You are here

13-u numeriu iš gamyklos išriedėjęs „Pagani Huayra BC“

  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC
  • Pagani Huayra BC
    Pagani Huayra BC

„Pagani Huayra“, tai superautomobilis, kuris akimirksniu prikausto žvilgsnį ir jo nepaleidžia tol, kol akys neištyrinėjo kiekvieno šio automobilio kėbulo centimetro. Įvairių linijų, kampų ir detalių čia labai daug. Tikriausiai sutiksite, kad atsižiūrėti į tokį kūrinį tiesiog neįmanoma.

2011 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas automobilis buvo pagamintas vos 100 vienetų tiražu ir iki 2015 metų vasario 11 dienos buvo pilnai išparduotas.

2016 metais vėl Ženevoje vykusioje parodoje buvo parodytas naujas „Huayra“ modelis - „Huayra Benny Caiola (BC)“, kuris tapo lengvesnis ir galingesnis už savo pirmtaką.

Standartinis „Huayra“ turėjo 6,0 litrų V12 variklį su 730 AG ir 1000 Nm, tuo tarpu „BC“ versija gavo 750 AG ir virš 1000 Nm, o jo svoris sumažėjo 132 kg.

Gamintojas šiam superautomobiliui suteikė ir daugiau aerodinamikos. Kėbulas buvo modifikuotas taip, kad jis dar labiau prisispaustų prie kelio esant didžiuliams greičiams.

„Pagani“ taip pat sumontavo ir naują septynių laipsnių automatizuotą mechaninę greičių dėžę, kuri yra net 40 procentų lengvesnė, o pavarų perjungimo laikas sumažėjo nuo 150 milisekundžių iki 75 ms.

Iš viso buvo pagaminta vos 20 šių modelių, o nuotraukose užfiksuotas 13-u numeriu pažymėtas egzempliorius, kurį sutikome Abu Dabyje.

Beje, šis „Pagani Huayra BC“ priklauso tam pačiam savininkui, kaip ir legendinis, vienas iš šeių pagamintų „Mercedes-Benz CLK GTR Roadster“, apie kurį rašėme ČIA

Kategorijos: 
Automobiliai: