You are here

Porsche Panamera GTS Sport Turismo: viskas viename

  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
  • Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka
    Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka

Erdvus, galingas, greitas, patogus, komfortiškas, talpus, sportiškas, kokybiškai surinktas, gerai valdomas, įdomių emocijų suteikiantis, puikiai atrodantis, dėmesį atkreipiantis – ar tai galėtų būti svajonių automobilį apibūdinantys žodžiai, apimantys daugybę įvairiems automobiliams būdingų savybių? Jeigu visa tai turėtų vienas automobilis, jis tikrai save galėtų vadinti svajonių automobiliu.

Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka

Būtent „Porsche Panamera GTS Sport Turismo“ savyje sugeba sutalpinti ne tik visas šias išvardytas savybes, bet ir dar daugiau. Todėl ne nuostabu, kad jį vairuoti norėtų tikrai daugelis.

Virš 5 metrų

„Panamera GTS Sport Turismo“ yra gana didelis automobilis, turintis universalo kėbulą. Jo ilgis yra 5053 mm, ratų bazė sudaro 2950 mm, į bagažo skyrių telpa 520 litrų krovinių (nulenkus galines sėdynes ši erdvė išauga iki 1390 litrų), o į degalų baką galima pripilti 90 litrų 98 oktano skaičių turinčio benzino.

Sport ir Turismo

Mintyse iškart kyla vaizdas – įdomi, patogi bei komfortiška kelionė po Europą, papiktnaudžiaujant akceleratoriaus pedalo sugebėjimais Vokietijos greitkeliuose bei užsukant rimčiau pašėlti į Niurburgringo trasą. Tai sufleruoja ir pavadinime esantys „Sport Turismo“ žodžiai, apjungiantys savyje sportiškumą ir turizmą.

Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka

460 „arklių“

4 litrų V8 variklis generuoja 460 AG ir 620 Nm, o 8 pavarų dvigubos sankabos pavarų dėžė (PDK) visa tai paskirsto į keturis varomuosius ratus.

Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka

Pagreitis iki 100 km/h su „Sport Chrono“ paketu trunka tik 4,1 sek. Turint omeny, kad automobilis yra daugiau nei 5 metrų ilgio ir sveria daugiau nei 2 tonas – tai puikus rezultatas. Su „Porsche“ juk kitaip būti ir negali – nesvarbu, koks bebūtų kėbulas ar svoris, „Porsche“ inžinieriai visuomet sugeba išlaikyti tradicijas ir tą patį DNR. Tai puikiai liudija ir pirmasis „Porsche“ elektromobilis – „Taycan“.

Nuo 0 iki 160 km/h „Panamera GTS Sport Turismo“ įsibėgėja per 9,7 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 289 km/h.

Taigi Niurburgringo ar kokia kita lenktynių trasa, leistų šiam automobiliui pademonstruoti savo sportiškumo genus. Taigi tai puikus daiktas tiek „Track Day“ išvykoms su bendraminčiais, tiek ilgoms kelionėms su šeima, tiek kasdieniniam važinėjimui mieste.

Sportiškumas ir komfortas

Kelyje automobilis yra tiek sportiškas, tiek komfortiškas, priklausomai nuo to, koks važiavimo režimas yra pasirinktas. Taip pat, kokį važiavimą savo galvoje yra suformavęs ir pats vairuotojas.

Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka

Visą automobilio brutalumą galima pajausti jau startuojant iš vietos. Užtenka kaire koja nuspausti stabdžių pedalą, dešinę koją įremti į akceleratoriaus pedalą, o prietaisų skyde sulaukus signalo „Launch Control Activated“, paleisti stabdį ir įsivelti į įdomesnių potyrių sūkį. „Panamera GTS Sport Turismo“ smarkiai kimba į asfaltą, šiek tiek bandydama laužyti kaklą bei prispausdama kūną prie sėdynės. Geras jausmas – norisi tai kartoti ir kartoti bei nuolat girdėti murkiančią sportinio išmetimo sistemą.

Taip pat geras jausmas apima ir šiuo automobiliu važiuojant vingiuotais keliais – automobilis yra paklusnus, gerai valdomas bei stabilus. Greitai reaguojantis tiek į stabdžio, tiek į akceleratoriaus pedalą, tiek į vairuotojo veiksmus vairu. Sportinės sėdynės prilaiko kūną ir leidžia jam išlikti vietoje neriant iš vieno posūkio į kitą.

Džiaugsmo mygtukas

Važiavimo režimus keisti galima labai greitai – naudojant čia pat ant vairo įtaisytą jungiklį, turintį dar ir stebuklingą, „džiaugsmo“ mygtuką, kurį paspaudus yra sužeminamos pavaros ir 20 sekundžių išlaikomi maksimalūs sūkiai, o turbokompresoriai dirba maksimaliu režimu, kad vos tik spustelėjus akceleratoriaus pedalą, automobilis kaip raketa šautų į priekį. Tiesa, ir be šio mygtuko jis geba žaibiškai akceleruoti, tačiau mygtuko paspaudimas prideda papildomų džiaugsmo kapsulių.

460 AG,  620 Nm ir PDK greičių dėžės trijulė leidžia automobiliui visuomet išlikti aštriam ir reaguoti į kiekvieną vairuotojo veiksmą akceleratoriumi.

Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka

Atrodo taip, lyg „Panamera GTS Sport Turismo“ yra sportinis automobilis, tačiau nors jis tuo ir gali pasigirti, tačiau jau po akimirkos su juo galima važiuoti visai kitaip – komfortiškai ir ramiai plaukti greitkeliu ar kitu keliu, nors ir į patį pasaulio kraštą.

Iššūkiai

Tai patiems įvairiausiems iššūkiams sutvertas automobilis, tiesa, būsimo vairuotojo piniginei taip pat prireiks iššūkių, nes šio testuoto modelio kaina siekė 169 233 eurus.

Bazinė „Porsche GTS Sport Turismo“ kaina – 143 505 eurai. Papildomos įrangos sąrašas nėra labai ilgas, tačiau jame esantys dalykai nėra pigūs.

Štai vien išorės spalva kainuoja beveik 4000 eurų, o dar 2626 eurais įvertintas „GTS“ interjero paketas. Ratlankiai kainuoja dar 2250 eurų, už panoraminio stogo sistemą teks pakloti irgi beveik tiek pat – 2142 eurus. Visos kitos šiame automobilyje esančios papildomos opcijos kainuoja iki tūkstančio arba šiek tiek virš tūkstančio eurų.

Žinoma, kad renkantis tokį automobilį, be papildomų opcijų išsiversti yra sunku, nes norisi automobilį susikomplektuoti kuo įdomiau ir geriau.

Nieko netrūksta

Vairuojant „Porsche“ labai sunku jame atrasti nepatinkančių ar blogai veikiančių dalykų. Tas pats ir su „Panamera GTS Sport Turismo“: viskas čia atrodo idealiai ir jame nieko netrūksta. Šis automobilis leidžia iškart turėti bene viską viename.

Tiesa, vienas trūkumas yra, bet tik vienas – itin didelė kaina.

Porsche Panamera GTS Sport Turismo/VPP Motors nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: