You are here

Rally Estonia 2019: Įspūdingas B. Vanago šuolis - 32 metrai

  • Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
    Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
  • Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
    Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
  • Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
    Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
  • Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
    Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
  • Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
    Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
  • Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
    Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka

32 metrai – toks, organizatorių skaičiavimu, buvo „General Financing team Pitlane“ piloto Benedikto Vanago šuolis „Shell Helix Rally Estonia“. Lenktynininką aplenkė tik gerokai už lietuvių „Toyota Gazoo Racing Hilux“ lengvesnis Ottas Tanakas su „Toyota Yaris WRC“. Tačiau B. Vanago ir Mindaugo Čepulio ekipažo funkcijos šį kartą buvo ne lenktyniauti.

Liepos 12–14 dienomis vykstantis „Rally Estonia“ šiemet pritraukė ypač daug dėmesio. Ralis kandidatuoja tapti oficialiu Pasaulio ralio čempionato (WRC – World Rally Championship) etapu. Šia proga Dakaro rekordininkas B. Vanagas klasikinio ralio trasose pasirodė su sportiniu „Toyota Hilux“, pažymėtu vienu nuliu.

Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka

„Nulinio“ ekipažo pareigos – važiuoti artimu sportiniam tempu ir tikrinti trasas: stebėti, ar nėra pažeidimų, kliūčių ir neleistinoje vietoje stovinčių žiūrovų. Tačiau šias funkcijas papildė ir šou elementai. „Cross country“ tipo automobilio pasirodymas klasikinio ralio trasose, dalyvavimas podiumo ceremonijoje drauge su visais dalyviais ir įspūdingas V8 variklio griausmas tapo unikali didžiausio Baltijos šalyse ralio renginio dalis. Tai puikiai įrodė žiūrovų šūksniais ir plojimas palydimas kiekvienas „General Financing team Pitlane“ ekipažo išvažiavimas į trasą. Įspūdingi šuoliai žiūrovus privertė laukti „nulinio“ „Toyota Hilux“, išvažiuojančio į trasas prieš pat Ottas Tänakas su „Toyota Yaris WRC“, ne ką mažiau nei tikrųjų dalyvių.

Pirmą kartą su „Toyota Hilux“ važiavęs M. Čepulis teigė, jog jausmas važiuoti šiuo automobiliu – nepakartojamas. Šturmanas pasakojo, nesitikėjęs tokių aukštų šuolių ir tokio greičio iš gan masyvaus „Hilux“.

B. Vanagas pabrėžė, kad jį labiausiai nustebino žiūrovų gausa ir ralio aistruolių „sirgimas“ už mėgstamus lenktynininkus. Praėjusiais metais Estijos ralyje dalyvavo apie 40 tūkst. žiūrovų. Organizatorių manymu, šiais metais ralis turėjo pritraukti 30 proc. daugiau žiūrovų.

„Rally Estonia“ dalyvauja virš 100 ekipažų. Jie rungėsi 15 greičio ruožų, nusitiesusių per beveik 152 kilometrus. Organizatorių teigimu, dalyviai įveikė net 86 originalius tramplinus. Estijos ralyje pasirodė visame pasaulyje žinomi lenktyniniai, pavyzdžiui, Ottas Tänakas, Elfyn Evansas, Nikolay Gryazinas, bei gamyklinės komandos, tokios kaip „Toyota Gazoo Racing WRT“, „Citroën Total WRT“, „Hyundai Motorsport N“, „M-Sport Ford World Rally Team“.

O triumfavo šiame ralyje vietinė estų ralio žvaigždė Ottas Tanakas. Jis 1 min. 3.5 sek. pranoko Andreas Mikkelseną iš „Hyundai Motorsport" komandos. Trečias buvo Esapekka Lappi iš „Citroën Total WRT“ komandos.

Rally Estonia 2019/Ryčio Šeškaičio nuotrauka

Kategorijos: 
Lenktynininkai: