You are here

Trys įspūdingi „Nissan Super Silhouette“ lenktyniniai bolidai

  • Nissan Silvia
    Nissan Silvia
  • Nissan Silvia
    Nissan Silvia
  • Nissan Skyline
    Nissan Skyline
  • Nissan Skyline
    Nissan Skyline
  • Nissan Bluebird
    Nissan Bluebird
  • Nissan Skyline
    Nissan Skyline

Kaip žinia, automobilių gamintojai turi slaptus garažus, kuriuose laiko įvairius konceptus, retus modelius bei sportinius automobilius, dalyvavusius įvairiose varžybose. Tokį slaptą garažą turi ir „Nissan“, kur sukaupta apie 450 automobilių, per ilgesnę nei 80 metų kompanijos istoriją. Tai didžiulis turtas. Šiuose slaptuose „Nissan“ namuose laiką leidžia ir daugybė sportinių automobilių, iš kurių trys eksponatai mums paliko didžiulį įspūdį.

Nissan Skyline

Japoniški automobiliai visuomet buvo labai įdomus, o šios šalies automobilių kultūra yra unikali. Autosporto rūšių šioje šalyje taip pat begalė, o jose dalyvaujantys ar seniau dalyvavę automobiliai taip pat yra išskirtiniai. Būtent savo išskirtinumu dėmesį patraukė trys „Nissan“ modeliai: „Bluebird Super Silhouette“, „Skyline Super Silhouette“ ir „Silvia Super Silhouette“.

Tai „Super Silhouette“ lenktynių serijoje dalyvavę „Nissan“ modeliai. Ši lenktynių serija Japonijoje buvo vykdoma nuo 1979 metų iki 1983 metų. Šių lenktynių taisyklės buvo gana paprastos – bolidai turėjo turėti tokį patį kėbulą ir variklio bloką, kaip ir produkcijai skirti automobiliai. Visa kita buvo – laisvė.

Šie „Nissan“ automobiliai buvo itin konkurencingi ir sėkmingi šiose lenktynėse. Bolidai pasižymėjo išskirtiniu stiliumi, turėjo itin plačius aerodinaminius paketus, didžiulius spoilerius ir itin plačius ratus.

Bluebird

Nissan Bluebird

„Nissan Bluebird (910) Super Silhouette“ lenktyninis bolidas svėrė 1000 kg ir turėjo 4 cilindrų, L20ZB variklį su turbokompresoriumi, kuris generavo 570 AG ir 540 Nm galią, kuri buvo perduodama į ratus per 5 laipsnių mechaninę greičių dėžę.

Bolido kėbulas buvo išskirtinis ir čia įžvelgti originalų automobilį galima tik iš radiatoriaus grotelių ir stogo linijos. Po itin plačiomis arkomis priekyje slepiasi 16 colių skersmens ir 11 colių pločio, o gale net 19 colių skersmens ir 15 colių pločio ratai.

Šį bolidą vairavo H Yanagida ir 1980 bei 1982 metais triumfavo čempionate.

Silvia

Nissan Silvia

Čempionate dalyvavęs „Silvia Super Silhouette“ bolidas buvo sukurtas ant „S12“ modelio bazės. Jį vairavo Kazuyoshi Hoshino. Bolidas turėjo tą patį variklį kaip ir „Bluebird“ su 570 AG galia, tačiau „Silvia“ buvo apie 5 kg sunkesnis.

Skyline

Nissan Skyline

„DR30 Skyline“ - bene populiariausias iš „Nissan“ šioje serijoje dalyvavusių bolidų, kurį vairavo Masahiro Hasemi. Bolidas turėjo lygiai tokį patį variklį, kaip ir prieš tai du minėti modeliai. „Skyline“ irgi buvo apautas 15 ir 19 colių ratlankiai, kurie buvo itin įspūdingi. Tai „SSR“ firmos ratai. Padangų išmatavimai milžiniški – priekis: 270/590 R16, galas: 350/700 R19 Automobilis svėrė 1005 kg.

Šis automobilis buvo iškovojęs dvi pergales 1982 metų čempionate ir penkias – 1983 metais.

Indėlis į Bosozoku kultūrą

Būtent taip atrodantys „Super Silhouette“ lenktynių serijos bolidai, davė įkvėpimo vienai įspūdingiausių - „Bosozoku“ - automobilių kultūrai Japonijoje. Šios kultūros atstovai imitavo lenktyninių bolidų stilių ant savo gatvėms skirtų bolidų. Jie atrodo tikrai panašiai, ar ne? Žiūrėti - Bosozoku kultūra

Kategorijos: 
Automobiliai: