „Mitsubishi Pajero Evolution“ buvo gaminamas 1997-1999 metais. Atsirado jis dėl to, kad šis japonų gamintojas norėjo dalyvauti Dakaro ralyje, T3 klasėje, su savo bolidu, o tam reikėjo gauti homologaciją, pagaminant bendram naudojimui skirtą automobilį.

Lenktynėms sukurtas bolidas Dakaro ralį laimėjo 1997 ir 1998 metais.

Gatvei skirtų automobilių buvo pagaminta 2500 vienetų. Raumeningą kėbulą turintis, trumpos bazės visureigis po aliumininiu variklio dangčiu slėpė 3,5 litro V6 variklį su 280 AG ir 348 Nm galia. Pagreitis iki 100 km/h trunka 8,5 sek., o maksimalus greitis yra 208 km/h. Visureigio svoris beveik 2 tonos. Variklis buvo komplektuojamas su penkių laipsnių automatine arba penkių laipsnių mechanine greičių dėže.

Be to automobilis ratų eiga buvo stulbinanti. Priekis - 240 mm, o galas - 270 mm. Tarpvėžė taip pat tapo platesnė: priekyje padidėjo 125 mm, o gale 110 mm. Visureigis buvo aprūpintas puikia „All Road Multi-Link Independent suspension fot the Evolution“ važiuokle, sutrumpintai pavadinta „ARMIE“.

„Evolution“ normaliai yra varomas galiniais ratais, tačiau jis turi ir 4WD sistemos režimą su trimis nustatymais. Tai leidžia vairuotojui maksimaliai kontroliuoti automobilį, nesikišant elektronikai į jo keturių varomųjų ratų sistemą.

Kategorijos: 
Automobiliai: