You are here

„Nissan GT-R Nismo Z-Tune“: Retas, galingas bei turintis neįtikėtiną istoriją

„Nissan Nismo 400R“ yra gana retas „Skyline“ šeimos atstovas, tačiau yra dar retesnis ir dar galingesnis  šios šeimos egzempliorius. Tai „Nissan GT-R Nismo Z-Tune“, kuris buvo pagamintas 2005 metais ir išleistas vos 19 vienetų tiražu.

Taigi tai yra tikra „Skyline“ ikona, kuri yra ir graži, ir galinga, itin reta bei turi labai įdomią istoriją.

Istorija

Įdomiausia yra šio automobilio atsiradimo istorija. 2005 metais norint paminėti „Nismo“ 20 metų jubiliejų buvo nuspręsta išleisti specialią ribotą „GT-R“ versijos seriją.

Esmė tame, kad „Skyline GT-R R34“ produkcija buvo baigta 2002 metais. Taigi po trijų metų jau nebebuvo likę šių naujų automobilių. Tačiau sprendimas buvo rastas. „Nismo“ planavo nupirkti 20 naudotų „R34 GT-R V-Spec“ modelių, kurie turėtų mažesnę nei 30 000 km ridą, atlikti šių automobilių stovio patikrą ir pradėti ruošti „Z-Tune“ versiją.

Iš 20 surastų pavyzdžių buvo individualiai atrinkta tik 12 vienetų. Likę aštuoni buvo palikti jų buvusiems klientams, kurie nenorėjo parduoti savo automobilių, bet buvo linkę paversti juos iš „V-Spec“ į „Z-Tune“ versiją. Ir nors buvo planuota pagaminti 20 tokių automobilių, tačiau iš viso buvo sukonstruota tik 19 (įskaitant du prototipus).

Z-Tune

Kuriant „Z-Tune“ versiją nebuvo lengva – automobiliui buvo atlikta begalė modifikacijų. Pirmiausia, originalaus RB26DETT variklio darbinis tūris buvo padidintas nuo 2,6 litro iki 2,8 litro. Buvo sustiprintas variklio blokas, įdėtas naujas alkūninis velenas, sudėti kaltiniai stūmokliai, priderintas naujas turbokompresorius, naujas išmetimo sistemos kolektorius, pertvarkytas oro įsiurbimas.

Taip pat buvo įdėtas ir naujas aušinimo radiatorius, naujas intercooleris, našesni kuro purkštukai, bei kuro siurblys, perprogramuotas variklio valdymo blokas.

Be variklio modifikacijų, buvo atliktas ir važiuoklės patobulinimas bei stabdžių sistemos atnaujinimas.

Išorėje automobilis gavo „Nismo GT500“ lenktyninio bolido komponentų: oro įsiurbimo angos variklio dangtyje ir sparnuose, platesni sparnai, po kuriais slepiasi platūs 18 colių ratlankiai (padangos 265/35). Taip pat „Nismo Z-Tune“ gavo agresyvesnius bamperius, reguliuojamą galinį spoilerį iš anglies pluošto.

Variklio galia

Po variklio dangčiu šis išskirtinis „R34“ slepia 500 AG ir 540 Nm galią, o 2,8 litro 6 cilindrų variklis sukasi iki 9 000 aps./min. greičiu. Visa variklio galia yra perduodama į keturis varomuosius ratus ir juos iki 100 km/h greičio įsuka per 3,8 sek.

Automobilio svoris 1 600 kg. Maksimalus greitis siekia 327 km/h, o ketvirtį mylios automobilis gali įveikti per 10,06 sek. 2015 metų „Nissan GT-R Nismo“ tą patį padaro per 10,8 sek.

Vertė

Tokio automobilio vertė šiomis dienomis yra beprotiškai didelė. O tai įrodo vienas pardavime buvęs automobilis, kuris pažymėtas devintuoju serijos numeriu, pravažiavęs vos 3100 km. Už jį buvo prašoma net 510 000 JAV dolerių suma.

 

Taip pat įdomu: šiek tiek mažiau retesnis modelis - Nissan Nismo 400R

 

Kategorijos: 
Automobiliai: