You are here

„Renault Alaskan“ - pirmasis prancūzų gamintojo pikapas

  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan
  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan
  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan
  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan
  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan
  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan
  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan
  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan
  • Renault Alaskan
    Renault Alaskan

Po 2015 metais pristatyto pusės tonos keliamosios galios pikapo „Renault Duster Oroch“, „Renault“ pakėlė uždangą nuo įstabaus dizaino, vienos tonos keliamosios galios pikapo „Alaskan“. Tvirtas ir komfortabilus, „Alaskan“ yra galingas ir išmaniai bei nuodugniai apgalvotas automobilis. Sukurtas Prancūzijoje, Japonijoje ir Lotynų Amerikoje, „Alaskan“ yra globalinis produktas, patenkinantis klientų iš viso pasaulio poreikius. Didelis siūlomų kėbulo tipų asortimentas prasideda nuo viengubos kabinos ir važiuoklės su kabina, su ilgu arba trumpu krovinių skyriumi ir su plačiais arba siaurais kėbulais. „Renault“ taip pat suteikia platų paslaugų, specialiai sukurtų konversijų ir priedų asortimentą, sukurtą norint patenkinti visus klientų poreikius.

Renault Alaskan

Nepaprastas dizainas

„Alaskan“ pavadinimą įkvėpė aleutų tautos žodis „ALASKA“, reiškiantis „didžioji žemė“. Jis apima laukinius, atšiaurius peizažus ir yra atviras kvietimas, žadinantis nuotykių troškimą.

„Alaskan“ statusą pabrėžianti išvaizda tobulai atitinka segmento klientų poreikius estetikai, kartu išreikšdamas „Renault“ markės tapatybę. Monumentalios automobilio linijos apima „Renault“ dizaino bruožus, pikapų pasauliui suteikiančius modernų ir malonų vizualinį papildymą.

Tvirtas ir komfortabilus

Vairavimo komfortą didinanti pažangi penkių svirčių galinė pakaba

  • Naujoji penkių svirčių galinė pakaba užtikrina puikias valdymo savybes kelyje ir aukščiausio lygio komfortą visiems keleiviams, nedarydama jokių kompromisų pravažumui arba konstrukcijos tvirtumui.

  • Palyginti su tradicinėmis pakabomis, kai naudojamos lingės, važiavimo komfortas yra pagerintas, sumažinant pakabos dalių trintį – tiek tuščiame, tiek pakrautame automobilyje. „Alaskan“ penkių svirčių konfigūracija taip pat gerokai efektyviau slopina triukšmą ir vibracijas.

  • Ši pakaba galima „Alaskan“ versijose su dviguba kabina („double cab“).

Tvirtas, uždaro skerspjūvio kontūro rėmas

Segmente svarbiausia – stipri važiuoklė, galinti išlaikyti didesnį nei vienos tonos krovinį

  • „Renault-Nissan“ aljanso sukurtas „Alaskan“ rėmas su uždaru skerspjūvio kontūru yra puikiai pritaikytas tiek klientams, kuriems automobilis reikalingas kaip darbo arklys, tiek važinėti bekelėje, tiek naudojant laisvalaikiu;

  • Panaudojus tvirtas medžiagas, padidintas standumas, pagerinant valdymo savybes ir saugumą;

  • Didelė 230 mm prošvaisa;

  • Aukščiausio lygio tempimo galimybės – 3,5 tonos;

  • Pravažumo galimybes pagerinanti, išmanios konstrukcijos važiuoklė (pakilimo ir nuvažiavimo kampai ir įveikiamos rampos kampai).

Ilgaamžės medžiagos

  • Patikima krovinių skyriaus apsauga: atspari ultravioletiniams spinduliams, atstumianti vandenį ir nuo slydimo sauganti danga;

  • Tvirta važiuoklė: apsaugotas nuo korozijos, didelio tvirtumo plienas.

Universalus, praktiškas krovinių kėbulas

  • Sunkiam darbui pritaikytas kėbulas, ilgas arba trumpas – priklauso nuo rinkos;

  • C formos bėgiai ir keturi kabliai, leidžiantys greitai ir saugiai pritvirtinti įvairiausius krovinius;

  • Krovinių skyriuje yra 12 V elektros lizdas.

Komfortabilus ir erdvus salonas

  • Salono erdvė: antroji, keleiviams skirta sėdynių eilė užtikrina keleiviniams automobiliams būdingą komfortą (erdvė keliams 589 mm, liemens kampas 23 laipsniai).

  • Reguliuojamos, itin patogios sėdynės sumažina nuovargį ilgų kelionių metu:

  • Rankomis arba elektra reguliuojamos keturiomis, šešiomis arba aštuoniomis kryptimis;

  • Sėdynėse esanti juosmens atrama leidžia tolygiai paskirstyti kūno svorį.

  • Šildomos priekinės sėdynės.

  • Kelionės komfortą padidina dviejų zonų automatinė oro kondicionavimo sistema, reguliuojamos ventiliacijos angos gale sėdintiems keleiviams.

  • Kabinoje patogiai išdėstytos dėtuvės, įskaitant lovelį centrinėje konsolėje, dėtuves duryse, butelių laikiklius ir po sėdynėmis esančias dėtuves.

Renault Alaskan

Galingas ir išmanus

Geriausią ekonomiją segmente užtikrinantis „Renault“ 2,3 litro darbinio tūrio „dCi“ variklis

ALASKAN varomas „Renault“ išbandyto keturių cilindrų dyzelinio variklio su dvigubais turbokompresoriais, kuris taip pat naudojamas „Renault Master“ gamoje:

  • 160 ir 190 AG versijos;

  • Išskirtinė dinamika ir viena geriausių „Alaskan“ klasėje degalų ekonomija bei CO2 tarša;

  • Dvigubo turbokompresoriaus technologija: maža turbina suteikia tolygų greitėjimą esant mažiems variklio sūkiams, ir didesnė turbina, kuri užtikrina galią, pasiekus didesnius variklio sūkius;

  • Skirtingose rinkose siūlomi varikliai gali skirtis.

Kai kuriose rinkose siūlomi dar du varikliai: 2,5 litro darbinio tūrio benzininis (160 AG) ir 2,5 litro turbodyzelinis (160 ir 190 AG).

Pasirinkimas: šešių laipsnių mechaninė arba septynių laipsnių automatinė transmisija, dviejų arba keturių varančiųjų ratų sistema.

Puikios pravažumo galimybės

Ratų pavaros režimai: 2WD (galiniai varantieji ratai), 4H ir 4LO (visi varantieji ratai)

  • 2WD: kasdien važinėti asfaltuotais keliais – geresnė degalų ekonomija ir geresnis valdymas;

  • 4H (įjungiama važiuojant ne didesniu nei 60 km/h greičiu): iš dalies prarandant sukibimą su keliu (šlapias kelias, akmenys, kt.); veikia važiuojant ne didesniu nei 100 km/h greičiu);

  • 4LO (įjungiama automobiliui sustojus): visiškai praradus sukibimą su keliu (smėlis, sniegas, gilus purvas ir kt.).

Renault Alaskan

Elektronikos kontroliuojamas sumažinto slydimo diferencialas (eLSD) su visų ratų pavara suteikia galimybę važiuoti saugiau ir labiau užtikrintai. Ši pažangi sistema turi stabdžių jutiklius, kurie nuolat stebi ratų sukimosi greitį. Sistemai nustačius, kad vieno tilto ratai sukasi greičiau nei kito, trumpam įjungiami stabdžiai, taip sulėtinant greičiau besisukančius ratus, pagerinant sukibimą, stabilumą posūkiuose ir padidinant saugumo pojūtį.

Blokuojamas galinis diferencialas: sudėtingoms situacijoms numatytas mechaninis galinio diferencialo blokavimo mechanizmas.

Pagalbinės automobilio valdymo sistemos: pagalba, atliekant pavojingus manevrus, padidinanti vairavimo komfortą ir saugumą:

  • Pagalbinė pajudėjimo į įkalnę sistema (HSA): pajudant nuolydyje, trumpam įjungia stabdžius, apsaugodama automobilį nuo riedėjimo atgal;

  • (HDC): leidžiantis nuokalne HDC kontroliuoja stabdžius, palaikydama nustatytą riedėjimo greitį.

Priedas: stabdžių apsaugos nuo blokavimo sistema (ABS), elektronikos valdoma stabdžių jėgos paskirstymo sistema (EBD), stabdžių stiprintuvas (BA), elektroninė stabilumo programa (ESP).

Patogi įranga ir išmaniosios technologijos

  • Beraktė „Renault“ atrakinimo sistema su užvedimo mygtuku.

  • Penkių colių 3D TFT spalvotas ekranas, suteikiantis greitą ir nesudėtingą prieigą prie automobilio parametrų.

  • Praktiška garso sistema ir junglumas: suderinama su išmaniuoju telefonu, su laisvų rankų įrangos funkcija, „Bluetooth“ jungtimi, balso atpažinimo funkcija, CD grotuvu, AM/FM radijo aparatūra, keturiais arba šešiais garsiakalbiais, ant vairo rato sumontuotais nuotolinio valdymo mygtukais.

  • Junglioji navigacijos sistema su 7 colių jutikliniu ekranu (galima tam tikrose šalyse).

  • 360° kampu vaizdą apimančios kameros (priekiniame buferyje, šoniniuose veidrodėliuose ir galiniame borte), leidžiančios matyti aplinką 360° kampu ir važiuojant nedideliu greičiu (kelyje ar bekelėje) išvengti šalia automobilio esančių kliūčių. Siūloma tam tikrose rinkose.

Renault Alaskan

Kategorijos: 
Automobiliai: