You are here

Opel Astra BiTurbo

 „Opel Astra” gretas papildo nauja itin galinga versija: keturių cilindrų 2,0 l „BiTurbo” 143 kW/195 AG dyzelis, sukamasis momentas 400 Nm. Ši versija bus galima trijų kėbulo tipų: penkerių durų hečbekas, GTC kupė ir „Sports Tourer“ universalas. Joks kitas automobilių gamintojas nesiūlo tokio plataus efektyvių dyzelinių versijų pasirinkimo vidutinės klasės segmente. Penkerių durų „Astra BiTurbo CDTI“ pasiekia 226 km/h maksimalų greitį, todėl ji yra pati greičiausia visų laikų dyzelinė „Astra“ („Sports Tourer“ – 222 km/h, GTC – 223 km/h). „BiTurbo“ versija ne tik galinga ir maloni vairuoti, bet ir efektyvi. Su degalus padedančia taupyti įranga „Start/Stop”, kuri į visus „Astra BiTurbo” modelius montuojama standartiškai, GTC versija sunaudoja tik 4,9 l/100km, („Sports Tourer“ ir penkerių durų versijos – 5,1 l/100km). GTC anglies dvideginio tarša yra 129 g/km (hečbeko ir universalo versijose – 134 g/km).

  • Didžiausias pasiekiamas greitis – 226 km/h, degalų sąnaudos tik 4,9 l/100 km
  • Galimi kėbulo variantai – penkiaduris, GTC kupė ir universalas „Sports Tourer”
  • Sportiškas, griežtesnis dizainas ir užtikrinta dinamika
  • Moderni nuoseklaus darbo „BiTurbo” technologija bei dviguba variklio aušinimo sistema 

Moderni, nuoseklaus darbo „BiTurbo“ technologija, kuri 2012 metų pradžioje debiutavo „Opel“ flagmane „Insignia“, dabar bus galima ir „Astra“ modelių gretose su 195 AG agregatu  bei dviguba variklio aušinimo sistema. Naujas  efektyvias ir galingas dyzelines „Astra” versijas bus galima užsisakyti jau šį rudenį, o prekybos salonuose pasirodys metų pabaigoje.

Sklandi akceleracija be turbinos darbo vėlavimo

Priklausomai nuo „Astra BiTurbo” keturių cilindrų dyzelinio variklio apkrovos, dvi skirtingo dydžio turbinos dirba atskirai arba kartu. Mažesnė turbina greitai akceleruoja esant mažesniam greičiui. Tai reiškia, kad paspaudus akceleratoriaus pedalą, galia didėja be jokio uždelsimo ir vėlavimo.

Esant tik 1250 aps./min, vairuotojas jau gali važiuoti naudodamasis 320 Nm sukamuoju momentu, tai yra 80 proc. viso sukamojo momento, o esant 1750 aps./min – 2500 aps./min., maksimalus sukamasis momentas pasiekia 400 Nm.

Varikliui dirbant vidutinių apsukų režimu, abi turbinos veikia kartu: iš pradžių didesnioji turbina suslegia įeinantį orą, o po to mažesnioji jo slėgį padidina. Apsauginis vožtuvas kontroliuoja, kad dalis išmetamųjų dujų keliautų į didesniąją turbiną. Dėl to vairuotojas gali mėgautis galinga akceleracija.  Esant didesnėms apsukoms (per 3000 aps./min), visos degimo dujos keliauja į didesniąją turbiną, taip garantuojamas tolygus galios tiekimas esant didesniam greičiui.

Pagrindinis dėmesys kuriant 2,0 l CDTI „BiTurbo“ variklį buvo skiriamas norint užtikrinti greitą reikiamą slėgį esant mažoms variklio apsukoms ir veiksmingos akceleracijos sukūrimui, esant vidutinėms apsukoms. Variklio oro srautas idealiai pritaikomas prie apsukų ir dviejų skirtingų dydžių turbinų darbo. Papildomas mažas tarpinis oro aušintuvas, kurio darbas susietas tik su mažesne turbina,  esant mažoms apsukoms užtikrina mažesnį oro srauto patekimą į variklio degimo kamerą. Esant vidutinėms variklio apsukoms, didesnė ir galingesnė turbina pradeda veikti aktyviau, o didesnis oro srautas aušinamas didesniojo aušintuvo.

„Astra” variklio skyriaus išdėstymas kitoks nei „Insignia”, todėl inžinieriai priėmė sprendimą viduje tarpinį oro aušintuvo modulį  padalinti į didesnį ir mažesnį. „Insignia BiTurbo“ variklio aušintuvai sumontuoti skirtinguose vietose. „Astra BiTurbo“ variklis aušinamas oru.

Sportiškas, aštrus išorės ir vidaus dizainas pabrėžia efektyvumą

Nauji dyzeliniai „BiTurbo” aukštos kokybės penkių durų, GTC ir „Sports Tourer” universalo variantai dabar išsiskiria dar aštresniu ir agresyvesniu išorės dizainu, kuris skirsis priklausomai nuo kėbulo tipo. „Astra BiTurbo“ visų kėbulo versijų (GTC, „Sports Tourer“ ir penkiaduris) priekis pabrėžia automobilio efektyvumą ir agresyvų charakterį.  Viršutinės variklio aušinimo grotelės turi panašias formas kaip ir „Astra GTC“, tačiau priekinė juosta nudažyta kėbulo spalva. Penkiaduris hečbekas ir „Sports Tourer“ universalas turi naujos sparno formos juostą einančia per variklio aušinimo groteles.

Apatiniai ortakiai tapo sportiškų formų, o vieta, kur centrinės grotelės susilieja su išorinėm, įgavo itin griežtą, ryklio peleko formą, todėl automobilis atrodo daug agresyviau.

Hečbeko ir „Sports Tourer” versijų šoniniai langai turi chromuotus apvadus, o „GTC BiTurbo” apatinis langų apvadas yra juodos spalvos. Visi variantai turi du išmetamųjų dujų sistemos antgalius, išraiškingų formų galinį buferį, kuris yra pritaikytas kiekvienam modeliui. Visi šie dizaino elementai suteikia „raumeningo“ automobilio išvaizdą.

„Astra BiTurbo“ modeliuose sėdynės dengtos „JetBlack“ spalvų audiniais ar oda, o jų kraštai apsiūtos „Magic Red“ spalvos medžiaga. Raudonos „Magic Red“ spalvos siūlais dygsniuotos sėdynės, durų apmušalai, pavarų perjungimo svirties antgalis sukuria sportišką vidaus atmosferą. Oda apsiūtas naujas vairas su plokščia apačia bei kojų kilimėliai su raudonais apvadais – tai dar keletas „BiTurbo“ vidaus interjero elementų, pabrėžiančių sportiškumą.

„BiTurbo” versijos turi platų „Astra” modeliuose naudojamų technologijų pasirinkimą  

Pati galingiausia dyzelinė „Opel Astra Biturbo” turi daug saugą ir komfortą didinančių funkcijų, kurios yra prieinamos visiems „Astra“ modeliams. Antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera su kelio ženklų atpažinimo funkcija („traffic sign assistant“ TSA II), juostos pervažiavimo indikatorius (LDW),  atstumo indikatorius („Following Distance Indication“), priekinio susidūrimo indikatorius („Forward Collision Alert“). Galinė kamera galima „Sports Tourer“ universalo ir penkiadurio hečbeko „BiTurbo“ versijose.

Naujos sistemos papildo jau esamą platų  „Astra“ versijoms siūlomos inovatyvios įrangos sąrašą, kai kurios jų yra unikalios kompaktinių automobilių segmente, o kai kurios yra retai galimos konkurentų produktuose. Tarp jų yra naujosios kartos adaptyvinė žibintų sistema „AFL+" su „Bi-Xenon“ priekiniais žibintais, turinčiais prisitaikymo važiavimo posūkyje, užmiesčio, miesto keliuose ir gatvėse, ilgųjų šviesų žibintų su automatiniu išjungimų funkcijas bei prisitaikančia net prie oro sąlygų.

„FlexRide” važiuoklė aukščiausio lygio važiavimo dinamikai – GTC  versija su „HiPerStrut” pakaba

„Astra BiTurbo” važiavimo dinamiką pagerino patobulintos įvorės, pažeminta važiuoklė, standesnės spyruoklės bei nauja, tobulesnė galinė ašis. 

Dinaminėmis važiavimo savybėmis pasižyminčio „Astra” modelio klientai papildomai gali užsisakyti išmanią mechatroninę „FlexRide” važiuoklės sistemą, kuri automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų bei siūlo tris skirtingus važiavimo režimus: subalansuotą „Standard”, komfortišką „Tour” ir aktyvesnį „Sport”. „FlexRide“ sistema pritaikyta prie „BiTurbo“ versijos, tad važiavimo kokybė ir aukšto lygio valdymas garantuotas.

Kaip ir „Astra GTC” bei OPC modeliai, „Astra GTC BiTurbo” turi standartiškai montuojamą „HiPerStruts”  („High Performance Struts”) priekinę pakabą sportiškam vairavimui ir valdymui. Ši pakaba pageriną sukibimą su kelio danga, geriau įveikia posūkį bei palengvina vairavimą.

Didesniam komfortui užtikrinti ergonominės sėdynės yra galimos visuose „Astra“ bei „Astra BiTurbo“ modeliuose. Gydytojų asociacijos AGR („Aktion Gesunder Rücken e.V.”) sertifikuotos sėdynės yra patogios vairuotojo ir priekinio keleivio nugaroms.

GTC ir OPC modeliuose įskaitant ir „BiTurbo GTC“ papildomai galima užsisakyti priekinį panoraminį stiklą. Išskirtinis priekinis panoraminis stiklas tęsiasi lig salono vidurio, suteikdamas vairuotojui ir keleiviams nevaržomą erdvės pojūtį ir važiavimo malonumą.

Kategorijos: 
Automobiliai: