You are here

Įdomus maršrutas su „Audi A6“: Iš Vilniaus į Paulavos Respubliką

  • Audi A6
    Audi A6
  • Audi A6
    Audi A6
  • Audi A6
    Audi A6
  • Audi A6
    Audi A6
  • Audi A6
    Audi A6
  • Audi A6
    Audi A6
  • Audi A6
    Audi A6
  • Paulavos respublika
    Paulavos respublika
  • Paulavos respublika
    Paulavos respublika
  • Paulavos respublika
    Paulavos respublika
  • Paulavos respublika
    Paulavos respublika
  • Paulavos respublika
    Paulavos respublika
  • Audi A6
    Audi A6
  • Medininkų pilis
    Medininkų pilis
  • Medininkų pilis
    Medininkų pilis
  • Kelio atkarpa nuo Turgelių iki Medininkų pilies
    Kelio atkarpa nuo Turgelių iki Medininkų pilies
  • Turgelių gyvenvietės bažnyčia
    Turgelių gyvenvietės bažnyčia
  • Audi A6 interjeras
    Audi A6 interjeras
  • Audi A6 interjeras
    Audi A6 interjeras
  • Audi A6 interjeras
    Audi A6 interjeras
  • Audi A6
    Audi A6

Vos 35 km atstumu nuo Vilniaus centro yra nutolusi Paulavos respublika, kurią automobiliu galima pasiekti per maždaug 40 minučių.

Galbūt kam nors pirmą kartą girdimas tokios vietovės pavadinimas visiškai nieko nesako ir net gi kelia nuostabą su mintimi, ar tai tik ne kažkas panašaus į Vilniuje esančią Užupio respubliką.

Vienintelė Europoje

Tikrai ne! Nuo 1769 iki 1795 metų Paulavos respublika buvo kaip valstybė, turėjusi prezidentą, valstiečių seimą, įstatymus, kariuomenę, Konstituciją, herbą, vėliavą bei savo pinigus. Valstybę tuo metu pripažino Lietuvos didysis kunigaikštis ir Lenkijos Karalius Stanislovas Augustas Poniatovskis.

Tai buvo kažkas panašaus į šių dienų Monaką, o tais laikais Paulavos respublika buvo vienintelė miniatiūrinė valstybė Europoje. Gaila, bet iš jos teliko tik dvaro ir poros pastatų griuvėsiai.

Audi A6

Paprastas, bet įdomus kelias

Kelias link šios Šalčininkų rajone, Merkinės kaime, esančios vietovės veda pro Rudaminą ir Turgelius, turinčius didingą bažnyčią, prie kurios taip pat įdomu stabtelėti.

Iš Vilniaus į Paulavos respubliką keliavome naujuoju, aštuntos kartos verslo klasės sedanu „Audi A6“, aprūpintu 3,0 litrų dyzeline jėgaine su 286 AG ir net 620 Nm.

Nuo Vilniaus iki Rudaminos važiavome tiesiu ir lygiu keliu, kuriuo šis sedanas tiesiog plaukte plaukė. Toliau kelio danga nebuvo tokia ideali, vietomis pasitaikė daug nelygumų, atkarpų su kelio lopymais, tačiau vokiško sedano važiuoklė su jais tvarkėsi gerai, „Comfort“ važiavimo režimas tinkamai dirbo savo darbą ir viduje leido jaustis patogiai.

Kelią vietomis supo laukai, vietomis tankūs miškai, o greitį iki 50 km/h sumažinti vertė kelios gyvenvietės.

Audi A6

Šiame kelyje nėra itin daug vingių, kuriuose būtų galima pajusti visą „Audi A6“ teikiamą vairavimo malonumą bei jo puikų manevringumą, tačiau pirmą kartą važiuojant šiais keliais, įdomu pasižvalgyti po apylinkes. Verta paminėti, kad naujasis „A6“ valdomas itin lengvai ir atrodo, lyg būtų sėdima prie kompaktinio automobilio vairo. Mieste ši vokiška mašina taip pat jaučiasi itin puikiai. Tokias automobilio savybes užtikrina dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema, pasižyminti tiek tiksliu ir sportišku važiavimu, tiek ir itin dideliu stabilumu esant didesniam greičiui.

Turgeliai ir šios gyvenvietės bažnyčia

Artėjant link Turgelių gyvenvietės, kuri anuomet priklausė Paulavos respublikai, iš toli ima šviesti didingi bažnyčios bokštai, priverčiantys iškart nesukti į dešinę link Paulavos, o tyčia pravažiuoti šį posūkį, pasiekiant dėmesį kaustančios bažnyčios prieigas.

Turgelių gyvenvietės bažnyčia

Šalia jos yra itin plati sankryža ir aikštelė. Joje su „A6“ apsukame grakštų ratą, besigėrėdami architektūra ir bokštų aukščiu. Vau!

Magiška vietovė

Trumpai pasigrožėję šia bažnyčia, sukame link vos šiek tiek daugiau nei už dviejų kilometrų stūksančių Paulavos Respublikos rūmų griuvėsių, kurie saulei besileidžiant atrodo fantastiškai. Spalvingi debesys, besileidžianti saulė bei į dangų iškilusios sienų liekanos sukuria magišką atmosferą.

Audi A6

Vietovė sutvarkyta, taigi čia malonu pasivaikščioti ir į viską pažvelgti iš arčiau.

Medininkų pilis čia pat

Vis gi, vykstant į Paulavos respubliką, vien jos aplankymu neverta apsiriboti, nes vos už 16 kilometrų stūkso Medininkų pilis, link kurios veda labai smagus kelias, turintis naujai nulieto asfalto atkarpą ir kelis kilometrus žvyrkelio su keletu vingių. Įveikus šią atkarpą, vėl užvažiuojame ant asfalto, kuriuo dengtas kelias atveda link Medininkų pilies.

Kelio atkarpa nuo Turgelių iki Medininkų pilies

Kyla tik vienas klausimas, kodėl visa šio kelio atkarpa nebuvo išasfaltuota. Neužteko asfalto?

Tačiau nepaisant to, žvyrkelis yra neblogos būklės, matosi, kad šis kelio ruožas prižiūrimas, nors vietomis juntama „tarka“ bei matomos didesnės duobės, tačiau „A6“ sedanas tuo nesiskundė, o viduje jautėsi rami atmosfera.

Automobilio aerodinaminės savybės su mažu oro pasipriešinimu ir garso izoliacija leidžia salone mėgautis tyla net ir važiuojant prastais keliais ar dideliu greičiu skrodžiant greitkelius.

Aplankius Medininkų pilį, į Vilnių galima grįžti tiesiu, A3 numeriu pažymėtu keliu. Važiuojant juo - atstumas iki Vilniaus centro vos 32 kilometrai.

Medininkų pilis

Daugiau nei 80 km

Taigi bendrai nuvažiavus vos šiek tiek daugiau nei 80 kilometrų maršrutu Vilnius – Paulavos respublika – Medininkų pilis - Vilnius, galima ne tik pasidžiaugti gana įdomiais, galbūt nė karto nevažiuotais keliais, bet ir atrasti ne visiems iki tol matytų Lietuvos istorijos pėdsakų.

Šios kelionės metu „Audi A6“ vidutiniškai naudojo apie 6 litrus dyzelino šimtui kilometrų kelio, važiuojant „Dynamic“ režimu, kartais įjungiant „Comfort“ variantą.

Solidus vokietis

Tai tikrai puikus vokiškas kūrinys, turintys solidų, neiššaukiantį, elegantišką ir net gi santūrų dizainą, bei jaukų, patogų, komfortišką, iki smulkmenų išdirbtą interjerą, kurį galima sutikti ir kituose šio gamintojo modeliuose („A8“, „Q8“, „A7“).

Audi A6 interjeras

Pagrindinis interjero akcentas – trys skaitmeniniai ekranai: du vairuotojui iš dešinės ir vienas prieš akis. Meniu yra lengvai suprantamas, neklaidingas, jame lengva naviguoti, o vos prisilietus prie lietimui jautrių ekranų, jie iškart reaguoja ir be jokio delsimo pateikia norimą informaciją ar atlieka pavestas funkcijas. Automobilis aprūpintas begalę pačių naujausių technologijų, kurių visą sąrašą galima rasti „Audi“ tinklapyje arba tiesiog užsukus pas šio gamintojo oficialius atstovus Lietuvoje.

Pavestų funkcijų iki galo neatlieka tik 8 pavarų tiptronic greičių dėžė. Ji vėluoja į vairuotojo užduodamas komandas akceleratoriumi, kai pastarasis pedalas spaudžiamas stipriau. Tačiau 5,5 sek. pagreitis iki 100 km/h leis džiaugtis kiekvienam šio automobilio savininkui.

Audi A6“ kaina

Aštuntos kartos „Audi A6“ sedano kaina prasideda nuo 59 400 eurų, o testuoto modelio kaina siekė 85 536 eurus.

Taip pat galima rinktis ir silpnesnį 3,0 litrų dyzelinį variantą su 231 AG arba 2,0 litrų TDI variklį su 204 AG.

Benzininių variklių mėgėjai gali rinktis 3,0 litrų TFSI V6 turbobenzininį motorą su 340 AG ir 500 Nm bei 5,1 sek. pagreičiu iki 100 km/h.

Taigi jeigu Paulavos respublika būtų išlikusi iki šių dienų ir tapusi panaši į Monaką, aštuntos kartos „Audi A6“ būtų itin dažnas automobilis šios respublikos keliuose.

Paulavos respublika

Kategorijos: 
Automobiliai: