You are here

Vilniuje pristatytas antros kartos „Range Rover Evoque"

  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque
  • Range Rover Evoque
    Range Rover Evoque

Kai 2011 metais prekyboje pasirodė „Range Rover Evoque“, rinka nuščiuvo – ką šis tarsi nuo podiumo nulipęs išsišokėlis veikia jaukiame premium segmento miestų visureigių pasaulėlyje? Atsakymo ilgai laukti neprireikė: mėgaujasi populiarumu. 2019 m. balandį Lietuvos rinkoje startuosiantis antrosios kartos „Evoque“ neprarado nė krislo žavesio, tapo dar solidesnis, sportiškesnis ir turi daug naujų gebėjimų. Ir jis jau Vilniuje – „Land Rover“ salone įvyko automobilių stiliaus ikonos išankstinė premjera.

Range Rover Evoque

Naujasis „Evoque“ tęsia savo misiją: užkariauti miesto džiungles. Retas analitikas abejoja, kad jam pavyks – automobilis išlaikė išskirtinę ir lengvai atpažįstamą išvaizdą, tačiau gavo naują technologijų ir inžinerinių sprendimų užtaisą, kuris nedidelį miesto visureigį pavertė universaliu kariu.

„Naujasis „Evoque“ yra grynakraujis „Land Rover“, kuriam koncerno inžinieriai sukūrė visiškai naują platformą, o dizaineriai pasistengė, kad išvaizdoje atsirastų kitiems modeliams būdingi šeimos bruožai. „Evoque“ DNR, kurioje jau yra užkoduotos geriausios jo pirmtako savybės, buvo papildyta naujais modernaus dizaino, galios ir išmanumo genais.  Automobilis taps puikiu pasirinkimu tiems, kurie didmiesčio ritmą renkasi derinti su energingu atokvėpiu už miesto ribų“, – sakė Justė Šataitė, „Land Rover“ Baltijos šalių marketingo vadovė.

Išankstinės premjeros metu „Evoque“ Vilniuje viešės tik iki kovo 1 dienos.

Range Rover Evoque

Naujasis „Evoque“ – neginčijama stiliaus ikona. Išskirtinę išvaizdą automobiliui suteikia sportiškumą ir galią pabrėžiantys atributai: nauji priekinių ir galinių LED žibintų blokai, masyvūs 21 colio ratlankiai, duryse paslėptos rankenėlės ir dinamiškos šoninės linijos.

Nors automobilio ilgis išliko beveik nepakitęs (4,37 m), visiškai nauja platforma PTA (Premium Transverse  Architecture) leido šiek tiek prailginti ratų bazę ir racionaliau išnaudoti vidaus erdves. Taip pavyko laimėti daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams, padidinti daiktadėžių tūrį ir dešimtadaliu padidinti bagažinę.  

Kai kurie technologijų sprendimai apskritai iki šiol nebuvo naudoti koncerno automobiliuose. Pavyzdžiui, galinio vaizdo veidrodėlis su „ClearSight“ sistema, transliuojančia plataus kampo vaizdą iš gale įtaisytų vaizdo kamerų, arba „ClearSight Ground View“ leidžianti matyti kelią, esantį po automobilio varikliu ir priekine dalimi.

Bekelės šturmui „Evoque“ aprūpintas naujos kartos išmaniąja visų varančiųjų ratų sistema „Terrain Response 2“. Automobilio pajėgumą įvairiomis sąlygomis užtikrins net 6 skirtingi varikliai – 200, 250 ir 300 AG benzininiai ir 150,180 bei 240 AG dyzeliniai.

Automobilio interjere padaugėjo prabangių medžiagų, o dėl naujos modelio architektūros salone atsirado dar daugiau erdvės. Dizaineriams pavyko sukurti itin moderniai ir skoningai atrodančią priekinę panelę, kurios švarios, blizgios plokštumos ir metaliniai paviršiai sukuria aukščiausios klasės garso aparatūros įspūdį.  

„Land Rover“ inžinieriai skrupulingai paisė naujausių tvarumo tendencijų, ir naujasis „Evoque“ yra  pirmasis „Land Rover“ su daline hibridine technologija (angl. MHEV), kuri, net ir vairuojant mieste, pasižymi mažesne CO2 emisija.

Įprastas vidaus degimo variklis MHEV poruojamas su starteriu-generatoriumi, kuris „gaudo“ stabdymo metu išsiskiriančią energiją ir kaupia ją didelės talpos akumuliatoriuje.  Važiuojant mažesniu nei 17 km/h greičiu, „Evoque“ apskritai nenaudoja vidaus degimo variklio, elektrinė pavara taip pat padeda įsibėgėjant.

Kiekviename naujame „Evoque“ bus apie 33 kilogramus perdirbtų ar natūralių medžiagų, kurios naudojamos tiek atskiroms dalims gaminti, tiek salono apdailai. Pavyzdžiui, bus galima užsisakyti sėdynių apmušalus, kurių medžiagą sukūrė Danijos tekstilės bendrovė „Kvadrat“. Jos specialistai sukūrė medžiagą, kurioje dera patvarus vilnos audinys ir zomšą primenantis sintetinis audinys „Dinamica“, pagamintas iš perdirbtų plastiko butelių. Vieno automobilio sėdynių apvalkalams pagaminti reikia 53 tokių butelių.

Naujojo „Range Rover Evoque“ kaina Lietuvoje – nuo 41 850 eurų. Laukiama, kad pirmieji automobiliai Lietuvą pasieks jau balandžio mėnesį.

Range Rover Evoque

Kategorijos: 
Automobiliai: