You are here

Opel Astra GTC OPC - 280 AG

„Opel" išplatino pačios galingiausios serijiniu būdu gaminamos „Opel Astra GTC OPC" video.

„GTC OPC" bus varoma 2,0 litrų turbokompresoriniu varikliu išvystys 280 AG ir 400 Nm, ir visa ši galia bus perduodama į priekinius „GTC OPC“ ratus per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę ir specialiai sukurtu riboto praslydimo diferencialu, kas leis suvaldyti milžinišką automobilio galią.

Automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 6 s ir pasieks 250 km/h greitį ribojamą elektronikos, turės „Brembo“ stabdžius ir adaptyvikę „FlexRide“ pakabos sistemą, kurią bus galima rinkti iš trijų režimų: normalus, sportinis ir „OPC“. Pasirinkus pastarąjį režimą itin pagerės automobilio vairavimo kontrolė, dinamika bei pakabos darbas.

Projektuodami išorę dizaineriai sukūrė naujus priekinį ir galinį bamperius, slenksčius, spoilerį ant stogo ir du gerai matomus trapecijos formos duslintuvo antgalius.

Pažvelgus į automobilio saloną iš karto norisi patogiai įsitaisyti puikiose sportinėse sėdynese, kuriose išsiuvinėtas “OPC” logotipas, bei prisiliesti prie tvirto odinio sportinio vairo.

Kainuos ši „Astra" nei daug, nei mažai - 34 250 Eurų. Už šią kainą pirkėjas gaus adaptyvius priekinius žibintus, navigacijos sistemą, dviejų zonų automotinę klimato kontrolę, parkavimo asistentą gale, 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, borto kompiuterį su įvairiais duomenimis, galinius LED žibintus bei tamsintus galinius stiklus.

Ypatingo dėmesio reikalauja naujos aukštos kokybės „Astra OPC“ sėdynės, kurios pagamintos iš pažangių svorį taupančių medžiagų. Sėdynių svoris sumažintas 45 procentais. Sėdynės taip pat pasižymi iki 18 skirtingų reguliavimo parametrų ir turi žemesnę sėdėsenos poziciją bei sustiprintas šonines atramas.

„Astra OPC" konkuruos su „Ford Focus ST", „VW Golf GTI/R" (priklausomai nuo kainos) ir „Renault Megane RS".

Kategorijos: 
Automobiliai: