You are here

Lietuvių projektas: „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu

  • Ford Transit
    Ford Transit
  • „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
    „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
  • „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
    „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
  • „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
    „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
  • „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
    „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
  • „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
    „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
  • „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
    „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
  • „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
    „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
  • „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
    „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu
  • Ford Transit - taip atrodė prieš imantis projekto
    Ford Transit - taip atrodė prieš imantis projekto
  • Ford Transit - taip atrodė prieš imantis projekto
    Ford Transit - taip atrodė prieš imantis projekto
  • Ford Transit - taip atrodė prieš imantis projekto
    Ford Transit - taip atrodė prieš imantis projekto

Tai yra istorija apie tai kaip balta gulbė virto į pilką ančiuką, bet tai nereiškia, kad tas ančiukas tapo niekam neįdomus ir nereikalingas.

Skuodo auto klubo „Medinis ratlankis“ prezidentas – Darius Simutis - pakvietė susipažinti su jų komandos „darbiniu arkliuku“ - „Ford Transit“, kuris tampys traliuką su koviniu, driftui ruoštu „Nissan Skyline“ bolidu.

Pats „Ford Transit“ lyg ir nėra itin įdomus automobilis, lyg ir driftinis „Skyline“ bolidas turėtų kelti žymiai daugiau susidomėjimo, tačiau šįkart viršų ima minivenas, kuris pasirodo, yra ne iš kelmo spirtas, o be to turi ir japoniškų ingridientų.

„Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu

Kad šis „Transit“ yra kitoks, išduoda vien jo išorė – priekis sudėtas nuo septintos kartos „Transit ST“ modelio. Tai lyg ir nieko nestebintų, tačiau žvelgiant toliau pastebimi iš ratų išlindę 20 colių „Nissan GT-R R35“ ratlankiai. O galiausiai paaiškėja, kad šis automobilis yra varomas „Nissan Skyline“ RB26DETT varikliu, kurio galia perduodama į galinius varomus ratus. Skamba iš ties intriguojančiai, kai pagalvoji, kad toks didelis automobilis gali sau ramiai ant asfalto sukti saulutes ar starto metu „nubausti“ kokį nors išsišokėlį.

Idėja

Kaip gi kilo tokia idėja, į dyzelinį „Transit“ sumontuoti „Skyline R33“ variklį? „Idėja kilo todėl, kad anksčiau turėjau panašų, tik priekiu varomą „Transit“. Patiko man šis automobilis, geras darbinis „arklys“ buvo. Bet draugas su juo padarė avariją. Reikėjo naujo automobilio, su kuriuo būtų galima tampyti driftinį „Skyline“. Mintis liko prie „Transit“, tačiau nesinorėjo eilinio automobilio, todėl gimė idėja turėti „Skyline“ variklį ne tik koviniame bolide, bet ir darbiniame automobilyje, su kuriuo kasdien būtų malonu ir įdomu važinėti“,- pasakoja Darius.

Ford Transit - taip atrodė prieš imantis projekto

Atliktos modifikacijos

Visi darbai prie automobilio truko du mėnesius. Juos atliekant ir viską konstruojant laiką skyrė „Medinio ratlankio“ komandos narys Andrius. Tai buvo nepertraukiamas darbas, kurio metu buvo paaukotos net ir Kalėdos. Tačiau tikslą pasiekti pavyko. Automobiliui buvo atlikta daug pačių įvairiausių modifikacijų.

Pagrindiniai elementai, tai standartinis „Skyline R33“ variklis RB26DETT bei „Skyline R34“ greičių dėžė. Dedant variklį darbai vyko sklandžiai, nes komanda turėjo tuščią variklio bloką, kuris pasitarnavo kaip šablonas. Greičių dėžei šiek tiek pritrūko vietos, tai teko daryti salone skylę, platinti jai erdvę. Šiuo metu variklio galia yra apie 320 AG.

„Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu

„Transit“ taip pat gavo keramikinę sankabą, buvo perdarytas kardanas, sudėti „VW Transporter T5“ coiloweriai, specialiai padarytos rastafkės, kad užsidėtų „Nissan GT-R R35“ ratlankiai. Buvo sumontuotas didelis „Performance“ radiatorius, elektrinis vairo stiprintuvas. Sudėta „Transit ST“ apdaila bei „Mk7“ priekis ir galiniai žibintai. Andrius taip pat perdarė priekinį balkį, 3 cm pailgino šakes išvirtimui, pailgino vairo traukes, sumontavo hidraulinį rankinį, išvedė tiesią išmetimo sistemą per šoną. Be to dar buvo pervirintas visas kėbulas, sudėtos „Renault Laguna“ priekinės sėdynės, „Deep Dish“ vairas bei įvairūs prietaisai (gauges). Visas kėbulas padengtas „Plasti Dip“ medžiaga.

„Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu

Ateities planai (2016 m.)

Taigi baltas, nuobodus „Transit“ įgavo daug drifto bolido genų ir tapo piktai atrodančiu antinu. Pasak Dariaus, galbūt šiam automobiliui galiausiai ir prigis „Antino“ pravardė.

Kalbant apie ateities planus, tai dar reikia patobulinti bei perdaryti galinę važiuoklę, sudėti neeilinę garso aparatūrą bei R17 ratlankius nuo „Skyline“, kurie nebūtų taip stipriai išlindę iš arkų.

Dabar gi automobilis tikrai traukia aplinkinių dėmesį. Sunku jį praleisti pro akis. Žmonės teigiamai į jį reaguoja. „Visiems jis patinka, kartais net neįmanoma prie mašinos prieiti, nes žmonės būna aplink susirinkę, stovi ir apžiūrinėja“,- pasakoja Darius. Taip pat priduria: „Žinoma, pradžioje, kai tik buvo pradėtas šis projektas, darbininkai juokėsi ir kratė galvas“.

Su šiuo neeiliniu „Ford Transit“ pats jo konstruktorius Andrius važinėja Anglijoje, tačiau šis automobilis 2016 metų vasarą buvo atvykęs ir į Lietuvą. Skuodo automobilių klubo „Medinis ratlankis“ komanda su „Nissan Skyline“, „Honda Integra Turbo AWD“ dalyvavo įvairiose varžybose Lietuvoje, o šis „Ford Transit“ startavo ir drago varžybose 1006 km lenktynių metu.

Ford Transit

„Paspaudus akceleratorių – priekis keliasi“, - juokiasi Darius. O mes dar jam antrinam, kad ne tik priekis keliasi, bet gale dar ir ratai baltų dūmų kamuolius gamina, taigi visai įdomu būtų „Transit'ą“ pamatyti dar ir atliekant kokį nors parodomąjį šou kartu su „Skyline.

Galbūt jūs irgi turite įdomų mylimą automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Pasidalinkite! Susisiekite su mumis el. paštu: info@98.lt arba parašykite žinutę į Facebook'ą

Kategorijos: 
Automobiliai: