You are here

Susipažinkite su „Porsche 718 Boxster"

  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka

Praėjus dviems dešimtmečiams po pirmojo „Boxster“ modelio debiuto, „Porsche“ pristatė praktiškai iš naujo sukurtą roadsterių su viduryje montuojamasi varikliais seriją. Naujos kartos modeliai nuo šiol bus vadinami „718 Boxster” ir „718 Boxster S”. Šie dviviečiai automobiliai su nuimamu stogu yra dar galingesni ir suvartoja mažiau degalų. Naujieji modeliai pratęsia „Prosche“ automobilių su keturių cilindrų horizontalaus išdėstymo varikliais tradiciją. Šie varikliai buvo naudojami lenktyniniuose „Porsche 718“ automobiliuose, kurie skynė pergales įvairiose praeito amžiaus šešto ir septinto dešimtmečio lenktynėse, įskaitant Targa Florio ir Le Maną.

Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka

Pagrindinis naujų „718 Boxster“ roadsterių elementas – visiškai naujas keturių horizontaliai išdėstytų cilindrų variklis su turbina. Palyginti su ankstesniais modeliais, naujųjų „Boxster“ galia išaugusi net 26 kW/35 AG. „718 Boxster“ modelis su 2 litrų darbinio tūrio varikliu dabar išvysto 220 kW/300 AG galią ir 380 Nm (100 Nm didesnį) sukimo momentą, išlaikomą visame 1950-4500 sūkių per minutę diapazone.

Tuo metu „718 Boxster S“ modelyje panaudotas 2,5 litrų darbinio tūrio variklis, išvystantis 257 kW/350 AG galią ir 420 Nm (60 Nm didesnį) sukimo momentą, išlaikomą 1900-4500 sūkių per minutę diapazone. Be to, šiame modelyje naudojama turbina su kintančia turbinos geometrija. Šiuo metu „Porsche“ yra vienintelis gamintojas, naudojantis šią technologiją serijinės gamybos modeliuose su benzininiais varikliais – ji panaudota „911 Turbo“ ir „718 Boxster S“ modeliuose.

Pastebimai išaugusi galia lemia ir geresnes modelių įsibėgėjimo charakteristikas. „718 Boxster“ su PDK pavarų dėže ir „Sport Chrono Package“ paketu nuo 0 iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 4,7 sekundės (0,8 sekundės greičiau negu ankstesnis modelis). Tokios pačios komplektacijos „718 Boxster S“ 100 km/val. greitį pasiekia per 4,2 sekundės (0,6 sekundės greičiau už ankstesnį modelį). Didžiausias „718 Boxster“ išvystomas greitis siekia 275 km/val., „718 Boxster S“ – 285 km/val.

„Porsche“ turbinos technologija padeda net iki 13 proc. sumažinti degalų sąnaudas. „718 Boxster“ vidutinės degalų sąnaudos sudaro 6,9 l/100 km ir yra sumažėjusios 1 l/100 km. „718 Boxster S“ vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,3 l/100 km ir yra 0,9 l/100 km mažesnės negu anksčiau.

Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka

Naujieji „Boxster“ modeliai komplektuojami su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže kaip standartine įranga, o pasirinktinai galima montuoti „Porsche“ PDK greičių dėžę.

Šių naujų „718 Boxster“ išvaizda taip pat visapusiškai patobulinta – pakeisti beveik visi automobilio elementai išskyrus bagažinės dangtį, priekinį stiklą ir nuimamą stogą. Nuo šiol 718 roadsterių serija lengvai atpažįstama iš pirmo žvilgsnio. Priekinė automobilio dalis įgavusi išraiškingesnį, tvirto charakterio siluetą, o turbo technologijos galimybes išduoda kur kas platesnės oro paėmimo angos. Priekinę dalį formuoti baigia naujos išvaizdos bi-xenon žibintai su LED dienos lempomis. LED žibintai su keturių taškų dienos lempomis yra papildomas pasirinkimas.

Iš šono naujieji „Boxster“ turi naujos išvaizdos sparnus ir slenksčius, o platesni šoniniai ortakiai su išryškintomis krašto linijomis suteikia daugiau dinamiškumo. Naujieji modeliai komplektuojami su 18 colių, o „718 Boxster S“ – su 19 colių skersmens ratlankiais, už papildomą mokestį galima rinktis ir 20 colių ratlankius.

Automobilių galinė dalis atrodo kur kas platesnė, šį efektą ypač sustiprina juosta su „Porsche“ pavadinimu tarp bagažinės dangčio ir buferio apdailos. Naujai suprojektuoti galiniai žibintai nuo šiol išsiskiria trijų lygių LED lempučių išdėstymu ir keturių taškų stabdžių lempomis.

Aistringą, sportišką vairavimo stilių įgalina naujos konfigūracijos važiuoklė ir pajėgesni stabdžiai. Šie pranašumai itin išryškėja įveikiant posūkius. Elektromechaninis vairo stiprintuvas suderintas taip, kad teiktų labiau tiesioginį kelio pojūtį, todėl „718 Boxster“ modeliai yra dar vikresni ir lengviau valdomi tiek žiedinėje trasoje, tiek įprastame kelyje.

Naujiesiems „718 Boxster“ roadsteriams kaip papildomą įrangą galima pasirinkti aktyviąją pakabą „Porsche Active Suspensiom Management“. „718 Boxster“ modelį ši pakaba įgalina nuleisti į 10 mm, „718 Boxster S“ ji leidžia pažeminti iki 20 mm. Ši pakaba dar labiau išryškina skirtumą tarp ilgų ir patogių kelionių bei dinamiško važiavimo.

Porsche 718 Boxster/Gamintojo nuotrauka

Paketas „Sport Chrono Package“, kaip ir 911 serijos modeliuose, nuo šiol turi individualų režimą, kuris papildo režimus „Normal“, „Sport“ ir „Sport Plus“. Modeliuose su PDK pavarų dėže papildomai montuojamas mygtukas „Sport Response“, kuris padidina variklio ir PDK dėžės jautrumą vairuotojo veiksmams.

Naujų „718 Boxster“ modelių viduje dėmesį pirmiausia patraukia naujas prietaisų skydelis ir priekinė panelė. Be to, naujausios kartos „Porsche Communication Management“ sistema su jutikliniu ekranu nuo šiol yra standartinė įranga. Ji yra paruošta telefono integracijai, turi įvairių tipų garso jungtis ir 110 W galios garso sistemą „Sound Package Plus“. Jos funkcionalumą galima išplėsti su tokiais papildomai pasirenkamais moduliais kaip navigacijos ar „Connect Plus“.

Prekyba naujaisiais „718 Boxster“ ir „718 Boxster S“ Europos rinkoje bus pradėta nuo šių metų balandžio 30 d. „718 Boxster“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 54 547 eurų, „718 Boxster S“ – nuo 67 252 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: