You are here

Naktinės Le Kartland 166 lenktynės: Meistriškumas atsiskleidžia naktį

  • Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
    Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
  • Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
    Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
  • Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
    Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
  • Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
    Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
  • Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
    Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
  • Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka
    Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka

2017 m. kovo 10 dieną Vilniuje įvyko jau 5-asis „Naktinių Le Kartland 166 lenktynių“ etapas, kuriame savo lyderių pozicijų ginti susirinko 11 kartingo entuziastų komandų, tarp kurių ir Lietuvos bei Baltijos kartingo čempionai Simas ir Martynas Tankevičiai.

Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka

Kartingo entuziastų bendruomenę į sostinės vidaus kartodromą „Kartlandas Vilnius“ sukvietęs naktinių lenktynių čempionatas jau keliauja prieš finišo tiesiosios, kurios metu, kovo 31 dieną, paaiškės ir nugalėtojas. Nepaisant to, kad kol kas lyderiaujanti autosporto profesionalų ir kartingo mėgėjų komanda „Palaima racing“ niekam neužleidžia 1 vietos laiptelio, į kiekvieną etapą vis įsitraukiančios naujos komandos įneša vis daugiau nežinios galutinėje turnyro lentelėje. Šį kartą į ilgų nuotolių lenktynių maratoną prisijungė ir daugkartiniai Lietuvos bei Baltijos kartingo čempionai Martynas ir Simas Tankevičiai, kurie savo komandos „Lenktynių linija“ sudėtį papildė pačių treniruojamais mokiniais Luku ir Dajumi. Vaikai jau dabar savo rezultatais yra tapę rimta paraiška suaugusiems lenktynininkams. Ja tapo ir kitiems 5-ojo naktinių lenktynių etapo dalyviams, kai jau kvalifikacijos metu pasiekė 3-čią geriausią trasos įveikimo laiką – 26.666s. (komanda galutinėje lentelėje liko 5 vietoje). Šį kartą laurus kvalifikacijoje pelnė turnyro senbuvių komandos „Perkūnas“ nariai įveikę ratą per 26.572s. Tad laikų skirtumas tarp lyderių pats kalba už save ir liudija įnirtingą komandų nusiteikimą varžytis.

Kartlandas/Andriaus Lauciaus nuotrauka

Šiose ne tik greičio reikalaujančiose lenktynėse bene didžiausią reikšmę galutiniam rezultatui turėjo komandų pasirinkta strategija ir klaidos, kurių išvengti pavyko vos vienai komandai – savo meistriškumą parodžiusiems „Palaima racing“ komandos nariams. Komanda startavusi net ir ne pilna sudėtimi ne tik nepelnė nė vienos Stop&Go nuobaudos, bet 166 minutes trukusių lenktynių metu pasiekė ir greičiausią trasos ratą (25.904s.) ir laimėjo specialųjį “Moto akademijos” prizą. Savo konkurentus komanda aplenkė 3 ratais ir išsikovojo vietą ant aukščiausio podiumo laiptelio.

Didesnė konkurencija visgi vyko tarp likusias prizines vietas besidalinusių komandų, kurios ne kartą keitėsi pozicinėje lentelėje ir tik pamojus finišo vėliava galutinai užsitikrino savo finišo pozicijas. Tam nemažai įtakos turėjo ir ne kartą pelnytos Stop&Go nuobaudos, kurias lenktynių metu teisėjai dažniausiai skyrė už kitų nepraleidimą išvažiuojant į Joker zonos (ją per lenktynes komandos turėjo įveikti ne mažiau nei 37 kartus). Visgi, po varžybų perskaičiavus visus komandų įveiktus Joker ratus, kartingo su pilotu keitimus ir pelnytas bei atliktas Stop&Go baudas – finišo pozicijos nepasikeitė ir buvo skelbiamas galutinis sistemoje matomas rezultatas. Lyderių trejetukas pasiskirstė šia tvarka:

1 vieta – „Palaima racing“ (I. Palaima, M. Bisikirskas, L. Stanevičius);

2 vieta – „Elstila Team“ (S. Kvietkauskas, A. Žemaitaitis, V. Sidabras, D. Vitkevičius);

3 vieta- „InSolitus racing - #WhyNot” (V. Zaleckis, M. Siniauskas, V. Mičiūda);

Jau kovo 31 dieną „Kartlande“ Kaune paaiškės viso turnyro nugalėtojas ir prizininkai, kuriems atiteks vertingi pagrindinių rėmėjų „Tėvas Racing“, „Ivuana“ ir „Moto Akademijos“ prizai.

Kategorijos: