You are here

Range Rover Velar: Rafinuotas britas, dėl kurio lengva pamesti galvą

  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Range Rover Velar/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Velar“ - naujas, stilingas, rafinuotas, dinamiškų ir elegantiškų linijų kėbulą turintis „Range Rover“ šeimos narys, kuris buvo gana netikėtu ėjimu gamintojo žaidimų aikštelėje. Įsispraudė jis tarp mažesniojo „Range Rover Evoque“ ir didesniojo „Range Rover Sport“, o sukurtas ant „Jaguar F-Pace“ naudojamos platformos.

Tai tikra staigmena „Land Rover“ visureigių gerbėjams, tai visiškai kitokio charakterio „Range Rover“, jis kaip saldainiukas, kuris iškart rado savo gerbėjų būrį bei sukėlė sumaištį kitų prabangių visureigių mylėtojų galvose. Pastarieji ėmė norėti šio rafinuoto bei elegantiško automobilio, kurį deda į pasirinkimų sąrašą kartu su „Porsche Macan“ ar „Maserati Levante“.

Range Rover Velar

Žavi ne tik „Velar“ išorė, bet ir prabangus interjeras, prifarširuotas technologijų gausa bei įdomiais sprendimais. Važiavimas juo – taip pat kelia geras emocijas.

Išorės dizaino subtilybes galima praleisti teištariant: „Nuos-ta-bu!“

Viduje taip pat – nuostabu, tačiau čia galima užtrukti ir ilgiau. Čia daug įdomių sprendimų, daug didelių ekranų bei prabangos.

Ekranų pasaulyje

Pirmą kartą visą ekranų derinį išvydus šiame automobilyje, tenka akimirką nustebti, mintyse nejučia ištarti „Vau“ ir pradėti viską tyrinėti.

Iki šiol matyti „Range Rover“ modelyje tiek daug ekranų nebuvo įprasta, dabar gi tuo pačiu gali pasigirti ir naujasis „Range Rover Sport“.

Range Rover Velar

Mygtukų centrinėje konsolėje „Velar“ praktiškai neturi. Čia tik ekranai, o funkcijų valdymas pagrįstas lietimu, ratukų sukimu bei jų spustelėjimu.

Subtilaus dizaino mygtukus rasime tik ant vairo, tačiau ir čia, pavyzdžiui, garso mažinimo ir didinimo funkciją galima atlikti ne spaudžiant atitinkamas vietas, o ratu braukiant pirštu per kairėje vairo pusėje esantį apskritimo formą sudarantį valdiklį. Visai įdomu, nors kartais gal kiek ir nepatogu, o kartais visai gerai. Reiktų gerokai ilgiau laiko praleisti su šiuo automobiliu, kad įvertinti, kokiu būdu labiausiai patinka garsinti muziką. Nes yra dar ir tradicinis ratukas centrinėje konsolėje. Jeigu ką.

Range Rover Velar

Pirmas 12,3 colio įstrižainės, didelės raiškos ekranas yra iškart prieš vairuotojo akis, kur tradiciškai pateikiama visa reikiama informacija, atliekami įvairūs nustatymai. Be to, visą prietaisų skydelį galima skirti tik navigacijai arba dar kitais būdais sukonfigūruoti įvairios informacijos pateikimo būdus.

Range Rover Velar

Kiti du ekranai yra vairuotojo dešinėje. Viršutinį dar galima ir pakreipti norimu kampu. Tiek viršuj, tiek apačioj, labai daug vizualinių dalykų – gražu pažiūrėti. Viskas ryšku, aišku, pateikta įdomiai.

Baksnojant pirštu čia galima valdyti daugybę dalykų: klimato kontrolė, važiavimo režimai, įvairūs automobilio reguliavimai, muzika ir t.t.

Be to, matome čia ir du įmantrius ratukus, kuriuos įspaudus, pasikeičia jais valdoma funkcija (važiavimo režimo keitimas, sėdynių šildymo intensyvumas, salono ventiliatoriaus intensyvumas arba temperatūra). O žemiau esančių keturių ikonų pabaksnoti jau nepavyks, jas reikia perbraukti labai švelniu judesiu ir tai padaryti iš pirmo karto ne visada gali gautis. Žinoma, pripratus viskas turėtų būti gerai.

Range Rover Velar

Nors ekranuose valdoma daugybė funkcijų, tačiau tai daryti nėra sudėtinga, viskas greitai perprantama ir atrandama. Meniu nėra klaidingas ar verčiantis pasiklysti.

Jeigu ekranų dar per mažai, tai be jų dar yra ir projekcija ant priekinio stiklo.

Vienok, gražu, įdomu, inovatyvu, stilinga.

Prie vairo

Sėdėti prie „Velar“ vairo – tikrai puikus jausmas, o važiuojant automobilis provokuoja spustelėti akceleratorių. Lyginant su „Discovery“, „Velar“ yra labai veržlus, dinamiškas - būtent taip ir norisi su juo važiuoti. „Discovery“ taip neprovokuoja, su juo norisi važiuoti lėtai.

Testuotas „Velar“ buvo aprūpintas 3,0 litrų V6 dyzeliniu varikliu su 300 AG ir 700 Nm. Visa ši arklių kaimenė ir niutonai, iš vietos spustelėjus gazą iki dugno, akimirksniu kelia visureigio priekinę dalį į viršų ir šauna į priekį, o 8 pavarų automatinė greičių dėžė dirba tvarkingai paskirstydama reikiamas pavaras. Pagreitis nuo 0 iki 100 km/h trunka tik 6,5 sek.

Be šio variklio dar galima rinktis 2,0 litrų dyzelines versijas su 180 AG arba 240 AG, 2,0 litrų benzininius variklius su 250 AG arba 300 AG ir 3,0 litrų V6 benzininį variklį su 380 AG.

Range Rover Velar

Važiavimo metu galima rinktis komfortišką, sportišką ar bekelės režimus, pagal kuriuos keičiasi automobilio aukštis bei reguliavimas – ji pakyla arba nusileidžia, sutvirtėja arba tampa komfortiška.

Sportinis režimas leidžia atskirai konfigūruoti variklio darbą, pavarų perjungimo greitumą, valdymo ir važiuoklės veikimą.

Esant norui, mygtuko paspaudimu galima nuleisti automobilį arčiau asfalto arba jį maksimaliai iškelti.

Važinėjant su „Velar“ mieste, vidutinės jo degalų sąnaudos sudarė 11 l/100 km.

Dar šis tas

Prie viso to dar verta paminėti visureigio durų rankenas, kurios yra įleistos į dureles, kaip pas „Tesla“ elektromobilius.

Range Rover Velar

Pagyrimo yra verti priekiniai ypatingai ploni lazeriniai LED žibintai, kurie itin toli skleidžia šviesos spindulį, o esant automatiniam ilgųjų šviesų režimui puikiai nukreipinėja šviesos srautą nuo iš priekio atvažiuojančių automobilių, suformuodama aplink juos „šešėlius“. Važiuojant didesniu nei 80 km/h greičiu kelias apšviečiamas net 550 metrų atstumu į priekį.

Svarbu yra ir tai, kad kaip ir kiti „Land Rover“, taip ir šis „Range Rover Velar“ leis džiaugtis ne tik ant asfalto, bet ir ten kur jo nėra. Visureigis turi 251 mm prošvaisą, jis gali įveikti 650 mm gylio brastą, o taip pat bekelėje jam padeda skirtingi važiavimo režimai bei elektroninis diferencialas. Žinoma, norint leistis į rimtus bekelės nuotykius, reikėtų pasirinkti „Discovery“.

Rafinuotas britas, dėl kurio lengva pamesti galvą – tikrai ne kitaip! O jo kaina prasideda nuo 58 900 eurų.

Range Rover Velar

Kategorijos: 
Automobiliai: