You are here

Peugeot HX1 Hybrid4

Už savaitės prasidėsiančioje 64-oje Frankfurto automobilių parodoje „Peugeot“ pristatys šešiavietį koncepcinį modelį „HX1 Hybrid4” su dyzeliniu ir elektriniu varikliu.

Priekinės šio automobilio grotelės jau buvo matytos 508-ajame modelyje, kas leidžia „HX1” modeliui išlaikyti tą pačią kompanijos dizaino liniją, be to, automobilio pasipriešinimo koeficientas yra labai žemas – 0.28.

Septynių stipinų lengvojo lydinio ratai, kurie labai panašūs į turbinos ašmenis stovint, pradėjus važiuoti virsta lygiu paviršiumi, kuris užtikrina geresnę aerodinamiką, kurią dar labiau pagerina slenksčiai ir spoileris, kurie pasikeičia, kai greitis ima viršyti 100 km/h.

Šio automobilio galimybė transformuotis, prisitaikant prie skirtingų vairavimų sąlygų suteikia jam „metamorfozės“ pavadinimą.

Ir nors tai yra vienatūris, bet šis automobilis yra ganėtinai žemas (1373 mm), bet platus (1990 mm), o jo ilgis siekia beveik 5 metrus (4954 mm).

„HX1” stengiasi patvirtinti jam suteiktą „metamorfozių” pavadinimą – jo visos keturios durys įdomiu kampu pasikelia, kad į automobilį būtų įmanoma patekti kuo lengviau, kadangi į šį automobilį gali sutilpti šeši žmonės. Salono viduje dominuoja kokybiškos medžiagos bei smagūs prietaisai – lietimui jautrūs ekranai, mini baras, kavos virimo aparatas.

Šis automobilis yra siūlomas su 2.2 litro tūrio dyzeliniu varikliu (204 AG) ir šešių pavarų automatine transmisija, sukančia priekinius automobilio ratus. Tuo tarpu gale sumontuotas 70 kW (95 AG) variklis suks galinius ratus. Taigi iš viso 299 AG ir keturių ratų pavarą. Esant nedideliam greičiui automobilis gali važiuoti tik su elektriniu varikliu, kuris visiškai neteršia aplinkos

Automobilis šimtą kilometrų kelionei turėtų sunaudoti tik 3,2 litro degalų, o CO2 išskyrimas tik 83,0 g/km.

Automobiliai: