You are here

Naujos kartos Range Rover

Naujos kartos Range Rover/Gamintojo nuotrauka

Naujasis „Ranger Rover“ bus galingiausias ir prabangiausias iš visų „Land Rover“ šeimos automobilių. Lengvesnis, stipresnės konstrukcijos ir prabangesnis „Range Rover“ dar kartą įtvirtina nuomonę, kad tai yra geriausias pasaulyje prabangus visureigis.

Ketvirtosios kartos „Range Rover“ buvo kuriamas „nuo nulio“, tačiau išlaikant originaliojo prieš 40 metų pristatyto modelio, kuris pakeitė automobilizmo pasaulį, novatorišką dvasią ir kultiniu tapusį dizainą.

Pirmasis pasaulyje visureigis, kurio konstrukcijos pagrindas – monokoko tipo aliuminio karkasas – yra 39 proc. lengvesnis nei dabartinės kartos modelio plieno karkasas. Tai reiškia, kad naujasis modelis yra net iki 420 kilogramų lengvesnis.

Naujausios aliuminio technologijos pasirinkimas leido reikšmingai patobulinti automobilio dinamiką ir manevringumą, kartu sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 išmetimo į atmosferą rodiklius.

Tvirtą ir standų kėbulą papildo naujai sukurta aliuminio priekinės ir galinės ašies architektūra bei iš esmės atnaujinta pneumatinė pakaba. Toks sprendimas leido pagerinti solidaus automobilio manevringumą be jokių kompromisų komfortui.

„Naujasis „Range Rover“ išsaugo esmines ir unikalias šio modelio savybes – nepakartojamą prabangos dvelksmą, galią ir pravažumą bet kokiomis sąlygomis. Kita vertus, visiškai nauja konstrukcija leido mums savo klientams suteikti ir visiškai naujos kokybės potyrius”, - sako Johnas Edwardsas, „Land Rover Global Brand“ direktorius.

Naujojo „Range Rover“ formos  linijos – švarios ir elegantiškos – gimė visiškai naujai interpretuojant klasikinius „Range Rover“ išvaizdos bruožus.

Nors „Range Rover“ atpažįstamas iš karto, naujasis modelis – reikšmingas žingsnis į priekį tęsiant šio modelio ikona tapusio dizaino evoliuciją.

„Kuriant naujos kartos „Range Rover“ dizainą ir tęsiant daugiau kaip 40 metų sėkmės istoriją, puikiai susidorojome su didžiule atsakomybe išsaugoti šio ikona tapusio modelio genus“, - sako Gerry McGovernas, „Land Rover“ dizaino kūrybos direktorius. – „Mūsų dizainerių komanda dirbo labai sunkiai, siekdama išgryninti proporcijų elegantiškumą ir išgauti paviršių grynumą – tai, kas visuomet „Range Rover“ išskyrė iš kitų“.

Naujos kartos visureigyje bus montuojama prisitaikymo prie važiavimo aplinkos sistema „Land Rover’s Terrain Response®“. Ši sistema analizuoja vairavimo sąlygas ir automatiškai parenka toms sąlygoms labiausiai tinkamas visureigio valdymo funkcijas.

Siekiant užtikrinti naujojo modelio išskirtinį patikimumą ir ilgaamžiškumą per 18 mėnesių daugiau kaip 20 šalių buvo nuvažiuota milijonai mylių atliekant „Land Rover“ kelio, bekelės ir kitus sunkius, ypatingų pastangų pareikalavusius testus.

Naujojo „Range Rover“ salonas – patikimai izoliuotas keleiviams suteikiant  tylos ir ramumo jausmą.

Visos priemonės, tarp kurių yra griežtai optimizuota kėbulo struktūra ir priekinio bei šoninio stiklo garso izoliacija, labai smarkiai sumažino triukšmo lygį salone, o naujas pakabos inžinerinis sprendimas leido dar labiau padidinti važiavimo komfortą ir rafinuotumą.

Prabangus interjeras, sukurtas išlaikant savitus „Range Rover“ dizaino bruožus, yra labai šiuolaikiškas, o nepriekaištingai švarių linijų, elegantiški paviršiai padengti geriausia oda ar medžio lukšto danga.  

Keleiviai, sėdintys naujojo visureigio gale, turi 118 mm daugiau vietos kojoms ištiesti bei patogesnes sėdynes, kurioms siūlomas papildomas komforto pektas „Executive Class“.

Klientams bus siūloma rinktis V8 benzininį variklį ir TDV6 bei TDV8 dyzelinius variklius, kurie  suderina puikią dinamiką ir labai mažą CO2 emisiją.

Naujasis „Range Rover” buvo sukurtas panaudojant visus šiuolaikinius automobilių pramonės technologijų atradimus, pradedant nuo salono prabangos, kurią užtikrina išskirtinė „Meridian“ garso sistema ar elektra valdoma viršutinė ir apatinė galinių durų dalis, baigiant pažangia važiuokle bei pagalbos vairuotojui technologijomis.

Naujasis „Range Rover” buvo suprojektuotas „Land Rover“ konstravimo centruose Didžiojoje Britanijoje ir bus gaminamas naujoje pažangiausioje Solihalo gamykloje, kurioje bus surenkami ir naujieji aliuminio karkasai.

Užsakymai gamybai bus priimami jau šių metų rudenį, o pristatymai klientams prasidės 2013 metų pradžioje. Šis modelis iš tikrųjų bus globalus - parduodamas daugiau nei 160 šalių.

Kategorijos: