You are here

„MTX Tatra V8“: čekiškas „Ferrari“, kurio gamybą sustabdė gaisras

1991 metais „Tatra“ kartu su „MTX“ pagamino bendrą projektą - superautomobilį „MTX Tatra V8“. Už automobilio dizainą buvo atsakingas legendinis čekų automobilių dizaineris Vaclav Kral.

Tais metais „MTX Tatra V8“ buvo greičiausias čekų automobilis. Po variklio dangčiu slėpėsi 3,9 litro V8 jėgainė su 306 AG ir 365 Nm galia, kas leido 1350 kg svėrusiam automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 5,6 s. Maksimalus greitis siekė 265 km/h.

Taip pat buvo ir silpnesnė motoro versija: 3,5 litro jėgainė su 217 AG ir 310 Nm galia. Tai leido iki 100 km/h įsibėgėti per 6,2 s, o maksimalus greitis siekė 246 km/h.

Čekiškas „Ferrari“ buvo 4,6 m ilgio, 1,98 m pločio ir 1,16 m aukščio. Į žemę jis rėmėsi 17 colių ratlankiais, ant kurių priekyje buvo sumontuotos 245/40, o gale – 335/35 dydžio „Pirelli P Zero“ padangos. Stabdžių diskai buvo 279 mm skersmens.

Viešai automobilis buvo parodytas 1991 metais, spalio mėnesį, per automobilių parodą Prahoje.

„MTX Tatra V8“ sulaukė susidomėjimo – buvo beveik 200 užsakymų, todėl kompanija pradėjo produkciją. Buvo nuspręsta išleisti ribotą kiekį automobilių - 100 vienetų.

Gaila, bet ankstyvoje produkcijos stadijoje projektas buvo parduotas naujam savininkui su visomis nuosavybės teisėmis. Naujos kompanijos gamykloje kilo gaisras, kuris amžinai nutraukė šio unikalaus automobilio masinę gamybą.

Buvo spėta pagaminti vos keturis „MTX Tatra V8“. Vienas – juodas, vienas – baltas ir vienas – raudonas. Ketvirtas automobilis iškeliavo į JAV be variklio ir transmisijos.

Kategorijos: 
Automobiliai: