You are here

Peugeot 208 GTi

„Peugeot“ pagaliau parodė naujojo „208 GTi”, kurio konceptas buvo anksčiau pristatytas Ženevos automobilių parodoje (2012 m.), produkcijai skirtą versiją.

„GTi“ versija svers 1160 kg, kas yra 165 kg mažiau už „207 RC” svorį.

Šią masę iš vietos dinamiškai išjudins 1,6 litro keturių cilindrų benzininis variklis su turbina, pasiekiantis 200 AG ir 275 Nm galią, kuri bus perduodama į priekinius automobilio ratus per šešių laipsnių greičių dėžę.

Sprintas iki 100 km/h truks mažiau nei septynias sekundes.

„Peugeot“ teigia, kad šiam modeliui buvo atnaujinta vairavimo sistema ir važiuoklė, kuri gavo sportines spyruokles ir amortizatorius.

Automobilis į kelią remsis 17 colių ratlankiais, apautais 205/45 „gumomis“, už kurių slėpsis 302 mm skersmens priekiniai ir 249 mm skersmens galiniai ventiliuojami stabdžių diskai.

„208 GTi” išorė nuo įprastinio modelio skirsis subtiliu dizaino paketu, į kurį įeis kitokios grotelės, chromuoti veidrodėlių dangteliai, slenksčių apdailos, korio formos priekinės apatinės grotelės, juodas galinis difuzorius su chromuotais duslintuvo antgaliais, LED žibintai bei „GTi“ logotipai ant statramsčio.

Viduje šis modelis galės pasigirti unikaliomis apdailomis ir spalvomis, nauju vairu, durų apdailomis.

Norėdama pažymėti šio modelio išleidimą „Peugeot“ pasiūlys ir ribotos serijos versiją, dažytą balta „Satin Pearlescent“ spalva, 17 colių ratlankiais su raudonais aliuminiais dangteliais. Žemesnės priekinės grotelės bus nudažytos Prancūzijos vėliavos spalvomis, taip pat specialaus leidimo automobilis turės navigaciją ir daug kitų mielų dalykėlių.

Naujasis „208 GTi” laukia savo premjeros rugsėjo mėnesio pabaigoje įvyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje, o Europos prekybos salonuose jis pasirodys 2013 metų pavasarį.

Kategorijos: 
Automobiliai: