You are here

Žvilgsnis į atnaujintą „Renault Captur“

  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur
  • Atnaujintas Renault Captur
    Atnaujintas Renault Captur

Pirmą kartą krosoveris „Renault Captur“ pasirodė 2013 metais. Tai buvo naujas prancūzų automobilių gamintojo modelis, kuris panašu atrado savo vietą padidinto pravažumo automobilių pasaulyje ir tapo sėkmingai parduodamas.

2017 metais gamintojas pristatė atnaujintą šio automobilio versiją, kuriai pasirodžius Lietuvoje, suskubome ją išbandyti.

Atnaujintas Renault Captur

Išorė

Atnaujintas „Captur“ paveldėjo kitų naujų „Renault“ modelių dizaino filosofiją, o tai leidžia šiam automobiliui išlaikyti dėmesį į save. Tą patvirtina ir faktas, kad gatvėje žmonės jį vis palydi žvilgsniu.

Testuotas modelis buvo nudažytas ta pačia, ryškia spalva, kurią savo spalvų paletėje turi ir naujasis „Scenic“. Ši spalva automobiliui leidžia būti dar labiau pastebimam, ir net gi pačią niūriausią dieną – jis atrodys spindintis. Be to, kintant apšvietimui – spalva atrodo vis kitaip. Verta paminėti dar ir tai, kad „Captur“ dažomas dvejomis spalvomis. Spalvingas miesto vaikis, ne kitaip!

Atnaujintas Renault Captur

Žvelgiant į atnaujintą „Captur“, iškart pastebimas visiškai kitoks nei pirmtako veidas. Galbūt kiek mažiau išraiškingas, tačiau turintis solidesnį charakterį, kurį pabrėžia naujos formos priekiniai žibintai ir C formos LED dienos žibintai. Galinėje dalyje didelių pokyčių neatsirado, ji išliko panaši.

Vidus

Interjere vizualinių pokyčių ne daug. Prietaisų skydas – toks pats, vairas labai panašus, multimedijos ekranas ir klimato kontrolės valdymas – tokie patys. Prietaisų skydelis, esantis prieš vairuotojo akis, bene identiškas – pakitusi tik grafika. Esminis interjero skirtumas - naudojamų medžiagų kokybė. Jos tapo geresnės, minkštesnės. Geresne kokybe pasižymi tiek plastikas, tiek chromas, tiek oda.

Praleidus nemažai laiko prie „Captur“ vairo, didelių priekaištų automobiliui neatsirado. Jį malonu vairuoti, jame gera būti, jis jaukus, ergonomiškas, erdvus.

Atnaujintas Renault Captur

Vairuotojas visiškai neapkrautas mygtukais, nes prieš jį tik prietaisų skydelis, iš dešinės – ekranas ir klimato valdymo skydelis.

Tuo tarpu priešais keleivį – didelė dėtuvė, atsidaranti kaip stalčius. Tiesa, šioje versijoje nebuvo porankio, kurį papildomai norėtųsi turėti.

Gale sėdintiems vietos yra pakankamai, čia nesijaučiama suvaržytai. Esant norui, galinę sėdynių eilę galima stumdyti, taip padidinant arba sumažinant bagažo erdvę. Pagal „Renault“ tradicijas, sėdynės apvilktos užvalkalais, kas yra itin patogu, kuomet juos norima išskalbti tiesiog namuose.

Į bagažo skyrių telpa 377 litrai krovinių, o nulenkus galines sėdynes ši erdvė išauga iki 1235 litrų.

Minuso nebent nusipelno centrinis ekranas, kuris šviečiant tiesioginei saulei tampa neryškus ir beveik visiškai nieko jame nesimato. Žinoma, į jį pastoviai žiūrėti reikalo tikrai nėra, tačiau esant įjungtai navigacijai galima pražiopsoti kokį nors posūkį arba norimu momentu nerasti reikiamos funkcijos.

Kelyje

„Captur“ važiuoklė dirba tvarkingai – gamintojas net gi patobulino galinę pakabą, kuri apie save praneša mažiau. Vairas – lengvas, patogus, klauso vairuotojo komandų.

Atnaujintas Renault Captur

Automatinė greičių dėžė veikia sklandžiai, vairuotojui apie save stengiasi nepranešti. Žinoma, pavarų perjungimas tikrai juntamas, bet tai nėra erzinantis ar didelį dėmesį atkreipiantis dalykas.

Važiuojant magistralėje jautėsi didokas vėjo sukeliamas triukšmas. Kartais virpėti norėjo centrinės konsolės viršuje įtaisytas dėtuvės dangtelis. Pirmtake jis sunkiai darinėdavosi. Dabar atidarymo/uždarymo procesas vyksta be problemų.

Atnaujintas Renault Captur

Ilgiau važinėjant vis gi atsirado poreikis bent minimaliai didesniam dešinės pusės galinio vaizdo veidrodėliui arba bent jau aklosios zonos jutikliui. Užapvalinta apatinė jo dalis, kartais paslėpdavo kitą, šalia iš dešinės važiuojantį automobilį.

Variklis ir kuro sąnaudos

Ryškusis „Captur“ turėjo 1,2 litro 118 AG ir 205 Nm galios benzininį variklį, naudojusį kurą gana saikingai.

Mieste vidutinės kuro sąnaudos sukosi 8 litrų lygmenyje. Važiuojant greitkelyje 110 km/h greičiu jis sudarė 5,9 l/100 km, o riedant paprastais užmiesčio keliais, kur didžiausias leistinas greitis yra 90 km/h – kuro sąnaudos buvo 5,3 l/100 km.

Atnaujintas Renault Captur

Gamintojas deklaruoja, kad mieste automobilis turėtų naudoti 7 litrus degalų, o užmiestyje – 4,7 l/100 km. Taigi viskas gana arti testo metu buvusių sąnaudų.

„Captur“ dar yra siūlomas ir su 0,9 litro 90 AG benzininiu varikliu, bei dvejomis 1,5 litro dyzelinėmis jėgainėmis su 90 arba 110 AG.

Kaina

Atnaujinto „Renault Captur“ kaina – nuo 14 270 eurų.

Norintiems itin išskirtinio, dar žavingiau atrodančio „Captur“ modelio, siūloma rinktis specialaus dizaino, elegantiškai atrodančią „Initiale Paris“ versiją, kainuojančią nuo 20 500 eurų.

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias kompaktiškų SUV automobilių kainas salonuose (2017 10):

Automobilis Bazinė kaina, EUR Pasiūlymai MotorSniper.lt svetainėje
 Citroen C4 Cactus  14 400  -
 Ford EcoSport  16 090  -
 Mazda CX-3  15 900  2 pasiūlymai su 15-16 % nuolaida
 Nissan Juke  15 370  10 pasiūlymų su 15-17 % nuolaida
 Opel Mokka X  16 409  1 pasiūlymas su 17 % nuolaida
 Peugeot 2008  14 100  1 pasiūlymas su 15 % nuolaida
 Renault Captur  14 270  -

 

Atnaujintas Renault Captur

Kategorijos: 
Automobiliai: