You are here

Antros kartos „Opel Insignia Grand Sport": atletiškas ir elegantiškas

  • Opel Insignia Grand Sport
    Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
    Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
    Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
    Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
    Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
    Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
    Opel Insignia Grand Sport

Pirmo žvilgsnio į naujos kartos „Opel“ flagmaną užtenka, kad suprastum, jog jis nusipelnė savo vardo ir seka pirmos kartos modelio sėkme, kuris 2009 m. buvo išrinktas metų automobiliu ir iki šiol surado jau 900 tūkst. pirkėjų. Naujos kartos „Insignia Grand Sport“ modelio konstrukcija paremta visiškai nauja architektūra. Ratų bazė ilgesnė 92 mm, salonas tapo erdvesnis, ypač gale sėdintiems. Dizaineriai suteikė naujam „Insignia Grand Sport“ naujų proporcijų, jis tapo atletiškesnis, kaip ir dera tikram flagmanui: „Insignia Grand Sport“ atrodo ilgesnis ir žemesnis, gracingas siluetas atrodo lyg kupė, o pats automobilis atrodo lyg priklausytų aukštesnei klasei. Tokia forma turi įtakos aerodinaminėmis savybėms – oro pasipriešinimo koeficientas tik 0,26 Cd. Naujo „Insignia Grand Sport“ prietaisų skydelis ir salonas patiks tikram vairuotojui, kuris dabar sėdi net 3 cm žemiau – viskas pritaikyta išskirtiniams vairavimo potyriams.

Opel Insignia Grand Sport

Kuriant naują „Insignia“, visa ko pagrindas buvo efektyvumas, lygiai taip pat, kaip ir „Opel Astra“. Optimizuota konstrukcija ir lengvo svorio medžiagos leido naujo modelio svorį, palyginus su pirmtaku, sumažinti net 175 kg, todėl automobilis tapo tiksliau valdomas ir manevringesnis. Aukštųjų technologijų sistemos, tokios kaip visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo sistema (viena moderniausių sistemų šioje klasėje), ar nauja aštuonių laipsnių automatinė transmisija leis vairuotojui pajusti tikrą galią.

Be to, „Insignia Grand Sport“ turės visą galybę aukščiausio lygio technologijų, kurios vairavimą daro saugesnį, patogesnį ir komfortiškesnį nei bet kada. Remdamiesi patirtimi, įgauta naudojant adaptyvių LED matricos žibintų sistemą „Astra“ modelyje, „Opel“ inžinieriai sukūrė antros kartos „IntelliLux LED® žibintus „Insignia“ modeliui. Jie dabar veikia dar tiksliau, greičiau, yra galingesni, o ilgosios šviesos apšviečia net 400 m toliau. Išvažiavimo iš savo eismo juostos įspėjimo sistema su vairo pasukimo funkcija, naujas informacijos pateikimo ant priekinio stiklo „head-up“ ekranas ir 360° vaizdą rodančios vaizdo kameros, kartu su komfortiškomis AGR sertifikuotomis aukštos kokybės sėdynėmis, šildomomis ir priekyje ir gale bei šildomas priekinis stiklas stipriai padidina „Insignia“ komfortą. Išskirtinė informacijos ir pramogų sistema „IntelliLink“ užtikrins puikų ryšį automobilio salone, o asmeninė „Opel OnStar“ sistema suteiks dar daugiau paslaugų.

Naujame „Insignia“ rūpinamasi ne tik keleiviais: tai pirmasis „Opel“ su aktyviu aliuminio variklio gaubtu, kuris susidūrus su pėsčiuoju akimirksniu šiek tiek pasikelia, kad sušvelnintų smūgį ir kaip galima labiau apsaugotų jį nuo sunkių sužalojimų.

Dizainas, įkvėptas „Monza Concept“

Nėra ko stebėtis, kad naujojo „Insignia Grand Sport“ išorės ir vidaus dizainą įkvėpė „Monza Concept“. Kai dizaineriai dirbo su „Opel“ flagmano eskizais, studijoje stovėjo „Monza“ modelis. Dizainerių misija buvo sukurti „Insignia“ atletišką ir gracingą, tai atspindi ir koncepcinio modelio dizainas.

Naujas „Insignia Grand Sport“ ne tik lengvas, bet ir vikrus. Nors nežymiai padidėjo ilgis (4897 mm), palyginti su pirmtaku, vien jo kėbulas sveria 60 kg mažiau. Naujas modelis iš viso sveria 175 kg mažiau. Ratų bazė ilgesnė 92 cm, priekiniai ir galiniai atsikišimai sumažėjo, o atstumas tarp ašių padidėjo 11 mm. Tai suteikia „Insignia“ modeliui aukštesnės klasės automobilio, varomo galiniais ratais, išvaizdą ir proporcijas. 29 mm žemesnė, plati stogo linija suteikia išvaizdai daugiau emocijos: elegantiškas ir sportiškas siluetas lyg kupė modelio.

Opel Insignia Grand Sport

Ryškios priekinės grotelės, siauros priekinių žibintų formos, įkvėptos „Monza Concept“ modelio, platūs dizaino elementai priekyje pabrėžia tvirtą išvaizdą. Grotelės įmontuotos žemiau, tai dar labiau pabrėžia griežtumą. Šoninių langų liniją paryškina viršutinės chromo juostos, bet ne visas chromuotas apvadas, todėl automobilis atrodo žemesnis, panašus į kupė. Tradiciniai „peilio ašmenų“ elementai durų apačioje – neatsiejama visų pastarojo meto „Opel“ automobilių elementas. Gale - aiškios ir paprastos linijos su siaurais dvigubo sparno formos LED žibintais suteikia platesnio automobilio išvaizdą. Naujo dizaino aukščiau montuojami LED „stop“ žibintai integruoti stogo linijoje. Akivaizdu, kad automobilyje naudojamos aukščiausios technologijos, tai būdinga prabangiems modeliams.

Dėmesys smulkmenoms akivaizdus ir salone. Priekinė salono dalis atspindi „Opel“ dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“. Prietaisų skydelis įgavo dar daugiau skulptūriškų paviršių, viskas pritaikyta vairuotojui, todėl jis atrodo gana platus. Apskritai viskas atrodo efektyviai, tiksliai ir erdviai. Gale sėdintiems keleiviams naujai kurtas dizainas ir kitos proporcijos suteiks privalumų. Ilgesnė ratų bazė gale sėdintiems suteikia 32 mm daugiau erdvės, 25 mm daugiau pločio pečių aukštyje ir 8 mm daugiau galvos aukštyje. Bagažinės talpa – nuo 490 iki 1450 l - taip pat įspūdinga. Salono priekis pritaikytas vairuotojui, o vairuotojo sėdėjimo pozicija pažemėjo 3 cm, todėl vairavimo pojūtis tapo sportiškesnis, tikslesnis ir labiau jaudinantis. Centrinė konsolė atrodo kaip aukštesnės klasės modeliuose. Aiškios linijos, skulptūriški paviršiai, aukščiausia surinkimo kokybė naudojant švelnias medžiagas dažnai liečiamose zonose suteikia išskirtinius pojūčius ir prideda elegancijos. Viskas atrodo paprasta ir intuityvu.

Opel Insignia Grand Sport

Daug dėmesio skiriama ir kontrolės bei pramogų ir informacijos sistemų valdymui. Berėmis lietimui jautrus „IntelliLink“ sistemos ekranas spinduliuoja modernumu. Daugumą funkcijų galima valdyti ekrane, o trys funkcijų zonos leidžia intuityviai valdyti įvairias operacijas: viršutinė dalis leis valdyti informacijos ir pramogų sistemos funkcijas, centrinė skirta klimato kontrolės nustatymams, o žemiausioje – vairuotojo pagalbinių sistemų valdymas. Toks aiškus išdėstymas vairuotojo ir keleivio nepaklaidins ekrane rodomo meniu labirintuose ir pagrindinius nustatymus bus galima atlikti aiškiai ir greitai.

Technologijos, didinančios vairavimo malonumą

„Insignia Grand Sport“ ne tik atrodo, bet ir yra dinamiškas. Jį bus galima rinktis su naujausios kartos turbininiais varikliais ir pavarų dėžėmis. Itin efektyvi aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė yra pati moderniausia asortimente. Pavarų perjungimo tikslumas ir komfortas stebina, o tokią transmisiją pradžioje bus galima rinktis tik su visų varančiųjų ratų sistema. Nauja išmani visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo funkcija – viena moderniausių savo klasėje. Automobilyje sumontuota ir moderni penkių svirčių galinė pakaba. Visų varančiųjų ratų sistemoje įprastinį galinį diferencialą pakeitė elektromagnetinė daugiadiskė sankaba, kuri suteikia daugiau tikslumo ir galios galiniams ratams ir kiekvienam atskirai, nesvarbu, kokiu keliu važiuojama. Posūkiuose papildomas sukimo momentas perduodamas išoriniam galiniam ratui ir tai užtikrina tikslesnį valdymą. Sistema reaguoja akimirksniu į kiekvieną akceleratoriaus pedalo spustelėjimą ir užtikrina stabilumą bet kokioje situacijoje.

Opel Insignia Grand Sport

Patobulinta „FlexRide“ važiuoklė užtikrina optimalų važiavimą bet kokiomis sąlygomis. Sistema pritaiko amortizatorių, vairo ir transmisijos (automatinės) darbą prie važiavimo režimo („Standard“, „Sport“ ir „Tour“), kurį pasirenka pats vairuotojas.

Priklausomai nuo pasirinkto režimo vairo mechanizmas veikia dar tiksliau, o ESP sistema prisitaiko prie vairuotojo pageidavimų - pradeda veikti vėliau arba anksčiau. Naujoji važiavimo režimo valdymo programinė įranga nuolat analizuoja gaunamą informaciją ir atpažįsta individualų važiavimo stilių.

Pirmiausia saugumas: išskirtinės vairuotojo pagalbinės sistemos

Naujasis „Insignia Grand Sport“ ne tik žavi inovatyviomis važiuoklės technologijomis, bet ir moderniausiomis pagalbos sistemomis bei komforto savybėmis. Joks kitas modelis šiame segmente nesiūlo tiek išmanių ir pažangių technologijų, kiek įdiegta naujajame „Opel“ flagmane.

Vienas ryškiausių akcentų – antrosios kartos „Opel“ novatoriški ir apdovanojimus pelnę adaptyvūs „IntelliLux LED®“ matricos žibintai su naujos kartos LED technologija ir naujausiais „Opel“ inžinierių patobulinimais. Dabar ilgosios šviesos turi 32 LED segmentus – dvigubai daugiau nei „Astra“ modelyje – išilgai išdėstytus siauruose „Insignia“ žibintuose. Daugiau LED segmentų suteikia įvairesnes ir tikslesnes apšvietimo galimybes prisitaikant prie skirtingų eismo situacijų ir neakinant kitų eismo dalyvių, o šviesos iš vieno režimo į kitą perjungiamos dar greičiau. Ši naujovė užtikrina geresnę kelio apšvietimo kokybę, intensyvumą ir reakcijos greitį.

Norėdami pagerinti matomumą važiuojant vingiuotais keliais, „Opel“ inžinieriai „Insignia“ „IntelliLux LED® matricos žibintus papildė inovatyvia posūkio apšvietimo funkcija. Priklausomai nuo vairo pasukimo kampo LED segmentų šviesos intensyvumas nukreipiamas į posūkio pusę taip, kad vairuotojas galėtų geriau matyti ir sekti kelią, o posūkio išorėje šviesa nukreipiama žemyn.

Ir dar vienas, bet ne paskutinis, patobulinimas: LED tolimųjų šviesų žibintai nuo šiol papildomai šviečia net 400 metrų toliau. Šis sprendimas patogesnis tuo, kad gali būti perjungiamas ir naudojamas kur kas dažniau nei lazerinių žibintų ilgosios šviesos.

Naujojo „Opel“ flagmano premjera bus surengta 2017 m. kovo mėnesį Ženevoje vyksiančioje automobilių parodoje.

Kategorijos: 
Automobiliai: