You are here

„Renault 5 Turbo“: senas, „karštas“, brangus prancūziškas hečbekas

1980 metais Briuselio automobilių parodoje „Renault“ pristatė karštąjį hečbeką „5 Turbo“ dar žinomą „R5 Turbo“ vardu, kuris buvo sukurtas raliui, bet buvo parduodamas ir kaip gatvei skirta versija. Per keturis metus tokių „karštų“ „renuškių“ buvo pagaminta 3576 vienetai.

Standartinis „Renaul 5“ turėjo priekyje įmontuotą variklį, tačiau „5 Turbo“ versija jėgainę slėpė viduryje ir turėjo galinius varomus ratus. Juos suko 1,4 litro variklis su turbokompresoriumi. 160 AG ir 221 Nm galia mažam automobiliui buvo tobulas įkvėpimas.

Pirmieji 400 vienetų buvo pagaminti tam, kad automobilis gautų homologaciją iš FIA ir galėtų dalyvauti ralyje.

Po to buvo pagaminta antra „Renault 5 Turbo 2“ versija, kurioje buvo panaudota daugiau standartinio „Renault 5“ detalių, nei pirmoje versijoje.

„Renault 5 Turbo 2“ svėrė 970 kg ir iki 100 km/h greitį galėjo pasiekti per 6,9 sek., o maksimalus greitis buvo 200 km/h.

Išlaikė vertę

Kadangi „Renault 5 Turbo“ buvo pagaminta sąlyginai ne daug vienetų, o automobilis yra tikrai išskirtinis, todėl jis turi didelę vertę.

Aukcione toks automobilis, pravažiavęs 101 000 km, buvo parduotas už 72 000 JAV dolerių.

Kategorijos: 
Automobiliai: