You are here

Kartu su pasauliniu debiutu Paryžiuje, „Porsche Cayenne“ pasirodo Lietuvoje

Spalio 10 d. oficialus „Porsche“ atstovas Lietuvoje „Prime Auto“ Vilniuje pristatė naujos kartos „Porsche Cayenne“ visureigį. Tuo pačiu metu demonstruojamas ir Paryžiaus automobilių parodoje „Cayenne“ atnaujintas iš išorės, jame montuojami ekonomiškesni varikliai, o „Cayenne S“ versijai „Porsche“ inžinieriai taip pat sukūrė visiškai naują 3,6 l darbinio tūrio benzininį V6 agregatą su dvejomis turbinomis.

„Po „Porsche Cayenne“ pristatymo 2002 metais šis sportinis visureigis tapo sėkmingiausiu gamintojo modeliu pagal pardavimų apimtis. „Cayenne“ yra dažniausiai klientų pasirenkamas „Porsche“ modelis ir Lietuvoje. Tikime, kad ir naujos kartos „Cayenne“ išlaikys populiariausio „Porsche“ titulą“, – teigė „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.

Naujosios kartos „Cayenne“ turi penkias versijas: benzinines „Cayenne S“ ir „Cayenne Turbo“, dyzelines „Cayenne Diesel“ ir „Cayenne S Diesel“ bei hibridinę „Cayenne S E-Hybrid2“. Pirmasis „premium“ segmento visureigis – hibridinis „Cayenne“ – prisijungė prie „Panamera S E-Hybrid“ ir „918 Spyder“ šeimos, o „Porsche“ tapo vieninteliu automobilių gamintojų pasaulyje, kuris siūlo tris hibridinius modelius.

„Cayenne S E-Hybrid“ yra montuojamas su benzininiu 3 l darbinio tūrio V6 varikliu su kompresoriumi ir elektriniu varikliu. Bendra hibridinio visureigio galia – 416 AG, o įsibėgėjimas iki 100 km/h užtrunka vos 5,9 s. Varomas vien elektros varikliu „Cayenne S E-Hybrid2“ gali nuvažiuoti iki 36 km ir pasiekti maksimalų 125 km/h greitį.

Naujajame „Cayenne“ montuojami galingesni, tačiau ekonomiškesni varikliai

Kurdami naująjį „Cayenne S“ 3,6 l darbinio tūrio benzininį V6 variklį „Porsche“ inžinieriai įrodė, kad sumažinant cilindrų skaičių ir variklio kubatūrą galima ne tik išlaikyti, bet ir pagerinti variklio savybes. „Cayenne S“ su naujuoju varikliu suvartoja vidutiniškai 9,5-9,8 l kuro 100 kilometrų – litru mažiau nei ankstesnis V8 variklis. V6 agregatas su dvejomis turbinomis taip pat turi 20 AG daugiau ir iki 100 km/h visureigiui leidžia įsibėgėti vos per 5,5 s – 0,4 s greičiau nei ankstesnis „Cayenne S“.

Greičiausioje versijoje – „Cayenne  Turbo“ – bus montuojamas 4,8 l darbinio tūrio V8 variklis su turbina, kuris išvysto 520 AG pajėgumą. Nuo 0 iki 100 km/h visureigis įsibėgėja per 4,5s ir pasiekia maksimalų 279 km/h greitį.

Dyzeliniai „Cayenne“ varikliai pasižymi dar geresnėmis ekonomiškumo ir galios savybėmis. Dyzelinis 3 l darbinio tūrio „Cayenne Diesel“ išvysto 262 AG, o 100 kilometrų suvartoja vos 6,6-6,8 l kuro. Galingas „Cayenne Diesel S“ 4,2 l darbinio tūrio V8 variklis turi 385 AG ir 100 km įveikia suvartodamas tik 8 l dyzelino.

Naujojo „Cayenne“ išvaizdoje - saikinga evoliucija

„Porsche“ visiškai atnaujino automobilio priekį, sparnus ir variklio dangtį. Priekyje sumontuotos mentelės ne tik suteikia „Cayenne“ agresyvesnę išvaizdą, bet ir padeda šaltam orui pateikti į aušinimo sistemą. „Cayenne“ galinėje dalyje „Porsche“ dizaineriai atnaujino žibintus, horizontalias linijas ir į kėbulo linijas integravo išmetimo vamzdžius.

Vairuotojas „Cayenne“ salone galės pajusti sportinio „918 Spyder“ dvasią. Naujojo „Cayenne“ vairas buvo kuriamas pagal šio sportinio modelio pavyzdį. Apie sportinę „Cayenne“ prigimtį neleis pamiršti standartiškai ant vairo montuojamos pavarų perjungimo svirtelės.

Naujojo „Cayenne S“ kainos prasideda nuo 280 754 Lt, „Cayenne Turbo“ – nuo 449 958 litų. Dyzelinis „Cayenne Diesel“ kainuoja nuo 231 872 Lt, „Cayenne S Diesel“ – nuo 287 436 litų.

Kategorijos: 
Automobiliai: