You are here

„Nissan“ „Godzilos“ 2016 m. Paryžiaus automobilių parodoje

  • Nissan GT-R Nismo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Nismo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan GT-R Nismo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Nismo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan GT-R Nismo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Nismo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan GT-R Nismo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan GT-R Nismo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje japonų gamintojas „Nissan“ pirmąją parodos dieną žurnalistams parodė tik penktos kartos revoliucinį „Micra“ modelį, į kurį buvo sutelktas visas dėmesys. Antrąją dieną „Nissan“ stende jau buvo galima išvysti ir dvi „Godzilas“: naujuosius „Nissan GT-R Track Edition“ ir „Nissan GT-R Nismo“.

Su „GT-R Track Edition“ prasidėjo dar vienas nekantriai lauktas „Nissan GT-R“ sėkmės istorijos skyrius.

Kaip nurodo pavadinimas, jis buvo specialiai projektuotas pasišventusios „NISMO“ – „Nissan“ motosporto padalinio – komandos jaudulio trokštantiems trasos entuziastams, kad pasižymėtų geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis nei standartinis „GT-R“.

Nissan GT-R Track Edition/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Nissan GT-R Track Edition“ modelių gamoje yra aukščiau nei „Prestige“ ir „Black Edition“ versijos. Gamos viršūnėje puikuojasi pavyzdinis „GT-R NISMO“ modelis.

Į eksploatacinių savybių modifikacijas, dar labiau patobulinančias dinamišką patirtį, įeina speciali „Bilstein Damptronic®“ pakaba. Lenktynėms pritaikyti inžinieriniai sprendimai, optimizuojantys stabilumą tiesiose ir posūkiuose. Taip pat buvo pridėta nauja, lengva korpusą sutvirtinanti sija.

„NISMO Racing Black“ 20 colių kaltiniai aliuminio ratlankiai ir platesnis priekinis buferis yra „GT-R Track Edition“ paketo dalis. Tačiau tikslios specifikacijos priklausys atskirai nuo rinkos, kurioje šis modelis bus parduodamas. Pavyzdžiui, Švedijoje juodai raudonos „Recaro“ sėdynės yra standartinė „GT-R Black Edition“ įranga, o anglies pluošto aptakas yra pasirenkamos įrangos sąraše. Klientai taip pat gali papildomai pasirinkti bagažinės dangtį bei sėdynes su atlošais iš anglies pluošto.

Į kiekvieną versiją įtrauktas baigiamasis akcentas – unikalus „Track Edition“ ženklelis iš anglies pluošto, pritvirtintas prie prietaisų skydelio. Prekyba naujuoju modeliu prasidės lapkričio mėnesio pradžioje.

„GT-R Track Edition“ pagrindas yra naujausias „GT-R“ modelis, pirmą kartą pristatytas Niujorko automobilių parodoje 2016 m. balandžio mėnesį. Keturių varomųjų ratų superkupė pasižymi įspūdingu nauju aerodinamišku išorės dizainu.

Jis suderintas su įmantriu nauju aukščiausios kokybės interjeru, suteikiančiu maksimalų komfortą vairuotojui, į kurį įeina nauja aštuonių colių „NissanConnect“ liečiamojo ekrano informacijos ir pramogų sistema ir 11 garsiakalbių „Bose®“ garso įrenginys.

Galią tiekia 3,8 l V6 motoras su dvejomis turbinomis, išvystantis 570 AG ir 637 Nm sukimo momentą. Kiekvieną variklį nuo pradžios iki pabaigos rankomis surenka kruopščiai apmokytas „Nissan“ technikas, vadinamas „Takumi“ – japoniškai tai reiškia „amato meistras“.

„GT-R Nismo“ yra dar galingesnis japonas, po kurio dangčiu kojomis trypia 600 „arklių“. Automobilis pasižymi dar geresne važiuokle bei įspūdingesne išore. Kainuoja šis superautomobilis nuo 155 700 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: