You are here

„Cordett“: Unikalus sleeper'is - „Kadett“ ir „Corvette“ hibridas

Gunter Artz buvo tas žmogus, kuris sukūrė pačių įvairiausių ir netikėčiausių projektų. Tradiciniai automobiliai jam neįtiko, jis ieškojo būdų, kaip juos padaryti unikaliais ir vienetiniais.

1986 metais pasaulį išvydo štai šis projektas, pavadintas „Cordett“ vardu. Tai „Opel Kadett E“ ir „Chevrolet Corvette C4“ hibridas.

Kitaip tariant, Gunter „nurengė“ „Corvette“ ir uždėjo ant jo „Kadett“ kėbulą. Norint, kad viskas atrodytų gerai kėbulą teko ir pailginti, ir paplatinti. Iš tikrųjų, teko perdaryti daug elementų, kad viskas tiktų. Originalūs išliko tik „Kadett“ žibintai, šoniniai stiklai, durys ir dar keli elementai.

Įdomi automobilio detalė yra variklio dangtis, kuris atsidaro taip, kaip priklauso „Corvette“ automobiliui. Tiesa, čia jis atsidaro kartu su priekiniu bamperiu. Originaliai atidarius „Corvette C4“ variklio dangtį, bamperis lieka savo vietoje.

„Cordett“ interjeras priklauso „Corvette C4“, taigi čia yra ir oro kondicionierius, ir odinės, elektra valdomos sėdynės ir kita.

Žvelgiant iš išorės automobilis atrodo kaip „Kadett Gsi“ su „Corvette“ ratlankiais. Matosi, kad automobilis yra ne kas kitas, o rimtas „sleeper'is".

Žinoma, variklis, važiuoklė bei transmisija – viskas priklauso 1984 metų gamybos „Corvette C4“. 5,7 litro V8 jėgainė gamykliškai turi 208 AG ir 393 Nm galią, tačiau „Cordett“ galia buvo pakelta iki 380 AG. Tai leido šiam beprotiškam, karštajam hečbekui iki 100 km/h greitį pasiekti per 6,5 sek., o maksimaliai jis galėjo įsibėgėti iki 245 km/h. Galią į ratus paskirstė 4 laipsnių automatinė greičių dėžė.

Tokį automobilį Gunter Artz pagamino vos vieną, nors planas buvo tokių išleisti dešimt.

Kategorijos: 
Automobiliai: