You are here

Peugeot 508: Netradicinis, pribloškiančios išvaizdos sedanas

  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508
  • Peugeot 508
    Peugeot 508

Automobilių pirkėjai yra tiesiog pamišę dėl įvairaus dydžio padidinto pravažumo automobilių, o jų gamintojai neriasi iš kailio, kaip pasiūlyti ką nors išskirtinio, naujo ar įdomaus, neretai tiesiog įvedant į rinką niekada anksčiau negamintą SUV tipo automobilį ar atsisakant nepopuliarių kėbulo tipų.

Antroji automobilių mados banga yra kitaip atrodantys, netradiciniai sedanai, save pateikiantys kaip kupė bei atrodantys kaip kupė. Bet turintys keturias duris.

Peugeot 508

Tradicijų laužytojas

Automobilių gamintojas „Peugeot“ žengia šiomis madų kryptimis savo gamoje turėdamas du puikius krosoverius: „3008“ ir „5008“, bei naują, 2018 metų Ženevos automobilių parodoje pristatytą, antros kartos „508“ modelį, kuris sukurtas taip, kad tiesiog imtų ir prikaustytų visų žvilgsnius. Tai itin agresyviai, dinamiškai bei kartu elegantiškai atrodantis sedanas, turintis kupė bruožų.

Šio automobilio jau nebegalima vadinti tradiciniu sedanu – tai išduoda ir automobilio aukštis. Vos 1403 mm. Jo ilgis 4750 mm, o plotis 1859 mm. Lyginant su pirmtaku, naujasis modelis yra žemesnis, trumpesnis ir platesnis. Ratų bazė sudaro 2793 mm, o tai yra 24 mm mažiau nei turėjo pirmos kartos „508“. Į bagažo skyrių telpa 487 litrai krovinių.

Nors automobilis ir žemas, tačiau viduje erdvu. Išimčių gali atsirasti tuomet, jeigu užsisakysite stoglangį. Atsisėdus į tokį privalumą turintį automobilį erdvės trūkumu ims skųstis galva. O jeigu vairuotojo ūgis yra apie 190 cm ir daugiau, tuomet prie vairo bus nepatogu.

Taip pat antros kartos „508“ turi ir dar vieną, kupė automobiliams būdingą savybę – žemus šoninius langus ir duris be langų rėmų. Būtent tai pabrėžia kupė prigimtį. O ir pats gamintojas „508“ modelį apibūdina kaip tradicijas laužantį sedaną arba tiesiog „fastback“.

„Peugeot“ tiesiog pasistengė sukurti kitokį automobilį, nei kad pasaulis yra įpratęs matyti. Tai su kaupu pabrėžia ir paties automobilio dizainas.

Pribloškianti išvaizda

Išraiškinga priekinė dalis, primenanti liūto nasrus, žema stogo linija, kiek santūresnė, bet solidumu alsuojanti galinė dalis priverčia šį automobilį gatvėje palydėti net ir visko mačiusius Monako Kunigaikštystės gyventojus ar svečius. Vargu, ar naujojo „Peugeot 508“ išvaizda gali palikti abejingų. Tuo nesunku buvo įsitikinti automobilio testo metu Monake bei Prancūzijoje. Bene, įspūdingiausiai atrodo šio automobilio LED žibintai arba tiesiog „Liūto nasrai“, abiejuose priekinio bamperio kampuose.

Peugeot 508

„Peugeot 508“ - gražus ir itin fotogeniškas kūrinys, į kurį kasdien mielai žvelgs tiek jo savininkas, tiek kiti eismo dalyviai gatvėje. Ne veltui „Peugeot“ dizaineriai prie šio automobilio dizaino dirbo 18 mėnesių. Pagrindinis jų tikslas buvo sukurti automobilį taip, kad žmonės į jį gatvėje atsisuktų dėl išvaizdos. Juk mylime akimis!

Gamintojo planas pavyko!

Modernus interjeras

Viduje, jauku, patogu ir, žinoma, gražu. Interjero linijos, elementai bei labai panaši prietaisų skydo architektūra jau matyta anksčiau paminėtuose „Peugeot“ krosoveriuose, taigi šioje vietoje gamintojas labai nenustebino, o tiesiog išlaikė bendrą markės vidaus dizaino filosofiją, kuri puikiai dera prie išraiškingos automobilio išorės ir spinduliuoja modernumu. Vis gi, vairuotojas viduje gali jaustis taip, lyg sėdėtų koncepciniame automobilyje.

Peugeot 508

Naudojamos medžiagos kokybiškos, o jas liesti malonu. Verta paminėti ir tai, kad automobilyje pagerėjo garso izoliacija, nors važiuojant per mažais akmenukais nusėtą asfaltą girdėjosi šiek tiek triukšmo iš galinių posparnių zonos.

„Peugeot“ vizitine kortele tapęs kompaktiškas vairas puikiai jaučiamas rankose. Įvairios funkcijos valdomos ant vairo esančiais mygtukais, baksnojant į 10 colių įstrižainės ekraną (pagal komplektacijos lygį jis gali būti ir 8 colių) arba įvairius ekrano meniu punktus parenkant centriniame skyde įtaisytais it pianino klavišais. Įdomu ir patogu.

Vairuotojas visą reikiamą informaciją visada mato prieš savo akis, virš vairo esančiame prietaisų skydelyje, kurį galima susikonfigūruoti pagal individualius poreikius arba rinktis iš gamintojo pasiūlytų variantų. Tokiais pačiais prietaisų skydeliais jau džiaugiasi „3008“ ir „5008“ modelių vairuotojai.

Automatas“ geriau

Testų metu Prancūzijoje teko išmėginti dvi „Peugeot 508“ versijas. Pirmoji, 1,6 litro benzininį variklį su 225 AG ir 300 Nm turintis automobilis. Galingiausias benzininis „508“ variklis buvo suporuotas su naujos kartos 8 laipsnių automatine greičių dėže. Ši porelė leidžia 100 km/h greitį pasiekti per 7,3 sek. Antra versija – 1,5 litro dyzelinis agregatas, sujungtas su 6 laipsnių mechanine greičių dėže. Variklio parametrai: 130 AG ir 300 Nm.

225 AG turintis „Liūtas“ kelyje elgėsi itin paklusniai. Automatinė greičių dėžė dirbo sklandžiai, važiuoklė leido jaustis ir komfortiškai, ir sportiškai. Iš jos nesigirdėjo jokio įkyraus dunksėjimo, o automobilis puikiai stovėjo ant kelio, nesvyravo posūkiuose, kurių kalnų keliuose buvo apstu. Šis „Peugeot 508“ tiesiog leido mėgautis vairavimu. Tokį pojūtį dar sustiprino ir geras itin patogių sėdynių kūno prilaikymas posūkiuose. Žinoma, teigiamą atmosferą taip pat kūrė ir vairas, kuris gerai jautė bendrą kalbą su ratais. Vidutinės degalų sąnaudos važiuojant kalnuose ir greitkeliuose sudarė 10,4 l/100 km.

Peugeot 508

Tuo tarpu dyzelinį agregatą turintis automobilis naudojo 7,4 l/100 km. Tiesa, nepatiko jo mechaninė greičių dėžė, kuri neleido džiaugtis sklandžiu pavarų perjungimu. Pavarų perjungimo svirtis vis kažkur bandė užkliūti. Aišku, daugiau važinėjant – prie to galima priprasti, bet 8 laipsnių automatas yra būtent tai, dėl ko net neverta abejoti ir iškart tai pasirinkti. Tiesa, tai tik vienintelė „508“ versija, siūloma su mechanine greičių dėže, kuri Baltijos šalyse negalima. Bet jos tikrai neturėtumėte pasigesti.

Kaina

Per automobilio pristatymą Monake, „Peugeot“ atstovai akcentavo, kad su naujuoju „508“ modeliu gamintojas nori tapti D segmento lyderiu. Ar jam tai pavyks – parodys laikas. Toks pareiškimas tikrai stiprus, bet su svariais argumentais. Automobilis sukurtas atsakingai, yra įdomus, patogus ir turėtų būti mylimas būsimų pirkėjų.

Lietuvoje naujasis „Peugeot 508" bus parduodamas su 2 skirtingais „PureTech turbo“ benzininiais varikliais (180 ir 225 AG) bei 3 skirtingais „BlueHDi“ dyzeliniais varikliais, turinčiais 130 AG, 160 AG ir 180 AG pajėgumą. Automobilio kaina prasideda nuo 27 900 eurų.

Ateityje gamintojas žada ir hibridinę „508“ versija, su kuria bus galima įveikti iki 50 km atstumą nenaudojant degalų.

Peugeot 508

Kategorijos: 
Automobiliai: